Waar erger je je aan #7

Awh

Maar uiterlijk is ook niet alles, Het is toch geen competitie wie er fysiek aantrekkelijker is in een relatie, zolang je elkaar maar gewoon aantrekkelijk vindt en anders zou je niet samen zijn. Boeien als jullie omgeving hem knapper vindt, hij vindt je leuk genoeg en misschien vinden ze jou weer leuker of slimmer of Whatever.

Zou alleen niet bij m gaan janken dat je een lelijk gedrocht bent, dat maakt niemand aantrekkelijker.

5 likes

Hoe ouder ik word des te meer dikke donkere haren rondom mijn tepels groeien. :roll_eyes:

9 likes

Aan docenten zondet powerpoint. Geef me rijtjes aub

Oh wat naar dat je zo denkt😪 Wat is beter krijgen? Wanneer is iemand beter? Uiterlijk is toch ook maar relatief? Het gaat er om dat jullie het fijn hebben samen en mensen die zo praten over jou, ja geen woorden voor…

Mag je vriend jou nooit complimenten geven? Van wie niet?

1 like

Maar gekkie je geeft je vriend ook geen credit als je zo over jezelf praat, hij vindt je klaarblijkelijk wƩl mooi dus hij wil helemaal niet anders krijgen.

9 likes

Niet over je uiterlijk of helemaal geen complimenten?

Mensen die eten tijdens een zoom werkgroep? Hallo daar wil ik helemaal niet tegenaan kijken

2 likes

Hopelijk wel op mute? Ik heb daar zo’n hekel aan als je ineens geknaag hoort

Ja dat wel, maar alsnog vind ik van die malende kaken op beeld niet zo nodig haha

1 like

Ik had vanochtend, toen ik met een ochtendhumeur op de fiets zat, echt een hele lijst met ergernissen bedacht om hier te delen. Maar ik ben een beetje bijgetrokken en ik kan er niet meer op komen. :joy:

23 likes

Ik heb de laatste tijd bij Ɣlle tweedehands bovenkleding die ik heb overgekocht, dat er een zweetgeur in zit. Kom daar steeds pas achter als ik het ga dragen omdat het dan opwarmt en het gaat stinken. Krijg dat in de was er ook niet uit? Zo zonde want dan draag ik het maar niet omdat ik niet naar zweet wil ruiken.

Al geweekt in azijn en met azijn als wasverzachter gewassen?

Ja al geprobeerd, vermindert het wel maar ik ruik het bij het dragen nog steeds :frowning:

Aah balen :frowning:

Weer college. Ze is na 13 min over haar eigen kinderen begonnen. Mooie score hoor.

2 likes

Mijn huisgenoot had vorige week schoon moeten maken maar dat is niet gebeurd. Nu moet ik hem daar dus op gaan aanspreken :roll_eyes: vorige keer had ie ook al de helft overgeslagen. Zooo vervelend. En wij hebben hele andere ritmes dus als ik m morgen niet zie moet ik ga appen en dat vind ik ook vervelend.

Ik keek van de week toevallig bij de facturen van mijn zorgverzekering en er is in april door de huisarts ook €10 gefactureerd voor Corona. Is wel vergoed door de verzekering maar ik dacht ook wtf

Jouw huisarts heeft dat niet zelf gedaan, elke huisarts heeft €10/patiĆ«nt gekregen om de kosten van alle aanpassingen in de praktijk te betalen (beschermende materialen, het inrichten van speciale ā€˜schone’ en ā€˜vieze’ praktijken etc) en anderzijds om te compenseren voor de afname van reguliere consulten, waardoor er minder inkomsten zijn. Dat zijn landelijk geregelde compensaties, net zoals je huisarts +/- €15 per patiĆ«nt per kwartaal krijgt zodat hij z’n praktijk open en bereikbaar kan houden, ook al zou iedereen in perfecte gezondheid zijn en nooit langskomen.

11 likes

Mensen die vrienden feliciteren in een instastory
Of nog erger, dat die jarige dan alle instastories waarin hij/zij gefeliciteerd wordt gaat reposten
Leuk om door 20 Happy Birthday stories te moeten klikken

9 likes

Wat ik ook zo irritant vind is dat mensen dan zelf een foto posten van bv : ceep calm it’s my birthday. Vind ik echt aandachttrekkerij. Ik like dat soort Posts ook nooit.

8 likes