Waar erger je je aan #7

Erger me aan plastic verpakkingen zonder ‘ribbeltjes’ zodat het moeilijker is om het te openen.

1 like

Net een half uur (lees: 2 min max😂) gedaan over het openen van een plakkie ontbijtkoek.

Dit is idd zoooo kansloos en het lijkt wel 1 of andere hype want ik zie het steeds vaker.

“ lekker laten zien hoe populair ik ben”

Rot op.

3 likes

zelf een foto posten vind ik dan nog wel leuk!
Maar geen cringy tekst erbij, meestal zet ik er heel droog #jarig #25 bij ofzo hahaha

2 likes

Ik deed dat vroeger ook, maar ik cringe sowieso als ik oude social media posts zie, zou dat groei zijn?

1 like

Sgat, jij zou jezelf nog feliciteren op Insta. You don’t fool us met je ‘groei’.

Hahaha nee maar ik post nooit meer op insta?
Ik heb 1 post geplaatst in anderhalf jaar tijd en echt 10 kattenstories

Vroeger echt dagelijks + alle hashtags die ik kon bedenken.

Beperkte groei?

1 like

Vegaburgers die zo’n intens chemische nageur hebben. Heel m’n huis stinkt

Al die kids van die sterren die ook ineens iets doen. Tuurlijk sommigen hebben echt wel talent (denk aan Romy Monteiro) maar zo’n zoon van René vd Gijp of kids van Linda bijv. Heel privileged :frowning:

2 likes

Gijps zoon zit bij mij op de opleiding

2 likes

Love de passief aggressive Niet Like van een post
Ik doe die zelf ook graag maar vraag me altijd af of mensen dat nou echt doorhebben :slightly_frowning_face:

2 likes

Dat de klusjesmannen elke ochtend om half 8 veel lawaai maken op de binnenplaats terwijl ik vandaag lekker wilde uitslapen. Maar ik weet ook dat ze om half 9 vaak wel weer klaar zijn met het lawaai. Irritant :weary:

Neem na een halfjaar weer eens de trein, kom op het station: trein komt sowieso 20 minuten later.:+1:t3:

Edit: hij rijdt niet meer.:weary:

Wakker worden met hoofdpijn :weary:

1 like

Dat mijn haar de eerste dag na het wassen echt een onhandelbaar gebeuren is.Misschien komt het door mijn hoeveelheid en dikte maar jezus,net een zwerver.Zelfs een knot wil niet.

Slome dokters en slome ziekenhuizen. Echt pff zo frustrerend. Ben nu al 2 weken bezig om een stomme MRI te plannen omdat de dokter de aanvraag al twee weken lang vergat in te voeren (???). Is het eindelijk gelukt, kon ik volgende week al terecht dus nou prima, fijn dat het dan toch nog redelijk snel kon. Wordt ik nu gebeld dat ze de aanvraag verkeerd heeft ingevoerd en dat ik een nieuwe afspraak moet maken omdat het toch een ander soort MRI is en nu kan ik over meer dan een maand pas terecht? Echt zo frustrerend jezus.

2 likes

Had je maar gewoon die keet gehuurd dan

1 like

Aan mijn chromebook. Lukt me gewoon niet om alle normale functies van powerpoint presentaties e.d. af te spelen en gaat zoveel tijd inzitten

1 like

Dat één van mijn katten altijd rond 12 uur gaat mauwen bij de trap, omdat hij wilt dat je meegaat naar boven in de gang. Dat is zijn lievelingsslaapplek. Om één of andere reden moet je mee, knabbelt hij op mijn hand, lebbert mijn been af en gaat dan naast me slapen.

Ik zit dus nu al met kramp in mijn poten op de harde grond te leunen tegen de muur, mijn gewrichten zijn te oud hiervoor. Alleen hij ligt zo lief te slapen dus durf niet weg. Leer gewoon beneden slapen, zodat ik ook lekker kan zitten.

22 likes

Mijn katten hebben daar ook een handje van. Wordt hij wakker als je opstaat? Anders gewoon gaan. Hier helpt het nog wel eens om een mandje op een andere plek te leggen, waar ik wil dat ze gaan liggen.

1 like