Waar erger je je aan #7

Ik ga al sinds m’n 16de naar dezelfde kapper, die het gewoon echt altijd precies doet zoals ik 't wil. Ik woon al ruim 12 jaar niet meer in de buurt, en rij dus elke 7 a 8 weken 35 min enkel naar mijn kapper, maar het is het me helemaal waard! Ik maak er meestal een beetje een uitstapje van, ik ging bv pre-Corona vaak in een leuk koffietentje in de buurt ervoor of erna lunchen ofzo.

Bonus is wel dat het de mama is van 1 van m’n beste vriendinnen dus het is ook wel altijd heel gezellig haha :grinning:

3 likes

Die fckng kut muggen. Was blij dat het kouder werd want dan verdwijnen ze. Het is een dag lekker weer en ze zijn er weer. Sterf aub.

1 like

Nee, m’n vriend heeft me bij de lift gezien en hij was heel schuw. Dus hij leeft nog wel. Het is geen directe buur. Daarom heb ik me niet voorgesteld. Leek me toch gek. Kijk het nog even aan. Als de geur niet afneemt in de koudere maanden, ga ik aanbellen.

1 like

Ik heb even niets te ergeren en ik verbaas mezelf lol

6 likes

Ik haat kleden met dit halve weer. Doe of warm voor T-shirtjes of koud voor truien, maar niet dit.

8 likes

Als je de wasmachine aanzet en je opeens verdachte harde geluiden hoort en dan denkt ‘ZIT MIJN TELEFOON ERIN???’ Of ZIT DE KAT IN DE WASMACHINE???’

40 likes

Ja, als vrouw ben je alleen “iets” als je somehow een relatie hebt tot een man. Ik heb ook een collega die me elke keer lastig valt en de enige periode dat hij dat niet deed was toen ik een vriend had. Zelfde als mannen die pas begrijpen dat het erg is als een vrouw wordt verkracht/vermoord/whatever als je tegen ze zegt: stel dat het je zus/vrouw/dochter is.

Sorry dat ik even je ergernis heb gekaapt haha

5 likes

Haha ik herken me altijd zo in jouw huisgenotenergernissen. Mensen kunnen echt zulke irritante gewoontes hebben.

1 like

Huh het was toch super warm vandaag? Je omschrijft het alsof het 17 graden was. Overigens houd ik van die temperatuur want Long sleeves en blousejes zijn dan niet te warm maar ook niet te koud <3

2 likes

Ja nee vandaag was prima, maar op kantoor ook weer koud dat maakt het kleden zo lastig.

Ik ben gewoon een truien/jassen mens en alles wat geen trui is vind ik gewoon lastig :joy:

2 likes

Ik ga mijn haar verven in een specifieke kleur en nu wil ik daar clip in extensions bij; heb 1 site gevonden die die specifieke kleur verkoopt maar daar staan ze bij ‘last chance’ en ik ga pas 8 oktober naar de kapper en nu twijfel ik dagelijks of ik ze nou wel of niet zal bestellen.

2 likes

Echt heftige problematiek als ik het zo teruglees

34 likes

Kan je geen trip naar Den Haag plannen? Daar kan je in het centrum alle kleuren halen en testen bij China town en de Haagse markt.

Nee daar verstaan ze me niet en dat kost me bijna 100 euro aan benzine denk ik :joy:

15 likes

:joy::joy::joy:

Zo erg is het toch niet hahaha

2 likes

Er rijdt ook een trein hoor, heb ik vernomen

1 like

Nou retourtje zuid limboland - Den Haag kost 54 euro, scheelt toch

its not so serious tho

1 like

Dat zoveel mensen me (goed bedoeld) adviseren om naar de dermatoloog te gaan omdat ik een onzuivere huid heb gekregen sinds ik ben gestopt met de pil. Het zijn letterlijk een paar puisten op mijn kin en voorhoofd, het is niet dat ik een huidziekte heb ofzo. Ik vind het niet eens erg dat ik het heb dus ga weg.
Of ze adviseren me om bepaalde producten niet meer te eten/drinken, terwijl allang is bewezen dat voeding amper invloed heeft op hoe je huid eruit ziet. Plus het is duidelijk hormonaal en ik eet gewoon gezond dus nee ik ga mezelf geen lekkere dingen ontzeggen alleen maar omdat ik dan misschien ietsje mooier ben.

5 likes

GEeN ChOColADe ETennn :clown_face::clown_face:

20 likes