Veel winkels gebruiken anderre maat systemen, frans of Italiaans worden vaak gebruikt wat voor ons grotere Nederlanders niet altijd top is. Maar is maar een nummer dus bij de een heb je 38 en ander 42.
Ik zat net in de wachtkamer bij de tandarts en er was een man die een nieuwe afspraak ging maken bij de balie. In plaats van dat hij netjes achter de duidelijke markering ging staan, stapte hij over de markering heen en ging hij ook nog met zijn lichaam over de balie hangen, armen gestrekt. Hij zat echt een centimeter van de tandartsassistente af met zijn handen. Waarom zijn mensen zo
Erger mij er ook aan dat de tandartsassistente er niets van zei
Mijn collega zit zó overdreven te zuchten. Ik ga écht niet vragen wat er is meid, stop trying.
Op dit soort momenten ben ik blij dat we maar 2 dagen naar kantoor kunnen/mogen.
Ik zat net heel sneaky rond te kijken of jij toevallig bij mij op kantoor zit, haha. Ik ben niet de zuchter maar heb ook zo’n collega. Maar deze collega zit sowieso in mijn irritatiezone want zij praat nooit normaal maar fluistert altijd? Ook als het helemaal niet hoeft en het is zoveel storender dan dat je gewoon op normaal volume wat zegt?!
Antwoordapparaat van de huisarts:
10:42 uur: “tussen 10:45 en 12:00 hebben wij groot overleg met de artsen. Wij zijn alleen bereikbaar voor spoedeisende gevallen. Vanaf 12:00 staan wij u weer te woord”
12:01 uur: "tussen 10:30 en 10:45 hebben wij groot overleg met de artsen en zijn wij alleen bereikbaar voor spoedeisende gevallen. Vanaf 12:00 tot 14:00 hebben wij spreekuur en zijn wij alleen bereikbaar voor spoedeisende gevallen. Vanaf 14:00 staan wij u weer te woord"
???
Zag net een story van een meisje die ergens op een waddeneiland is en ze vind het serieus nodig om drie zeesterren op te pakken en te showen op Instagram. Echt WHY. Blijf met je fikken van ze af.
Mijn wasmachine piept als 'ie klaar is, een hele zenuwachtige scherpe piep om de paar minuten en net ver genoeg uit elkaar/dicht op elkaar genoeg om me een zenuwinzinking te geven, alsof 'ie schreeuwt HALLO IK BEN KLAAR HALLOOOOO KOM DAN HALLOOO en ik word er gek van.
We hebben sinds kort een nieuwe buur. Nog niet gezien of kennis gemaakt. Ik moet langs dat huis om bij de trap/lift te komen. Sinds die persoon in het huis is getrokken stinkt het zo enorm. Raam staat standaard open en de geur is de ene dag erger dan de ander. Maar zo erg dat er nu ook allemaal vliegen rondhangen.
Bij my kitchen rules als onderschrift bij een duo: profpokeraar en zijn zus.
Oké. Dat is alles wat ze is!?
Ik ga al sinds m’n 16de naar dezelfde kapper, die het gewoon echt altijd precies doet zoals ik 't wil. Ik woon al ruim 12 jaar niet meer in de buurt, en rij dus elke 7 a 8 weken 35 min enkel naar mijn kapper, maar het is het me helemaal waard! Ik maak er meestal een beetje een uitstapje van, ik ging bv pre-Corona vaak in een leuk koffietentje in de buurt ervoor of erna lunchen ofzo.
Bonus is wel dat het de mama is van 1 van m’n beste vriendinnen dus het is ook wel altijd heel gezellig haha
Geen kans dat ie dood in z’n woning ligt? Kan snel heel erg gaan stinken in de zomer. Wellicht anders voor de zekerheid een keer aanbellen onder het mom van jezelf dan maar voorstellen? Maakt de stap wellicht ook kleiner om diegene een keer te benaderen over de stank als je elkaar al een keer gezien hebt, mocht er nu geen sprake zijn vh uiterste geval dan
Die fckng kut muggen. Was blij dat het kouder werd want dan verdwijnen ze. Het is een dag lekker weer en ze zijn er weer. Sterf aub.
Nee, m’n vriend heeft me bij de lift gezien en hij was heel schuw. Dus hij leeft nog wel. Het is geen directe buur. Daarom heb ik me niet voorgesteld. Leek me toch gek. Kijk het nog even aan. Als de geur niet afneemt in de koudere maanden, ga ik aanbellen.
Ik heb even niets te ergeren en ik verbaas mezelf lol
Ik haat kleden met dit halve weer. Doe of warm voor T-shirtjes of koud voor truien, maar niet dit.
Oh maar vond ook niet dat dat jouw taak was hoor, ook niet als het je directe buur was. Vind het wel zo netjes dat degene die nieuw is dat doet. Maar meer zodat je toch soort van polshoogte kon nemen en als ie wel open deed met dat “excuus”. Maar gelukkig is ie wel door je vriend gezien dan. De combi van erge stank icm veel vliegen terwijl iemand er pas net woont liet alleen meteen de meest ongunstige optie door m’n hoofd schieten
Als je de wasmachine aanzet en je opeens verdachte harde geluiden hoort en dan denkt ‘ZIT MIJN TELEFOON ERIN???’ Of ZIT DE KAT IN DE WASMACHINE???’
Ja, als vrouw ben je alleen “iets” als je somehow een relatie hebt tot een man. Ik heb ook een collega die me elke keer lastig valt en de enige periode dat hij dat niet deed was toen ik een vriend had. Zelfde als mannen die pas begrijpen dat het erg is als een vrouw wordt verkracht/vermoord/whatever als je tegen ze zegt: stel dat het je zus/vrouw/dochter is.
Sorry dat ik even je ergernis heb gekaapt haha
Haha ik herken me altijd zo in jouw huisgenotenergernissen. Mensen kunnen echt zulke irritante gewoontes hebben.
Huh het was toch super warm vandaag? Je omschrijft het alsof het 17 graden was. Overigens houd ik van die temperatuur want Long sleeves en blousejes zijn dan niet te warm maar ook niet te koud <3