Waar erger je je aan #7

Wat irritant ja. Is inderdaad hormonaal en gaat als het goed is vanzelf weer over. Ik had er ongeveer 2 maanden last van toen ik stopte met de pil.

Whatsapp-contact met mijn vader:

Hij: kom je zondag naar de verjaardag van opa?
ik: nee, ik heb hem gesproken en dat wil hij liever niet ivm corona dus wij komen niet!
Hij: dat uitroepteken is wel heel fel en was niet nodig…

Seriously? Ga je bitchen over een uitroepteken? Wat ben je, 15?

43 likes

Het was pas fel geweest als je steeds het woorr
dje ‘niet’ in hoofdletters had gezet en evt onderstreept en in het rood.

4 likes

Sommige mensen zijn alleen nog in leven omdat anderen extra moeite hebben gedaan ze niet plat te rijden

5 likes

Ik ga voortaan gewoon reageren met drukke gifjes met felle kleuren

2 likes

Dat ik met de NS Klantenservice chat en na elk antwoord 30-40 minuten moet wachten. Mijn vraag is echt niet complex, waarom duurt het telkens zo lang wtf

3 likes

Je wast je gezicht toch wel??? /s

Heb nu ook veel acne door een slechte reactie op Retinol. Heel vervelend, maar mijn huid begint eindelijk weer de oude te worden. Het is dan zo kut als dan mensen die geen reet aan hun huid doen tegen mij gaan zeggen dat ik mijn huid moet wassen/niet wassen/scrubben etc. Houd je bek!

3 likes

Telefonische klantenservice van NS is wel heel goed vind ik, misschien een tipje voor de volgende keer :slight_smile: Ik heb met de chat ook alleen maar frustrerende ervaringen, maar aan de telefoon zijn ze echt heel behulpzaam!

1 like

Oh dat lijkt me ook vervelend, alsof je niet hygiënisch bent. Fijn dat je huid weer wat begint op te knappen!

De mensen die de telefonische klantenservice doen zijn dezelfde mensen als die dat op de chat doen :stuck_out_tongue_winking_eye:. Kwam ik laatst achter.

Maar vind zelf bellen ook altijd fijner, vaak ook sneller inderdaad.

1 like

Verklaart meteen waarom die chat zo tergend langzaam wordt beantwoord :sweat_smile:

1 like

Ik heb juist een hekel aan bellen met een klantenservice. In mijn geval wil ik een tijdschrift-abo opzeggen. En dan staat overal: ‘hoe opzeggen? bel ons, dat is het makkelijkst!’ Neeee, helemaal niet makkelijk, want dan gaan jullie weer zeuren en me dingen aansmeren. Mail is het makkelijkst, punt. Heb nu dus ook een bericht/mail gestuurd, dus hoop dat ik gewoon een bevestiging van de opzegging krijg.

5 likes

Wat is de titel van het boek? Misschien dat het online of via een universiteitsdatabase te vinden is.

1 like

Ik zit al een tijdje na te denken wat je hier mee bedoelt maar ik kom er niet uit. Is het een metafoor? Een spreekwoord? :thinking:

Ik denk dat ze zich ergert aan mensen die gevaarlijk zijn in het verkeer (waardoor andere mensen extra moeite moeten doen om ze niet aan te rijden)

1 like

Ja dit @Dombo
Hoe vaak ik deze week al niet boven op m’n rem heb gestaan vanwege gekkies die zomaar overal en nergens plotseling oversteken :mad:

1 like

Auto helemaal gepoetst van binnen en buiten, daarna meteen met de hond gaan wandelen

Stap ik met hondenpoep onder mijn schoen weer in de auto :clap:t3::+1:t3:

1 like

Ik werk elke dag met DPD. Ik zou ze contacteren. 3 dagen geen scan is echt te lang. Soms vergeten ze de scan voor het in het Cargovliegtuig gaat maar in dit geval ben ik er een beetje bang voor.

1 like

Dank je voor de tip! :blush: Door de opmerking van @anon44972210 vermoed ik dat de chat zo langzaam gaat omdat bellers voor lijken te gaan. De vorige keren ging chatten juist sneller dus ik had niet verwacht dat het deze keer zo kut zou zijn.

Eindstand: 2x 30 min op een antwoord gewacht, 2x 45 min en 1x 1,5 uur.

Dat het blijkbaar bischierig is en niet bisgierig of bigierig. Je bent toch nieuwsgierig en niet nieuwschierig (ik kan dit amper typen).

17 likes