Oh dat lijkt me ook vervelend, alsof je niet hygiënisch bent. Fijn dat je huid weer wat begint op te knappen!
De mensen die de telefonische klantenservice doen zijn dezelfde mensen als die dat op de chat doen . Kwam ik laatst achter.
Maar vind zelf bellen ook altijd fijner, vaak ook sneller inderdaad.
Verklaart meteen waarom die chat zo tergend langzaam wordt beantwoord
Ik heb juist een hekel aan bellen met een klantenservice. In mijn geval wil ik een tijdschrift-abo opzeggen. En dan staat overal: ‘hoe opzeggen? bel ons, dat is het makkelijkst!’ Neeee, helemaal niet makkelijk, want dan gaan jullie weer zeuren en me dingen aansmeren. Mail is het makkelijkst, punt. Heb nu dus ook een bericht/mail gestuurd, dus hoop dat ik gewoon een bevestiging van de opzegging krijg.
Wat is de titel van het boek? Misschien dat het online of via een universiteitsdatabase te vinden is.
Ik zit al een tijdje na te denken wat je hier mee bedoelt maar ik kom er niet uit. Is het een metafoor? Een spreekwoord?
Ik denk dat ze zich ergert aan mensen die gevaarlijk zijn in het verkeer (waardoor andere mensen extra moeite moeten doen om ze niet aan te rijden)
Ja dit @Dombo
Hoe vaak ik deze week al niet boven op m’n rem heb gestaan vanwege gekkies die zomaar overal en nergens plotseling oversteken
Auto helemaal gepoetst van binnen en buiten, daarna meteen met de hond gaan wandelen
Stap ik met hondenpoep onder mijn schoen weer in de auto
Ik werk elke dag met DPD. Ik zou ze contacteren. 3 dagen geen scan is echt te lang. Soms vergeten ze de scan voor het in het Cargovliegtuig gaat maar in dit geval ben ik er een beetje bang voor.
Oh had geen idee dat ie daarnaast ook een Youtubekanaal heeft! Wist alleen dat ik het programma ergens op de NPO had gezien maar de titel was totaal niet blijven hangen, thanks!
Dank je voor de tip! Door de opmerking van @anon44972210 vermoed ik dat de chat zo langzaam gaat omdat bellers voor lijken te gaan. De vorige keren ging chatten juist sneller dus ik had niet verwacht dat het deze keer zo kut zou zijn.
Eindstand: 2x 30 min op een antwoord gewacht, 2x 45 min en 1x 1,5 uur.
Dat het blijkbaar bischierig is en niet bisgierig of bigierig. Je bent toch nieuwsgierig en niet nieuwschierig (ik kan dit amper typen).
Sommige termen zouden niet vertaald moeten worden (of iig niet zo letterlijk)
Het wordt allebei gebruikt, maar er is nog geen officiële Nederlandse spelling van (helaas, want dan krijg je dit soort lelijkheden). Taalkundig gezien zou het dan eigenlijk ‘bigierig’ moeten zijn als je het ziet als samentrekking van biseksueel en nieuwsgierig. Je bent nml. ook niet nieuw-sgierig maar nieuws-gierig.
Helemaal waar maar ik vind bi-sgierig toch beter klinken, haha.
Via de chat hebben ze vaak meerdere gesprekken tegelijk open staan en zoeken ze dus ook dingen tegelijk op voor meer klanten. Echt omslachtig
Hahah ja die ergernis herken ik ook. Zo stom dat je je dan gaat zitten ergeren aan iets waar je eigenlijk geen last van hebt haha maar gewoon omdat je er last van zou kúnnen hebben of omdat het gewoon dom of asociaal is. Ik heb het zo vaak dat ik in de praktijk geen last heb van m’n huisgenoten maar me dan wel zit boos te maken dat ze bepaalde asociale gewoontes blijkbaar normaal vinden haha. Snap soms echt helemaal niks van die mensen.
Ja dat is inderdaad omslachtig! Mijn “casus” was heel simpel dus het slaat eigenlijk nergens op dat het zo’n 3,5 uur geduurd heeft voordat het geregeld was.
Kunnen ze geen brillenglazen maken waar echt geen vies/vet/vuil/vingerafdrukken etc op gaat zitten. Ik word echt gek ervan