Waar erger je je aan #7

Ik had de 1e x (1,5 jr geleden) dat het binnen 2/3 maanden zo goed als was verdwenen. Schijnt vaker te gebeuren, bij de 1e x. En ik had een hele stressvolle periode toen, cortisol schijnt botox ook op te heffen!

De hele miscommunicatie over het eten tussen mij en m’n vriend waardoor ik net iets heb weg moeten werken wat ik normaal al niet lust en nu ik misselijk ben zeker niet.

Dat onze schoonmaakster dingen per ongeluk stuk maakt (bv iets van glas) en hier dan niks over zegt. Kan gebeuren, maar zeg het gewoon even eerlijk…

Ja dit probleem heb ik net ook ervaren met hun pantalons. Terwijl ik bij andere merken wel gewoon mijn eigen maat aankan. H&M was vroeger juist ‘normaal’ qua maten en ZARA etc klein.

2 likes

kledingmaten slaan nergens meer op tegenwoordig.

15 likes

De auto is kapot. AAGHHH

Volgens mij zag ik laatst een tiktok met verschillende jeans en maten waaronder zelfs twee dezelfde, dezelfde maat, compleet verschillende grootte

Ah dat kan wellicht bij mij het een en ander verklaren. Hoop dat het nu voorlopig even klaar is haha

Ik kan hier wel om lachen eigenlijk maar ik begrijp dat niet iedereen het kan waarderen. :joy:

Ik heb dit bij de broeken van H&M. Ik pak dan vaak 3 broeken in dezelfde maat en ze zitten allemaal anders. Zowel qua maat, als de hoogte van de broek en de lengte van de pijpen. Dan is nummer 1 de perfecte lengte en te strak, de ander te wijd en lang, en de laatste de perfecte maat maar opeens driekwart. Zo frustrerend.

Hahaha nee die van mij is gewoon aanwezig, maar die denkt geloof ik dat als hij iedereen negeert dat het probleem dan niet meer bestaat :joy:

2 likes

Veel winkels gebruiken anderre maat systemen, frans of Italiaans worden vaak gebruikt wat voor ons grotere Nederlanders niet altijd top is. Maar is maar een nummer dus bij de een heb je 38 en ander 42.

Ik zat net in de wachtkamer bij de tandarts en er was een man die een nieuwe afspraak ging maken bij de balie. In plaats van dat hij netjes achter de duidelijke markering ging staan, stapte hij over de markering heen en ging hij ook nog met zijn lichaam over de balie hangen, armen gestrekt. Hij zat echt een centimeter van de tandartsassistente af met zijn handen. Waarom zijn mensen zo :weary:

Erger mij er ook aan dat de tandartsassistente er niets van zei

Mijn collega zit zó overdreven te zuchten. Ik ga écht niet vragen wat er is meid, stop trying.

Op dit soort momenten ben ik blij dat we maar 2 dagen naar kantoor kunnen/mogen.

22 likes

Ik zat net heel sneaky rond te kijken of jij toevallig bij mij op kantoor zit, haha. Ik ben niet de zuchter maar heb ook zo’n collega. Maar deze collega zit sowieso in mijn irritatiezone want zij praat nooit normaal maar fluistert altijd? Ook als het helemaal niet hoeft en het is zoveel storender dan dat je gewoon op normaal volume wat zegt?!

1 like

Antwoordapparaat van de huisarts:

10:42 uur: “tussen 10:45 en 12:00 hebben wij groot overleg met de artsen. Wij zijn alleen bereikbaar voor spoedeisende gevallen. Vanaf 12:00 staan wij u weer te woord

12:01 uur: "tussen 10:30 en 10:45 hebben wij groot overleg met de artsen en zijn wij alleen bereikbaar voor spoedeisende gevallen. Vanaf 12:00 tot 14:00 hebben wij spreekuur en zijn wij alleen bereikbaar voor spoedeisende gevallen. Vanaf 14:00 staan wij u weer te woord"

???

14 likes

Zag net een story van een meisje die ergens op een waddeneiland is en ze vind het serieus nodig om drie zeesterren op te pakken en te showen op Instagram. Echt WHY. Blijf met je fikken van ze af.

8 likes

Mijn wasmachine piept als 'ie klaar is, een hele zenuwachtige scherpe piep om de paar minuten en net ver genoeg uit elkaar/dicht op elkaar genoeg om me een zenuwinzinking te geven, alsof 'ie schreeuwt HALLO IK BEN KLAAR HALLOOOOO KOM DAN HALLOOO en ik word er gek van.

34 likes

We hebben sinds kort een nieuwe buur. Nog niet gezien of kennis gemaakt. Ik moet langs dat huis om bij de trap/lift te komen. Sinds die persoon in het huis is getrokken stinkt het zo enorm. Raam staat standaard open en de geur is de ene dag erger dan de ander. Maar zo erg dat er nu ook allemaal vliegen rondhangen.

1 like

Bij my kitchen rules als onderschrift bij een duo: profpokeraar en zijn zus.

Oké. Dat is alles wat ze is!?

3 likes