Ik zag ze van de week wel afgeprijsd staan bij de Kruidvat (in normale kleuren), misschien heb je daar iets aan?
Ja ik hoop het voor hem ook maar ik denk het niet. Hij heeft ook kaakproblemen dus het zal wel een lange weg worden, maar ja dan zien we elkaar maar wat minder. Hoop dat het bij jou snel goed komt!
Lamp aansluiten is simpel te doen met YouTube erbij, voor de rest heb ik ook mensen nodig hoor
Ik heb de laatste week zo’n haarpijn ineens. Echt dat gevoel van als je een hele dag een strakke knot in heb gehad en die eruit haalt. Maar dat heb ik dus niet… en ik snap echt niet hoe dit komt, maar echt mega irritant.
Ik heb dat ook! Echt zo irritant en pijnlijk
Briefje in de bus dat het heel luid is ? Zou echt gillend gek worden
Maar drie bitterballen op een broodje met mosterd is hetzelfde toch? wat moet dat moet
Ik hoop dat het lekker is!
Goede tip, thanks! Was Libris al een beetje vergeten. Ga ook vaak naar American Book Center maar daar kan ik niet altijd slagen. Zie dat ze op de website van Libris veel hebben in mijn straatje, ga ik dat de volgende keer proberen!
Van dit soort dingen dat je je kijkers gaat uitleggen hoe je op een webshop dingen filtert alsof ze nog nooit online aankopen hebben gedaan. Echt joh door op de kleur groen te klikken verschijnen alleen nog de groene items. Hoe bedenk je het?
Ik ben echt benieuwd waarom zij telkens zo hysterisch moet lachen! Weet je dat toevallig?
Ah jammer hahaha! Wel vervelend dat ze zoveel lawaai maakt.
Het is nog geen eens negen uur en het is donker. Hallo (veen)mollen bestaan.
Het gaat zo snel ineens, echt kut vind ik het. Voelt als een week geleden dat het om half 10 nog licht was.
Als mensen gaan toeteren in de auto terwijl zij degene zijn die fout zitten
Korte bocht voor lange bocht is blijkbaar moeilijk voor sommige mensen
Mijn moeder en haar manier van afspreken met dr vriendinnen. Dan moet ik even iets voor ze reserveren en dan krijg ik dingen door als " Ja ze kunnen of om 6 uur of om 10 ofzo zeggen ze "
Eh?? Dus?? " Ja weet niet dat appen ze…"
Ja vraag dan even wat beter hoe of wat.
Elke x ook gewoon en dan boos worden als ik geirriteerd raak van die onzin.
Was het in Nijmegen? Daar zijn een paar gekke rotondes waar verkeer van rechts voorrang heeft op verkeer dat op de rotonde rijdt. Ik erger me daar altijd juist aan mensen die me geen voorrang geven als ik er met groen licht op rij haha. Al snap ik wel dat als je niet uit Nijmegen komt het een achterlijke rotonde is, vind ik het stiekem toch leuk om even te toeteren.
Haha ik WIST gewoon dat het een Thredup spon was.
Jaaa die enorme rotonde met 4 banen bij het station is echt heftig
Ik erger me zooo aan collega’s die na de lunch zeggen ‘zo, het zit er weer in!’ argh