Bahh ik werd net gebeld door een collega (buiten het bedrijf dus niet een directe collega gelukkig) met een vraag en gaf daar antwoord op en toen vroeg hij net voordat hij het gesprek beëindigde: “ik passeer je toch niet als ik het aan je leidinggevende vraag he?”
Nou ik zei nee maar ik had eigenlijk ja moeten zeggen want dat voel ik wel zo.
Huh dus jij gaf antwoord en die collega gaat dat nu verifiëren bij je leidinggevende? Of begrijp ik het nu verkeerd, want dit is toch super raar?
Nee precies dat!
Nou sorry, maar dit vind ik echt belachelijk wtf.
Waarom vraagt hij het dan in eerste instantie aan jou? Dat ie het lekker gelijk aan je leidinggevende was gaan vragen ipv jouw tijd te verdoen.
Hopelijk zegt jouw leidinggevende ’ sorry, daarvoor moet je bij Evenveel zijn.’ hahah.
Mijn ervaring is dat de medewerkers het over het algemeen beter weten dan de manager. Inhoudelijke kwesties dan.
Haha ja ik ben de manager zelfs, dus het gaat naar een director. Maar ben inderdaad benieuwd wat zij gaat zeggen (ik denk inderdaad “ga maar naar Evenveel” of “zoals Evenveel zei”) Maar ik dacht wel jezus neem het gewoon aan. Het was ook een domme vraag.
Aan mijn hoofd dat weer gauw verbanden legt tussendeks wat ik zie en liedjes. Net een blonde vrouw op de scooter die zo uit de jaren negentig leek te komen en mijn hoofd gaat dan dit nummer afspelen:
Hahaha wauw…dan is het helemaal bizar
.
Heel irritant, maar inderdaad als je het vraagt neem het gewoon aan.
Ik ben echt altijd degene die cadeautjes moet regelen als er iemand in m’n vriendengroep jarig is. We kopen altijd een gezamenlijk cadeau en ik koop het vrijwel altijd al maar moet er dan constant achteraan gaan als er bijvoorbeeld nog iets kleins bijgekocht moet worden. Volgende keer ga ik kijken wat er gebeurt als ik niks zeg/regel maar dan ben ik bang dat er al helemaal niks gebeurt.
Haha nu je het zegt heb ik ook zoiets gehad, maar toen bedankte de jarige iedereen in de groepsapp terwijl ik alleen iets gestuurd had (het kaartje kwam daarna pas binnen dus hij wist niet dat het alleen van mij kwam). Was vrij ongemakkelijk
Dat ik vandaag van 11:30 tot 17:00 bij de kapper heb gezeten voor highlights, €135 moest aftikken en dat het niet eens goed gelukt is.
De kapster gaf het zelf wel aan en ik kan donderdag terugkomen om het te laten corrigeren maar toch. Loop ik 2 dagen met lelijke strepen in mijn haar.
Dat ik ging kijken om online een kappersafspraak te maken en als ik bij mijn favo kapster wil ik pas in januari terecht kan.
Love deze zin!
Mijn favoriete kapper werkt al sinds januari niet meer door een blessure en nu heeft ze aangekondigd een zaak te openen in dr nieuwe woonplaats (in een compleet andere provincie :()
Ik heb echt geen zin in de zoektocht naar een nieuwe en betaalbare kapper
Ugh dit heb ik ook en ik ben nu dus echt in dilemma: ga ik nu 25 minuten rijden voor m’n favo kapper die m’n haar altijd perfect blond krijgt en perfect knipt? Of blijf ik bij de salon die ligbedden heeft bij de wasbak en daar altijd fijne lange hoofdmassages bij doet en me wijn en snoepjes geeft? Ik ben het niet eens met dat ze me verlaten heeft.
Omgggg ik moet dit eten
Wel iedere keer hetzelfde merk? Misschien een idee om te variëren, kijken of het toch iets anders is opgebouwd en je minder snel resistentie opbouwt of weer afbreekt (weet niet hoe dit precies werkt)
Ik hou van eten. Mijn grote ware liefde. Maar door een medicijn dat ik gebruik kan ik dus niet meer zoveel eten als ik wil en ik vind dat gewoon jammer
Oh balen! Wat gebeurt er als je eet zoals je wil, word je misselijk?