Ik heb altijd zo’n hekel aan dat soort dingen. Blijf uit mijn persoonlijke cirkel!! Het lijkt tegenwoordig wel alsof je al je privé dingen moet delen, want dat is ‘belangrijk’ voor je werk en je ontwikkeling
Ja dat wel, dus dat is wel fijn. Kost alleen wel iedere keer tijd/energie en reiskosten. Maargoed, ben weer lam gelegd en zit nu in de bus . Ga je ook voor je fronsrimpel?
Haha! Ja sowieso vervelend alle tijd die je eraan kwijt bent.
Ja ik ga voor het eerst mijn fronsrimpel doen, hopelijk werkt het bij mij in een keer goed dan!
ik snapte nooit hoe m’n moeder zo vaak met een vieze bril kon rondlopen, dat leek me super irritant. Maar goed, inmiddels heb ik zelf een bril en momenteel is ie super vies. Maar ja, dan maak ik 'm schoon en na een uur issie toch weer vies. Gedoe.
en volgens mij moet ik m’n brillendoekje ook een keer wassen ofzo, heb dat eigenlijk nog niet eerder gedaan
Oeh ben benieuwd! Je hoeft niet zenuwachtig ofzo te zijn, ik vind het echt geen pijn doen. Ja even een klein beetje vervelend maar that’s it!
De Föhnbar is op geen enkele manier te bereiken hallooooo ik wil fabulous haar dit weekend
Cool! Nee ben ik ook niet echt, heb ook lipfillers, ram die naald er maar in
Oh joh lekker spuiten ! Lipfillers lijken me dan wel weer pijnlijk haha
Ja, doet best zeer! Maar ja, is in principe ook zo weer voorbij.
Bahh ik werd net gebeld door een collega (buiten het bedrijf dus niet een directe collega gelukkig) met een vraag en gaf daar antwoord op en toen vroeg hij net voordat hij het gesprek beëindigde: “ik passeer je toch niet als ik het aan je leidinggevende vraag he?”
Nou ik zei nee maar ik had eigenlijk ja moeten zeggen want dat voel ik wel zo.
Huh dus jij gaf antwoord en die collega gaat dat nu verifiëren bij je leidinggevende? Of begrijp ik het nu verkeerd, want dit is toch super raar?
Nee precies dat!
Nou sorry, maar dit vind ik echt belachelijk wtf.
Waarom vraagt hij het dan in eerste instantie aan jou? Dat ie het lekker gelijk aan je leidinggevende was gaan vragen ipv jouw tijd te verdoen.
Hopelijk zegt jouw leidinggevende ’ sorry, daarvoor moet je bij Evenveel zijn.’ hahah.
Mijn ervaring is dat de medewerkers het over het algemeen beter weten dan de manager. Inhoudelijke kwesties dan.
Haha ja ik ben de manager zelfs, dus het gaat naar een director. Maar ben inderdaad benieuwd wat zij gaat zeggen (ik denk inderdaad “ga maar naar Evenveel” of “zoals Evenveel zei”) Maar ik dacht wel jezus neem het gewoon aan. Het was ook een domme vraag.
Aan mijn hoofd dat weer gauw verbanden legt tussendeks wat ik zie en liedjes. Net een blonde vrouw op de scooter die zo uit de jaren negentig leek te komen en mijn hoofd gaat dan dit nummer afspelen:
Hahaha wauw…dan is het helemaal bizar .
Heel irritant, maar inderdaad als je het vraagt neem het gewoon aan.
Ik ben echt altijd degene die cadeautjes moet regelen als er iemand in m’n vriendengroep jarig is. We kopen altijd een gezamenlijk cadeau en ik koop het vrijwel altijd al maar moet er dan constant achteraan gaan als er bijvoorbeeld nog iets kleins bijgekocht moet worden. Volgende keer ga ik kijken wat er gebeurt als ik niks zeg/regel maar dan ben ik bang dat er al helemaal niks gebeurt.
Haha nu je het zegt heb ik ook zoiets gehad, maar toen bedankte de jarige iedereen in de groepsapp terwijl ik alleen iets gestuurd had (het kaartje kwam daarna pas binnen dus hij wist niet dat het alleen van mij kwam). Was vrij ongemakkelijk