Waar erger je je aan #7

Dat ik vandaag van 11:30 tot 17:00 bij de kapper heb gezeten voor highlights, €135 moest aftikken en dat het niet eens goed gelukt is.
De kapster gaf het zelf wel aan en ik kan donderdag terugkomen om het te laten corrigeren maar toch. Loop ik 2 dagen met lelijke strepen in mijn haar.

Dat ik ging kijken om online een kappersafspraak te maken en als ik bij mijn favo kapster wil ik pas in januari terecht kan.

2 likes

Love deze zin!

2 likes

Mijn favoriete kapper werkt al sinds januari niet meer door een blessure en nu heeft ze aangekondigd een zaak te openen in dr nieuwe woonplaats (in een compleet andere provincie :()
Ik heb echt geen zin in de zoektocht naar een nieuwe en betaalbare kapper

Ugh dit heb ik ook en ik ben nu dus echt in dilemma: ga ik nu 25 minuten rijden voor m’n favo kapper die m’n haar altijd perfect blond krijgt en perfect knipt? Of blijf ik bij de salon die ligbedden heeft bij de wasbak en daar altijd fijne lange hoofdmassages bij doet en me wijn en snoepjes geeft? Ik ben het niet eens met dat ze me verlaten heeft.

4 likes

Omgggg ik moet dit eten

Wel iedere keer hetzelfde merk? Misschien een idee om te variëren, kijken of het toch iets anders is opgebouwd en je minder snel resistentie opbouwt of weer afbreekt (weet niet hoe dit precies werkt)

Ik hou van eten. Mijn grote ware liefde. Maar door een medicijn dat ik gebruik kan ik dus niet meer zoveel eten als ik wil en ik vind dat gewoon jammer

2 likes

Oh balen! Wat gebeurt er als je eet zoals je wil, word je misselijk?

Het voelt gewoon alsof mijn maag heel erg vol zit. Dus als ik ga proberen te eten dan is dat echt met tegenzin van mijn lichaam. De trek die ik heb is echt alleen maar mentaal.

Ah wat klinkt dat vervelend! Lijkt me moeilijk om te genieten van je eten op die manier ja.

1 like

De pasvorm van H&M jeans. Ik heb normaal maat 40/L, maar zelfs bij maat 42 krijg ik de broek niet volledig omhoog

1 like

Urgh ik ben zo misselijk laat me met rust

1 like

Erger me aan collega’s die mails niet beantwoorden waardoor de klant weer op mij moet wachten. Annie, het is een week geleden en ik heb je al een follow-up mail gestuurd én je face to face aangesproken. GET IT DONE

1 like

same

Hoe intens rijk Jeff Bezos is en dat er nog steeds mensen zijn die dat oke vinden, als een soort ‘hij heeft beter zn best gedaan op school dan jij’

42 likes

HAHA nooo

1 like

Goeie vraag eigenlijk, heb het niet nagerekend
Vond het wel aannemelijk tho maar hoop niet dat t fake newsss is

Ja dom dat wij allemaal zijn eigenlijk he? Moeten we ook maar even amazon oprichten. En die medewerkers die slecht behandeld worden, dan gaan die toch lekker ergens anders werken? Ze kiezen er toch zelf voor om bij amazon te werken?

(discussie die ik laatst had, werd daar zo kwaad van)

7 likes

Ja wel hetzelfde merk! En inderdaad over resistentie hebben we het gehad maar ben er een jaar geleden mee begonnen en toen was het in een keer raak. Het is nu pas de 2e keer (nouja nu dus vaker) dat ik op dezelfde plek iets heb laten inspuiten. Ze heeft er gister een behoorlijke dosis ingespoten (voel het nu nog :joy: ) dus hoop dat het voorlopig even klaar is. Misschien dat ik voor de volgende keer kan vragen of men een ander merk kan gebruiken!

1 like