Ik had schoenen besteld die op de site rood leken, bleek in het echt zuurstokroze te zijn. Ik wil geen roze schoenen. Kan ze gelijk weer terugsturen
Ik gebruik ook een medicijn dat als bijwerking de eetlust onderdrukt (dexamfetamine), ik ervaar precies hetzelfde als jij, het gevoel alsof je maag heel erg vol zit.
Het goede nieuws: na een paar weken regelmatig gebruik werd het vanzelf minder! Dat stond ook op de bijsluiter overigens. Misschien kan het bij jou ook zijn dat het alleen in het begin is, maar zodra je lichaam er aan gewend is het weer over gaat?
Ik gebruik het al een paar jaar :-).
Ahh, dat is wel heel jammer bij mij was het iets waar ik ook jaren last van heb gehad (toen ik het onregelmatig slikte), maar zodra ik begon met wel regelmatig gebruiken ging dat over. Maar dat werkt natuurlijk ook niet met alles. Balenā¦
Wel gefeliciteerd met je forumverjaardag
Ik snap het. Toen ik met methylfenidaat had had ik dat ook, dat ik er op den duur aan wende. Maar de medicatie waar ik het over heb wordt in bv Engeland ook voorgeschreven aan mensen die flink overgewicht hebben zonder de aandoening die ik heb om mee af te kunnen vallen. Heel handig, ik kan alleen nauwelijks eten en val ook nauwelijks af hahah
Iemand op de buurt heeft de barbecue aangestoken en nu stinkt het echt verschrikkelijk hier in huis en er hangt ook was te drogen buiten, dus dat zou ook wel stinken straks
Die auto reclame op tv waar mn Google home iedere keer op reageert
sowieso, mensen die bij ƩƩn zonnestraal gelijk de bbq aangooien.
Ben blij dat ik dit lees. Als ik mān normale jeansmaat bestel bij H&M, krijg ik hem niet eens dicht.
Ik had de 1e x (1,5 jr geleden) dat het binnen 2/3 maanden zo goed als was verdwenen. Schijnt vaker te gebeuren, bij de 1e x. En ik had een hele stressvolle periode toen, cortisol schijnt botox ook op te heffen!
De hele miscommunicatie over het eten tussen mij en mān vriend waardoor ik net iets heb weg moeten werken wat ik normaal al niet lust en nu ik misselijk ben zeker niet.
Dat onze schoonmaakster dingen per ongeluk stuk maakt (bv iets van glas) en hier dan niks over zegt. Kan gebeuren, maar zeg het gewoon even eerlijkā¦
Ja dit probleem heb ik net ook ervaren met hun pantalons. Terwijl ik bij andere merken wel gewoon mijn eigen maat aankan. H&M was vroeger juist ānormaalā qua maten en ZARA etc klein.
kledingmaten slaan nergens meer op tegenwoordig.
De auto is kapot. AAGHHH
Volgens mij zag ik laatst een tiktok met verschillende jeans en maten waaronder zelfs twee dezelfde, dezelfde maat, compleet verschillende grootte
Ah dat kan wellicht bij mij het een en ander verklaren. Hoop dat het nu voorlopig even klaar is haha
Ik kan hier wel om lachen eigenlijk maar ik begrijp dat niet iedereen het kan waarderen.
Ik heb dit bij de broeken van H&M. Ik pak dan vaak 3 broeken in dezelfde maat en ze zitten allemaal anders. Zowel qua maat, als de hoogte van de broek en de lengte van de pijpen. Dan is nummer 1 de perfecte lengte en te strak, de ander te wijd en lang, en de laatste de perfecte maat maar opeens driekwart. Zo frustrerend.
Hahaha nee die van mij is gewoon aanwezig, maar die denkt geloof ik dat als hij iedereen negeert dat het probleem dan niet meer bestaat