Ik bedenk me net dat ze onze afspraak dit weekend had afgezegd omdat ze een corona test wilt doen. Maar ze kan nergens terecht maar ipv dan thuis wachten tot ze ergens terecht kan gaat ze wel leuk dansen. Waar ze dus mogelijk veel mensen kan besmetten. Oke lief dat je mij niet in gevaar wilt brengen maar blijf gewoon thuis tot je zeker weet dat je niks hebt.
Ik had wat besteld bij bol.com, dat is ook al geleverd en een uur nadat het geleverd was zag ik dat er nu ineens korting op dat product zit. Dus ik stuur een berichtje met de vraag of het evt verrekend kan worden, reageren ze me “nee retourneer het maar en bestel het opnieuw.” Wat een onzin zeg, hoe omslachtig is dat ook, geef me gewoon die paar tientjes terug.
Ik heb een heleeee drukke week, inclusief 3 avonden werken/vergaderen. Ik zie er dan ZO tegen op dat ik nu al stress heb. Ook zó geen zin in. Zo veel uur werken per week is niet goed voor mij. Gelukkig is het maar een paar keer per jaar. Toch zorgt het altijd voor een grote error in mijn hoofd!!! Ipv dat ik er relaxed tegen over zou staan… go with the flow. Maar nee.
Ik word altijd op zondag ongesteld maar ben het nog niet en ja… pregnancy scare!
Haha Ik zeg soms tegen vriendinnen dat ze moeten wachten met vertellen totdat ik ze in het echt zie omdat het veel leuker is goeie verhalen te bespreken dan te appen
Omg hier erger ik me ook al minstens een jaar aan. Ik dacht dat ik iets fout deed en te dom om te poepen was voor insta ofzo. Als je ooit de oplossing gevonden hebt let me know, want nu moet ik steeds zelf helemaal de naam intypen en het profiel zoeken als ik een beeeetje verder naar beneden wil scrollen om iemand te stalken.
Oh nee dit kan ik echt niet aan hahaha.
Ik ben pakket vergeten op te halen. Juist bij deze postnl punt laten bezorgen omdat ie op zondag open is
Zo irritant, hopelijk red ik het morgen anders eerder stoppen met werk oid
Nog steeds geen reactie van de roostermaker. Ben buiten beschikbaarheid om ingeroosterd. Dat kan natuurlijk een keer gebeuren, maar los het dan verdomme op. Iedereen moet over dat soort dingen altijd 100 mails sturen en niemand krijgt reactie ‘want druk’. Ja als je dat rooster een keer normaal maakt, dat scheelt 90% van de mails. En als je niet reageert op mails gaat iedereen er nog 3 sturen ja.
Ja het lijkt mij ook kut. Maarja het is gewoon een programma wat dat rooster maakt. De roostermaker controleert alleen of dat dan klopt met verlofaanvragen. Of nouja, dat is de bedoeling dat dat gebeurt
Nope haha
Nou mijn collega die de roosters maakt doet dat op zo’n manier dat die er zelf het meeste voordeel aan heeft hoor :x, de week voor zn vakantie dubbele uren werken zodat die zichzelf een week vrij kan roosteren zonder vakantiedagen, weekendshifts in eigen voordeel spelen, collega’s die mogelijkheid niet gunnen, thuiswerkuren door laten lopen in vakantieweken.
Die is al 5 weken weggeweest en heeft nu nog ruim 3 weken aan vakantieuren open staan.
Maar thankgod krijgen we vanaf januari waarschijnlijk een vaste, externe, roostermaker!!
De tokkie dochter van mn buurvrouw die 100 peuken per dag aan het roken is in de achtertuin waardoor ik niet normaal in mijn tuin kan zitten van de stank.
Dat teringwijf staat zelfs snachts buiten te roken.
Vannacht om 1 en om 5 uur. Wtf.
Kan niet begrijpen dat je zo verslaafd kan zijn.
Grrrr ik ben echt heel geïrriteerd. Twijfel of ik er es wat van ga zeggen ook maar denk dat ik dat nu beter niet kan doen omdat ik dan ook tokkie gedrag ga vertonen
Dat ik nu voor de 5e(!) keer bij de botoxvrouw zit in 3 maanden tijd. Ben al die tijd bezig om een fronsrimpel weg te laten halen. Spuit me gewoon plat, sjezus
Ik moet op het werk een “persoonlijk portfolio” bijhouden met mijn ontwikkelingen, competenties, persoonlijke groei blablabla en ik vind het zo’n verschrikkelijk gezever
Wat vervelend! Wel onder garantie/kosteloos? Ik ga over 2 weken voor het eerst, ben benieuwd.
Die frikandelbroodjes van de vegetarische slager moeten altijd eerst een uur ontdooien en dan nog een halfuur in de oven. En daarna zijn ze nog te heet om gelijk te eten
Ik heb altijd zo’n hekel aan dat soort dingen. Blijf uit mijn persoonlijke cirkel!! Het lijkt tegenwoordig wel alsof je al je privé dingen moet delen, want dat is ‘belangrijk’ voor je werk en je ontwikkeling
Ja dat wel, dus dat is wel fijn. Kost alleen wel iedere keer tijd/energie en reiskosten. Maargoed, ben weer lam gelegd en zit nu in de bus . Ga je ook voor je fronsrimpel?
Haha! Ja sowieso vervelend alle tijd die je eraan kwijt bent.
Ja ik ga voor het eerst mijn fronsrimpel doen, hopelijk werkt het bij mij in een keer goed dan!