Als ik iets nodig heb is het nooit in de aanbieding. Mijn All Stars vallen bijna uit elkaar maar ben te gierig om € 65 voor zo’n schoenen uit te geven. Dus nu maar wachten op een aanbieding.
Nou als iemand gewoon die€2,75 of wat is het tegenwoordig, betaalt voor verzendkosten ga ik er ook geen doosje bij kopen. Dan gaat het ook gewoon in een enveloppe. Ik noem wel altijd een inclusief en exclusief verzendkosten verkoopprijs dus dan is het denk ik wel duidelijk hoe het opgestuurd gaat worden.
Mijn scharrel snurkt heel heel heel erg. Zo erg dat ik niet meer wil dat hij bij me slaapt totdat hij de dokter belt of er iets aan doet. En elke dag zegt ie jaa ik bel morgen maar dan verslaapt ie zich/stond ie in de wacht/moet ie ineens invallen op zijn werk/is ie t vergeten bla bla bla. Wel een goeie manier om me te dumpen overigens
Edit: oh letterlijk een minuut nadat ik dit heb gepost appt ie me dat ie volgende week een afspraak heeft. De law of het forum!!!
Iemand wilde me net nog inhalen via het verdrijvingsvlak, echt helemaal prima. Maar ik ga daar niet voor remmen en toen werd hij helemaal boos omdat we bijna een aanrijding hadden.
Dus ik gebaarde zo van kom mee naar de parkeerplaats, en toen reed ie op het laatste moment weg. Nu zit ik met opgekropte woede die ik niet kwijt kan.
Nee een soort new kids jongen in een bmw… dus ongeveer een beetje hetzelfde idee
Ik zag er laatst een die het knipperlicht gebruikte. Was vast een glitch in de Matrix.
Als je een niet standaard kleur wilt zijn er vaak wel met korting bij zalando e.d.
Ja klopt, helaas wil ik gewoon de standaard zwarte
Haha wilde je vechten?
Ik heb al heel lang mijn rijbewijs, maar moest toch echt het woord verdrijvingsvlak opzoeken…
Mijn huisbaas of ja het bureau waar hij zich achter schuilt. Ik ben blij dat we nooit problemen hebben. Nu wilden zij de vloer laten repareren dus nou prima, komt er een man langs die geen idee heeft wat hij moet doen, als in hoeveel hij moet vervangen. En ik ook niet. Heel handig.
Maar ik heb ook gevraagd om een telefoonnummer in geval van nood, stel er is lekkage of weet ik veel. Die krijg ik gewoon niet, heel vaag. Aan het begin moesten we ze ook hebben en toen moesten we dus via de makelaar waar we het gehuurd hebben met hen in contact komen.
We hebben ook dubbele borg betaald en ik ben zoooo bang daar niks van terug te zien. Ze zullen wel een miljoen kleine dingen vinden die niet goed zijn. Ik heb nu al geen zin in dat gedoe, maar wat gaat het heerlijk zijn als we een koophuis hebben en daar niks meer mee te maken hebben.
Hahaha nee ik weet niet waarom ik dat deed want we zouden het vast niet met elkaar eens zijn
Ik moet echt iets aan mijn zelfredzaamheid gaan doen. Of het accepteren dat je hulp moet vragen.
Ik kan geen lamp aansluiten. Ik kan niks kopen op Marktplaats omdat ik het dan niet thuis krijg. Ik kan niet in mijn eentje een tafel een verdieping omhoog krijgen.
Ik heb voor van die dingen in huis andere mensen nodig en damn wat vermoeiend.
Als je bij de balie klaagt krijg je een bonnetje om het later voor de bonusprijs te kunnen kopen, een week later ofzo. Best wel chill!
Misschien had die persoon een bmw als vervangend vervoer
Oh het ziet er heel moeilijk uit als ik naar de lampen kijk die ik heb gekocht. Er zit ook een kroonsteen op. En ik ben basically bang mezelf onder stroom te zetten :’). Er moet ook geboord worden en kan dus zelf ook niet goed uitvinden wat het voor muur is en welke boor en dan nog welke plug en schroef ik nodig heb.
Ja dat van die tafel snap ik wel, maar gewoon irritant dat je overal iemand voor moet regelen als er wat getild moet worden. Ik kan een kast bijvoorbeeld zelf in elkaar zetten, maar door de grootte hem niet op plaats van bestemming krijgen en dan moet je dus wachten tot iemand tijd heeft en blabla gezeur.
En ik heb geen rijbewijs dus als ik iets leuks zie moet ik iemand regelen, die dan net op die dag moet kunnen, dan moet verkoper ook nog kunnen en dan moet ik ook nog ergens een bus gaan huren. Zoveel om rekening mee te houden
O ja dat herken ik wel. Vooral ook omdat ik geen rijbewijs heb en soms voel ik me zo gefaald daardoor. Ik kan ook nooit even naar ikea of veel boodschappen in één keer doen.
Ja maar deze AH heeft dat wc-papier normaal alleen als het in de Bonus is. En de andere waar ik wel eens heen ga ook. Geen zin om helemaal naar een andere te gaan want dan moet ik nog verder fietsen.
Het andere wc-papier van AH huismerk is ook prima en ongeveer net zo duur als deze in de bonus is, dus het is de moeite niet waard. Ik vind het gewoon stom dat er bonus op zit en ze het dan niet hebben.
Ik ben benieuwd wat ze daar dan aan kunnen doen en hoe lang dat duurt. Ik ben zelf ook richting huisarts gegaan voor snurken, dat was in oktober vorig jaar, en toevallig heb ik 3 weken geleden een afspraak gehad waarbij ze gingen kijken of ik een op maat gemaakte beugel zou kunnen krijgen. Daar heeft natuurlijk corona tussen gezeten wat het allemaal vertraagd heeft, maar doorverwijzing naar de KNO arts, toen naar de longpoli voor een slaaponderzoek (wat ook weer uit 3 afspraken bestaat, intake, het onderzoek zelf en de uitslag), toen naar de kaakchirurg om te bekijken of je überhaupt in aanmerking komt voor een snurkbeugel, en dan moet dat ding evt nog gemaakt worden (á 300 euro want als je geen medische reden hebt moet je m zelf betalen). Ik hoop dat het bij je scharrel allemaal wat sneller en succesvoller verloopt, en dat het snurken makkelijk verholpen kan worden.
Wij hebben sinds kort in de woonkamer bij de tuindeuren horren laten plaatsen. Maar nu is er toch een vlieg in huis en krijgen deze al 4 (!!!) dagen niet te pakken of naar buiten.
Ik word helemaal gek.