Sommige termen zouden niet vertaald moeten worden (of iig niet zo letterlijk)
Het wordt allebei gebruikt, maar er is nog geen officiĂ«le Nederlandse spelling van (helaas, want dan krijg je dit soort lelijkheden). Taalkundig gezien zou het dan eigenlijk âbigierigâ moeten zijn als je het ziet als samentrekking van biseksueel en nieuwsgierig. Je bent nml. ook niet nieuw-sgierig maar nieuws-gierig.
Helemaal waar maar ik vind bi-sgierig toch beter klinken, haha.
Via de chat hebben ze vaak meerdere gesprekken tegelijk open staan en zoeken ze dus ook dingen tegelijk op voor meer klanten. Echt omslachtig
Hahah ja die ergernis herken ik ook. Zo stom dat je je dan gaat zitten ergeren aan iets waar je eigenlijk geen last van hebt haha maar gewoon omdat je er last van zou kĂșnnen hebben of omdat het gewoon dom of asociaal is. Ik heb het zo vaak dat ik in de praktijk geen last heb van mân huisgenoten maar me dan wel zit boos te maken dat ze bepaalde asociale gewoontes blijkbaar normaal vinden haha. Snap soms echt helemaal niks van die mensen.
Ja dat is inderdaad omslachtig! Mijn âcasusâ was heel simpel dus het slaat eigenlijk nergens op dat het zoân 3,5 uur geduurd heeft voordat het geregeld was.
Kunnen ze geen brillenglazen maken waar echt geen vies/vet/vuil/vingerafdrukken etc op gaat zitten. Ik word echt gek ervan 
Zo maar echt hĂš. Wat een ellende. Net gepoetst, 5 min later weer een vlek. Heel irritant!
Pff ja en soms blijf ik vette plekken ofzo houden na 3x poetsen en dan denk ik âoke laatmaarâ, maar dan erger ik me alsnog de hele tijd eraan haha.
Vraag me soms af of lenzen dan fijner zouden zijn, maar dat vind ik meteen weer zoân gedoe en heeft vast ook allerlei nadelen.
@FrozenFlame ik heb altijd een microvezeldoekje bij me. Een âverseâ die ik voor niks anders gebruik en nog niet heb gewassen. Dat is het enige wat mijn bril echt echt schoon krijgt. Zodra je dat doekje hebt gewassen dan doet hij het ook niet meer zo goed haha
ik heb een keer gehad dat iemand door de conducteur uit de trein werd gegooid terwijl de trein gewoon te vroeg vertrok, weet niet wat voor straffen er bij de ns zijn op te laat vertrekken maar mon dieu.
Nou de tering ja! Reed woensdag op een 80km weg, steekt een fietser die aan het wachten was om over te steken ineens haar voorwiel de weg op. Ik keihard remmen en zij werd door haar man naar achteren getrokken, maar wtf?!
De klantenservice van mijn werk die bellen en chatten niet tegelijk, maar daar is het soms zo druk dat het gewoon lang duurt voor je aan de beurt bent. Het is niet dat ze de kleine makkelijke vragen er eerst uitpikken. Als er 100 voor je zijn, dan zijn er gewoon 100 voor je. En het is juist logisch dat ze meerdere gesprekken tegelijk doen. Als jij even wat anders aan het doen bent omdat het lang duurt, zie je misschien niet meteen dat je reactie hebt. Als het dan een half uur duurt voor jij weer reageert gaat zoân medewerker echt niet een half uur zitten wachten in jouw chat, die gaat gewoon door met een ander
Mensen die âk*tâ typen i.p.v. âkut.â Voel je je dan beter omdat je geen echt scheldwoord hebt gebruikt ofzo? Het ziet er vooral kinderachtig uit en iedereen weet nog steeds precies wat er hoort te staan, sterker nog, je vestigt er zo alleen maar méér aandacht op.
Dat ik meer wil wandelen, maar het niet doe, omdat ik geen stok achter de deur heb zoals met sporten. En met krachttraining alleen mis ik toch wel het cardiodeel
Potverdriedubbeltjes 
De onzekerheid onder Amerikaanse mannen:
paarse kleding zgn. gay
huidverzorging zgn. gay
messenger bag zgn. gay
romcom kijken zgn. gay
andere mannen complimenteren zgn. gay. 
Jemig wat verschrikkelijk zeg. 
Ik zie dat hier (NL, grote steden) helaas ook veel
Nederlanders ook. Echt het verschil tussen mannen en vrouwen vind ik best apart. Ik zeg gewoon over een vrouw dat ik haar sexy vind en kennelijk vinden mannen het raar dat je dat als hetero kan zeggen.