Waar erger je je aan #7

Het voelt gewoon alsof mijn maag heel erg vol zit. Dus als ik ga proberen te eten dan is dat echt met tegenzin van mijn lichaam. De trek die ik heb is echt alleen maar mentaal.

Ah wat klinkt dat vervelend! Lijkt me moeilijk om te genieten van je eten op die manier ja.

1 like

De pasvorm van H&M jeans. Ik heb normaal maat 40/L, maar zelfs bij maat 42 krijg ik de broek niet volledig omhoog

1 like

Urgh ik ben zo misselijk laat me met rust

1 like

Erger me aan collega’s die mails niet beantwoorden waardoor de klant weer op mij moet wachten. Annie, het is een week geleden en ik heb je al een follow-up mail gestuurd én je face to face aangesproken. GET IT DONE

1 like

same

Hoe intens rijk Jeff Bezos is en dat er nog steeds mensen zijn die dat oke vinden, als een soort ‘hij heeft beter zn best gedaan op school dan jij’

42 likes

HAHA nooo

1 like

Goeie vraag eigenlijk, heb het niet nagerekend
Vond het wel aannemelijk tho maar hoop niet dat t fake newsss is

Ja dom dat wij allemaal zijn eigenlijk he? Moeten we ook maar even amazon oprichten. En die medewerkers die slecht behandeld worden, dan gaan die toch lekker ergens anders werken? Ze kiezen er toch zelf voor om bij amazon te werken?

(discussie die ik laatst had, werd daar zo kwaad van)

7 likes

Ja wel hetzelfde merk! En inderdaad over resistentie hebben we het gehad maar ben er een jaar geleden mee begonnen en toen was het in een keer raak. Het is nu pas de 2e keer (nouja nu dus vaker) dat ik op dezelfde plek iets heb laten inspuiten. Ze heeft er gister een behoorlijke dosis ingespoten (voel het nu nog :joy: ) dus hoop dat het voorlopig even klaar is. Misschien dat ik voor de volgende keer kan vragen of men een ander merk kan gebruiken!

1 like

Ik had schoenen besteld die op de site rood leken, bleek in het echt zuurstokroze te zijn. Ik wil geen roze schoenen. Kan ze gelijk weer terugsturen

Ik gebruik ook een medicijn dat als bijwerking de eetlust onderdrukt (dexamfetamine), ik ervaar precies hetzelfde als jij, het gevoel alsof je maag heel erg vol zit.

Het goede nieuws: na een paar weken regelmatig gebruik werd het vanzelf minder! Dat stond ook op de bijsluiter overigens. Misschien kan het bij jou ook zijn dat het alleen in het begin is, maar zodra je lichaam er aan gewend is het weer over gaat?

Ik gebruik het al een paar jaar :-).

Ahh, dat is wel heel jammer :frowning: bij mij was het iets waar ik ook jaren last van heb gehad (toen ik het onregelmatig slikte), maar zodra ik begon met wel regelmatig gebruiken ging dat over. Maar dat werkt natuurlijk ook niet met alles. Balen…

Wel gefeliciteerd met je forumverjaardag :partying_face:

1 like

Ik snap het. Toen ik met methylfenidaat had had ik dat ook, dat ik er op den duur aan wende. Maar de medicatie waar ik het over heb wordt in bv Engeland ook voorgeschreven aan mensen die flink overgewicht hebben zonder de aandoening die ik heb om mee af te kunnen vallen. Heel handig, ik kan alleen nauwelijks eten en val ook nauwelijks af hahah

1 like

Iemand op de buurt heeft de barbecue aangestoken en nu stinkt het echt verschrikkelijk hier in huis en er hangt ook was te drogen buiten, dus dat zou ook wel stinken straks

2 likes

Die auto reclame op tv waar mn Google home iedere keer op reageert :mad:

2 likes

sowieso, mensen die bij één zonnestraal gelijk de bbq aangooien.

7 likes

Ben blij dat ik dit lees. Als ik m’n normale jeansmaat bestel bij H&M, krijg ik hem niet eens dicht.

3 likes