ik viond dit eigenlijk wel een beetje red flags als hij niet jouw nee kan accepteren
Mogelijk heb je wel gelijk ja, ik dacht dat het voor beide situaties kon. Ik zal het houden op overdreven nieuwsgierigheid haha.
De kinderen die hier al meer dan een uur op de hoek van de straat keihard met elkaar aan het praten zijn en af en toe ook achter elkaar aanrennen, door de voortuin van de buren en van ons heen. Ik wilde net dus nog even een dutje doen voordat ik naar mijn werk ging, maar dat gaat niet met deze teringherrie. Het klinkt echt alsof ze naast mij in de woonkamer staan
Ik dacht even vroeg naar bed te gaan, gaat mijn bovenbuurman keihard bellen, ik kan letterlijk zijn gesprek horen. Slapen met oordopjes vind ik niet prettig omdat mijn tinnitus dan hoorbaarder is. En ik moet ongesteld worden dus dan slaap ik slecht. Ik wil gewoon 8 uur slaap.
Soms als ik berichten zie van bijv. @grace en @LizzyBennet dan heb ik echt preventief spijt van mijn academische ambities. Echt jammer dat is onderzoek wil blijven doen, had ik maar de droom om houthakker te worden ofzo
Haha geen sorry nodig hoor, ik wist al wat ik kon verwachten
Eerst valt mn trein uit en nu zit ik in de volgende en zit er een wesp in de coupe
Dat sieradenmerk naetur heeft alleen maar ringen in de maten 17 en 18. Er zijn toch genoeg mensen met een kleinere of grotere maat.
Mijn tandarts is zo fancy met allemaal dikke tvās in het plafond en weet ik veel wat en nu krijg ik een mail dat ik straks bij mān controle 5 euro extra moet betalen ivm corona en ik denk alleen maar
He wat stom. Die mensen werken altijd al met handschoenen en mondkap en hygiƫnisch.
Dit is hoe de rijken rijk blijven
O M G ik kreeg daar ook een brief over. Ik snap niet hoe. Dacht dat het de standaard was om steriel te werken met de nodige materialen. Ga lekker de afspraak uitstellen voor straf. Heb toch niks.
Ik probeer een corona test afspraak te maken en het is teringdruk aan de telefoon en via internet zijn er geen beschikbare locaties in mijn buurt.
Hetzelfde als je iets bestelt bij hen met de optie achteraf betalen, dat je dan later niet kunt betalen met Ideal, maar dat je het handmatig naar een rekeningnummer moet overboeken
Blijven proberen op internet. Eventueel met wat verschillende postcodes. Ik heb gisteren ook een hele tijd lopen proberen en opeens was er een plek. Ik kan nu morgenochtend
Mijn hoofdpijn die al 3 dagen aanhoudt
Mensen die een boek opsturen in alleen een envelop!! Waarom bestaan jullie.Nu is mijn boek kapot
haha ja ik heb echt hetzelfde, ik vind het ook heerlijk om te kijken maar tegelijkertijd doodeng. Die zelfde behandeling is volgens mij echt iets typisch chiropractors-achtig, van iedereen die daarheen gaat heeft altijd zogenaamd een scheefstand in zijn bekken ofzo
Ik had maar even gebeld⦠kan zaterdag terecht. Dat was de eerste mogelijkheid helaas. Wel op 5 minuten rijden van mijn huis gelukkig. Mijn schoonbroer moet een uur rijden en mijn moeder moet straks naar een fiets locatie ??
Aaww shit dit gevoel is zo rot
Probeer het om te draaien, heb je er echt veel baat bij dat je bij hem kan uithuilen en van hem mogelijk gaat horen dat je absoluut geen lelijk gedrocht bent, heb je dan pas rust?
Ik zou proberen uit bed te komen, leuke dingen te gaan doen en echt jezelf hoe lastig ook, te vertellen dat je er mag zijn. Wat in jou triggert er zo dat je lelijk bent wanneer je vriend naar complimenten vist?