Waar erger je je aan #7

Keizer Karel :joy:

Hij is dus eigenlijk Ă©cht niet moeilijk, de mensen die ‘m niet kennen maken het een gevaarlijke / enge rotonde. Wat ik ook wel snap, ik zou denk ik ook in paniek schieten als ik daar ineens zou rijden.

2 likes

Love de Keizer Karel. Gewoon goed weten waar je af moet, voorsorteren en doorrijden haha. Al was ik de eerste paar keer ook wel zenuwachtig

4 likes

Mijn buurvrouw is haar badkamer aan het verbouwen. De hele week is er pas na negen uur begonnen. Is er vandaag iemand om zeven uur begonnen met stucen.
Bedankt voor doorgeven
 daar gaat mijn uitslapen waar ik zo aan toe was. Vind dit gewoon asociaal.

Als ik dit heb komt het vaak omdat mijn haar een beetje vies/vettig is, een keertje goed wassen (echt goed je hoofdhuid masseren ook) helpt dan meestal wel! Of kan het zijn dat je last hebt van roos/schilfers? Daar kan je hoofdhuid ook pijn van doen.

1 like

Wow ik zou haar haar werk af laten maken en dan op het einde vertellen wat ik er van denk, haar naam nog even goed navragen en zeggen dat deze uitspraken voor mij een reden zijn om nooit meer bij haar terug te willen, byeee.

21 likes

Ik zou denk ik zo pissig zijn dat ik zou vragen of ze mee wil naar een vrouw die 4 weken op de IC heeft gelegen met covid en in die weken haar man verloren is aan covid. Zou echt heel erg de behoefte hebben om haar zich zo ongemakkelijk mogelijk te laten voelen; dat ze er maar slecht van slaapt.

Beetje gemeen van me, I know.

10 likes

Het is iig lang niet zo gemeen als al die bizarre uitspraken die die kapster deed. Wow echt ongelofelijk. Als ik @anon18225511 was had ik op geĂŻrriteerde toon gevraagd of we het ergens anders over konden hebben en zodra ik thuis was een mailtje gestuurd naar hoofdkantoor van de keten (of als het geen keten was naar de bedrijfsleidster) en een klacht ingediend. Misschien kun je dat laatste zelfs alsnog doen? Gewoon puur om aan te geven dat je het ongepast vindt dat ze haar politieke standpunten zo tentoon gaat spreiden tegen een klant.

4 likes

je zult daar maar als zwarte vrouw die tegen zwarte piet is belanden
 1 ster en review op google om anderen te waarschuwen kan altijd toch?

1 like

Ja, dat was bij mij meestal ook als ik het had. Maar nu was het ook net nadat ik mijn haar had gewassen.
Van roos/ schilfers heb ik geen last.
Maar het is nu weer weg in ieder geval, misschien had ik het toch niet goed gewassen dan. :woman_shrugging:

1 like

Ik zou eigenlijk met de auto gaan maar nu heeft mijn vader de auto gepakt. Nu moet ik 6 kilometer fietsen. Hoe ga ik dat doen met deze tegenwind en nul conditie?!

Ik HAAT het dat ELKE KEER op m’n iPhone als ik klik op een embedded instagrampost, bijvoorbeeld hier of in een artikel, de instagram dan wordt geopend als een nieuwe tab in m’n Safari of chrome.

Ik klik er dan op omdat ik meer wil zien van de post of de reacties wil lezen of het profiel zien, maar omdat het opent in een browser ben ik dan niet ingelogd en dan krijg ik ELKE KEER die KUT pop up van instagram van “open met instagram om de comments te lezen”, dan klik ik daar netjes op en dan opent de TYFUS AppStore Ipv instagram, dan staat er dat ik instagram al heb geïnstalleerd JA DAT WEET IK IK WILDE HIER OOK NIET ZIJN

En dan klik ik op open instagram in de AppStore en dan opent die instagram maar dan kom ik op MIJN EIGEN FEED en niet op het profiel waar ik nu al VIJF UUR mee bezig ben om te bekijken, dus dan ben ik weer terug bij af. Kan ik veel sneller zelf insta openen en de naam opzoeken maar echt WAAROM KOST HET ME 8 JAAR OM DE COMMENTS TE LEZEN VAN IEMAND DIE ME NIET EENS BOEIT.

Het zit me hoog.

38 likes

Rustaaag.

Nee Bertie het heeft me net meer dan 7 minuten gekost om de reacties te lezen onder een post van de ex-man van barbie.

Dat is gewoon niet acceptabel.

17 likes

Ik ben vijf minuten bezig geweest met het zoeken van de rustaagh gif toen ik een melding kreeg dat ik hem al had maar kon hem niet vinden. We hebben het allemaal zwaar.

13 likes

Ik zou gewoon van die broodjes hamburger maken met sla etc. Voor 6 personen. 1 vraag: wil je misschien die hamburgers uit de vriezer halen als je de deur uitgaat? Ja. Heb je ze eruit gehaald? Nee.

:expressionless:

Onder de post van de inbeslagname? Geef ff samenvatting plz

4 likes

Inconsistenties in het gebruik van hoofdletters.
Ik kan daar echt niet tegen. :sweat_smile:

1 like

Vind Je Dat Vervelend, helvegen?

Edit: ik snap je, ik krijg een error in mijn hoofd van m’n eigen post

2 likes

Nu ik dit lees, denk ik aan iets waar ik me vaak aan erger. Als een woord in hoofdletters wordt geschreven, zie ik vaak dat de i als kleine letter wordt geschreven. Zoals dit:
Screenshot_20200912-160800_Chrome~2
De i moet dan ook gewoon als hoofdletter geschreven worden, vind ik. Dus zonder punt.

15 likes

Ja he?!

De naam is vaak ook iets kuts dat ik niet in één keer kan onthouden (ik heb een slecht geheugen) en dan moet ik weer terug naar Safari om te kijken hoe het profiel nou precies heet.

Laaiend.

1 like