Waar erger je je aan #7

Dat mijn haar de eerste dag na het wassen echt een onhandelbaar gebeuren is.Misschien komt het door mijn hoeveelheid en dikte maar jezus,net een zwerver.Zelfs een knot wil niet.

Slome dokters en slome ziekenhuizen. Echt pff zo frustrerend. Ben nu al 2 weken bezig om een stomme MRI te plannen omdat de dokter de aanvraag al twee weken lang vergat in te voeren (???). Is het eindelijk gelukt, kon ik volgende week al terecht dus nou prima, fijn dat het dan toch nog redelijk snel kon. Wordt ik nu gebeld dat ze de aanvraag verkeerd heeft ingevoerd en dat ik een nieuwe afspraak moet maken omdat het toch een ander soort MRI is en nu kan ik over meer dan een maand pas terecht? Echt zo frustrerend jezus.

2 likes

Had je maar gewoon die keet gehuurd dan

1 like

Aan mijn chromebook. Lukt me gewoon niet om alle normale functies van powerpoint presentaties e.d. af te spelen en gaat zoveel tijd inzitten

1 like

Dat één van mijn katten altijd rond 12 uur gaat mauwen bij de trap, omdat hij wilt dat je meegaat naar boven in de gang. Dat is zijn lievelingsslaapplek. Om één of andere reden moet je mee, knabbelt hij op mijn hand, lebbert mijn been af en gaat dan naast me slapen.

Ik zit dus nu al met kramp in mijn poten op de harde grond te leunen tegen de muur, mijn gewrichten zijn te oud hiervoor. Alleen hij ligt zo lief te slapen dus durf niet weg. Leer gewoon beneden slapen, zodat ik ook lekker kan zitten.

22 likes

Mijn katten hebben daar ook een handje van. Wordt hij wakker als je opstaat? Anders gewoon gaan. Hier helpt het nog wel eens om een mandje op een andere plek te leggen, waar ik wil dat ze gaan liggen.

1 like

Ik kreeg deze blik toen ik dat probeerde. Ik blijf wel even zitten haha.

49 likes

Aan van die domme geposeerde foto’s in de krant. Dan staat er zo’n groepje buurtbewoners allemaal boos in de camera te kijken, of ze wijzen allemaal naar een bepaalde plek of ze staan er met een grote groep allemaal met de duimen omlaag. Ik vind het er gewoon niet uit zien,

9 likes

Ik denk eigenlijk dat ik corona heb. En toch durf ik me niet ziek te melden omdat ik geen koorts heb. Ben echt bang dat mijn leidinggevende zegt dat ik moet komen werken met een mondkapje terwijl ik nu al moeilijk lucht krijg

Je mag gewoon niet werken. Zijn nu de regels. En dan kan je werkgever nog zo veel willen, maar het mag echt niet.

Nee ik kan vanmiddag al getest worden. Er is gisteren door de ggd een soort systeem opgezet waardoor zorgpersoneel voorrang krijgt en eerder getest kan worden. Maar dan heb ik alsnog de uitslag niet op tijd voor mn dienst morgenvroeg
 dus dat vind ik een beetje lastig

Ja eerst moest zorgpersoneel met klachten wel komen werken als je geen koorts had. Dus daarom vind ik het een beetje lastig!

Maar vind ziekmelden altijd kut dus kan ook daar aan liggen

In alleen inpakpapier?? Dat is echt heel treurig,dat je dan ook denk als verkoper: “dat gaat vast wel goed”.Laatst had ik ook via Bol iets van 5,5kg aan boeken en die hadden ze in een veels te grote doos gedaan en die was helemaal ingedeukt.Ik was echt bang voor de inhoud maar gelukkig zat er wel een plasticje om de boeken zelf en waren ze nog helemaal intact.Boeken zijn zo kwetsbaar be careful :pleading_face:

Nederlanders zitten overal en zijn gek op hun snacks dus wellicht ook waar jij nu woont? Of kun je nu niet uit eten vanwege covid?

Mijn favoriete toiletpapier is in de bonus. Ik ging speciaal online bestellen zodat ik niet met gigantische pakken naar huis hoefde te fietsen. Kon ik ze online niet bestellen, terwijl ik het maandag bestelde want eerder kon niet. Nou goed, dan naar de AH fietsen. Hadden ze ze ook niet. Waarom is het in de bonus als ik het toch niet kan kopen? Ik ga nog naar 1 supermarkt maar anders ga ik maar over op niet fancy pleepapier.

Aan werk overleggen met beeld, gvd nu moet ik make up fixen terwijl ik gewoon zonder wil😭

1 like

Zooooo herkenbaar

Heb gebeld en hij was super aardig en zei zelf dat ik niet moest komen :sob: voor niks gestresst

23 likes

en dan vervolgens ook nog mensen herinneren dat t evenement eraan komt
uitzoeken hoe je met het OV gaat
of je ervoor nog iets gaat eten
herinneren dat ze geen grote tassen meemogen
dure drankjes halen en tikkies sturen
moeilijk lang wachten als ze na afloop na de wc moeten

13 likes

Via marktplaats ofzo? @Panda Want dan kun je beter van te voren met verkoper afspreken hoe het wordt opgestuurd toch? Tegen meerprijs in een kartonnen doosje.
Of doet bol.com bv dit ook?

ja en nu dan ook in corona tijd, dat kaartjes zijn betaald maar gaat niet door en het geld terug wilt, wie moet er dan weer achteraan om het geld terug te krijgen??? ja ik ‘want jij hebt het besteld met jouw emailadres’