Aah balen
Weer college. Ze is na 13 min over haar eigen kinderen begonnen. Mooie score hoor.
Ik keek van de week toevallig bij de facturen van mijn zorgverzekering en er is in april door de huisarts ook ā¬10 gefactureerd voor Corona. Is wel vergoed door de verzekering maar ik dacht ook wtf
Jouw huisarts heeft dat niet zelf gedaan, elke huisarts heeft ā¬10/patiĆ«nt gekregen om de kosten van alle aanpassingen in de praktijk te betalen (beschermende materialen, het inrichten van speciale āschoneā en āviezeā praktijken etc) en anderzijds om te compenseren voor de afname van reguliere consulten, waardoor er minder inkomsten zijn. Dat zijn landelijk geregelde compensaties, net zoals je huisarts +/- ā¬15 per patiĆ«nt per kwartaal krijgt zodat hij zān praktijk open en bereikbaar kan houden, ook al zou iedereen in perfecte gezondheid zijn en nooit langskomen.
Mensen die vrienden feliciteren in een instastory
Of nog erger, dat die jarige dan alle instastories waarin hij/zij gefeliciteerd wordt gaat reposten
Leuk om door 20 Happy Birthday stories te moeten klikken
Wat ik ook zo irritant vind is dat mensen dan zelf een foto posten van bv : ceep calm itās my birthday. Vind ik echt aandachttrekkerij. Ik like dat soort Posts ook nooit.
Erger me aan plastic verpakkingen zonder āribbeltjesā zodat het moeilijker is om het te openen.
Net een half uur (lees: 2 min maxš) gedaan over het openen van een plakkie ontbijtkoek.
Dit is idd zoooo kansloos en het lijkt wel 1 of andere hype want ik zie het steeds vaker.
ā lekker laten zien hoe populair ik benā
Rot op.
zelf een foto posten vind ik dan nog wel leuk!
Maar geen cringy tekst erbij, meestal zet ik er heel droog #jarig #25 bij ofzo hahaha
Ik deed dat vroeger ook, maar ik cringe sowieso als ik oude social media posts zie, zou dat groei zijn?
Sgat, jij zou jezelf nog feliciteren op Insta. You donāt fool us met je āgroeiā.
Hahaha nee maar ik post nooit meer op insta?
Ik heb 1 post geplaatst in anderhalf jaar tijd en echt 10 kattenstories
Vroeger echt dagelijks + alle hashtags die ik kon bedenken.
Beperkte groei?
Vegaburgers die zoān intens chemische nageur hebben. Heel mān huis stinkt
Al die kids van die sterren die ook ineens iets doen. Tuurlijk sommigen hebben echt wel talent (denk aan Romy Monteiro) maar zoān zoon van RenĆ© vd Gijp of kids van Linda bijv. Heel privileged
Gijps zoon zit bij mij op de opleiding
Love de passief aggressive Niet Like van een post
Ik doe die zelf ook graag maar vraag me altijd af of mensen dat nou echt doorhebben
Dat de klusjesmannen elke ochtend om half 8 veel lawaai maken op de binnenplaats terwijl ik vandaag lekker wilde uitslapen. Maar ik weet ook dat ze om half 9 vaak wel weer klaar zijn met het lawaai. Irritant
Neem na een halfjaar weer eens de trein, kom op het station: trein komt sowieso 20 minuten later.
Edit: hij rijdt niet meer.
Wakker worden met hoofdpijn