Ik kreeg deze blik toen ik dat probeerde. Ik blijf wel even zitten haha.
Aan van die domme geposeerde fotoâs in de krant. Dan staat er zoân groepje buurtbewoners allemaal boos in de camera te kijken, of ze wijzen allemaal naar een bepaalde plek of ze staan er met een grote groep allemaal met de duimen omlaag. Ik vind het er gewoon niet uit zien,
Ik denk eigenlijk dat ik corona heb. En toch durf ik me niet ziek te melden omdat ik geen koorts heb. Ben echt bang dat mijn leidinggevende zegt dat ik moet komen werken met een mondkapje terwijl ik nu al moeilijk lucht krijg
Je mag gewoon niet werken. Zijn nu de regels. En dan kan je werkgever nog zo veel willen, maar het mag echt niet.
Nee ik kan vanmiddag al getest worden. Er is gisteren door de ggd een soort systeem opgezet waardoor zorgpersoneel voorrang krijgt en eerder getest kan worden. Maar dan heb ik alsnog de uitslag niet op tijd voor mn dienst morgenvroeg⊠dus dat vind ik een beetje lastig
Ja eerst moest zorgpersoneel met klachten wel komen werken als je geen koorts had. Dus daarom vind ik het een beetje lastig!
Maar vind ziekmelden altijd kut dus kan ook daar aan liggen
In alleen inpakpapier?? Dat is echt heel treurig,dat je dan ook denk als verkoper: âdat gaat vast wel goedâ.Laatst had ik ook via Bol iets van 5,5kg aan boeken en die hadden ze in een veels te grote doos gedaan en die was helemaal ingedeukt.Ik was echt bang voor de inhoud maar gelukkig zat er wel een plasticje om de boeken zelf en waren ze nog helemaal intact.Boeken zijn zo kwetsbaar be careful
Nederlanders zitten overal en zijn gek op hun snacks dus wellicht ook waar jij nu woont? Of kun je nu niet uit eten vanwege covid?
Mijn favoriete toiletpapier is in de bonus. Ik ging speciaal online bestellen zodat ik niet met gigantische pakken naar huis hoefde te fietsen. Kon ik ze online niet bestellen, terwijl ik het maandag bestelde want eerder kon niet. Nou goed, dan naar de AH fietsen. Hadden ze ze ook niet. Waarom is het in de bonus als ik het toch niet kan kopen? Ik ga nog naar 1 supermarkt maar anders ga ik maar over op niet fancy pleepapier.
Aan werk overleggen met beeld, gvd nu moet ik make up fixen terwijl ik gewoon zonder wilđ
Dat ik altijd de kaartjes moet kopen voor films/festivals/oid. Als ik het niet zou doen zou ik dus nooit ergens heen gaan want voor andere mensen is het blijkbaar teveel werk ofzo.
Zooooo herkenbaar
Ja pff zo irritant en dan moet ik ook altijd weer achter het geld aan :@ :@
Heb gebeld en hij was super aardig en zei zelf dat ik niet moest komen voor niks gestresst
en dan vervolgens ook nog mensen herinneren dat t evenement eraan komt
uitzoeken hoe je met het OV gaat
of je ervoor nog iets gaat eten
herinneren dat ze geen grote tassen meemogen
dure drankjes halen en tikkies sturen
moeilijk lang wachten als ze na afloop na de wc moeten
Via marktplaats ofzo? @Panda Want dan kun je beter van te voren met verkoper afspreken hoe het wordt opgestuurd toch? Tegen meerprijs in een kartonnen doosje.
Of doet bol.com bv dit ook?
ja en nu dan ook in corona tijd, dat kaartjes zijn betaald maar gaat niet door en het geld terug wilt, wie moet er dan weer achteraan om het geld terug te krijgen??? ja ik âwant jij hebt het besteld met jouw emailadresâ
Fijn! Snap je wel, ik stress ook altijd erg over dat soort dingen
Ik doe dat niet hoor. Ik wacht tot volgend jaar en wil dan gewoon gaan. Hadden ze maar zelf kaartje moeten kopen denk ik dan.
Ik kocht via een externe verkoper bij Bol (de Engelse versie van het boek was verder nog nergens te koop) en daar kon ik niet kiezen.Maar bij Bol zelf kun je ook niet kiezen hoe je het verpakt wil hebben helaas.Echt zonde,vooral bij wat meer ânicheâ boeken want die kunnen flink oplopen qua prijs.
Weet niet precies hoe het gaat als je meerdere boeken besteld, maar mijn ervaringen met Libris zijn wel echt goed. Zij verpakken boeken goed in en ze komen ook mooi aan. (En is ook goed voor de lokale boekhandels)