Waar erger je je aan #7

Zo maar echt hè. Wat een ellende. Net gepoetst, 5 min later weer een vlek. Heel irritant!

Pff ja en soms blijf ik vette plekken ofzo houden na 3x poetsen en dan denk ik ‘oke laatmaar’, maar dan erger ik me alsnog de hele tijd eraan haha.

Vraag me soms af of lenzen dan fijner zouden zijn, maar dat vind ik meteen weer zo’n gedoe en heeft vast ook allerlei nadelen.

@FrozenFlame ik heb altijd een microvezeldoekje bij me. Een “verse” die ik voor niks anders gebruik en nog niet heb gewassen. Dat is het enige wat mijn bril echt echt schoon krijgt. Zodra je dat doekje hebt gewassen dan doet hij het ook niet meer zo goed haha

ik heb een keer gehad dat iemand door de conducteur uit de trein werd gegooid terwijl de trein gewoon te vroeg vertrok, weet niet wat voor straffen er bij de ns zijn op te laat vertrekken maar mon dieu.

3 likes

Nou de tering ja! Reed woensdag op een 80km weg, steekt een fietser die aan het wachten was om over te steken ineens haar voorwiel de weg op. Ik keihard remmen en zij werd door haar man naar achteren getrokken, maar wtf?!

De klantenservice van mijn werk die bellen en chatten niet tegelijk, maar daar is het soms zo druk dat het gewoon lang duurt voor je aan de beurt bent. Het is niet dat ze de kleine makkelijke vragen er eerst uitpikken. Als er 100 voor je zijn, dan zijn er gewoon 100 voor je. En het is juist logisch dat ze meerdere gesprekken tegelijk doen. Als jij even wat anders aan het doen bent omdat het lang duurt, zie je misschien niet meteen dat je reactie hebt. Als het dan een half uur duurt voor jij weer reageert gaat zo’n medewerker echt niet een half uur zitten wachten in jouw chat, die gaat gewoon door met een ander

3 likes

Mensen die ‘k*t’ typen i.p.v. ‘kut.’ Voel je je dan beter omdat je geen echt scheldwoord hebt gebruikt ofzo? Het ziet er vooral kinderachtig uit en iedereen weet nog steeds precies wat er hoort te staan, sterker nog, je vestigt er zo alleen maar méér aandacht op.

53 likes

Dat ik meer wil wandelen, maar het niet doe, omdat ik geen stok achter de deur heb zoals met sporten. En met krachttraining alleen mis ik toch wel het cardiodeel

Potverdriedubbeltjes :cry:

8 likes

De onzekerheid onder Amerikaanse mannen:

paarse kleding zgn. gay
huidverzorging zgn. gay
messenger bag zgn. gay
romcom kijken zgn. gay
andere mannen complimenteren zgn. gay. :roll_eyes:

15 likes

Jemig wat verschrikkelijk zeg. :frowning:

1 like

Ik zie dat hier (NL, grote steden) helaas ook veel

5 likes

Nederlanders ook. Echt het verschil tussen mannen en vrouwen vind ik best apart. Ik zeg gewoon over een vrouw dat ik haar sexy vind en kennelijk vinden mannen het raar dat je dat als hetero kan zeggen.

4 likes

Natuurlijk doet het zich ook voor in Nederland, maar voor mijn gevoel zijn Amerikanen er wel erger in.
Ik heb nog nooit een Nederlandse man iemand anders zien of horen uitmaken voor ‘gay’ omdat hij

image

zo’n soort tas droeg.

en voor mijn gevoel zie je in Nederland vaker mannen bijvoorbeeld rondlopen met een roze poloshirt ongeacht ze hetero zijn of niet.

5 likes

Dat afspreken met een vriend van me altijd onder voorbehoud van honderdduizend dingen gaat. Ja gast, ik wil gewoon aan de zuip met zn tweeën, dus niet ouwehoeren en gewoon gezellig langskomen. Nee, hij heeft het wel in de agenda gezet, maar hangt ook van de stemming van zn wederhelft af, hoe druk het is geweest ladiela. Pfff dat kan mijn planmatige ik echt niet aan.

2 likes

Ik ben zo blij dat mijn vriend gerust over andere mannen zegt dat ze sexy zijn. Ik vind de onzekerheid die @anon42392789 benoemd zo’n afknapper.

4 likes

Het feit dat een man dat gewoon zegt tegen andere mannen maak die persoon voor mij al veel sexier haha.

6 likes

Ja helemaal mee eens haha!

2 likes

Vind het sowieso aso en zou zelf niet meer zon zin hebben om af te spreken als dit elke keer zo gaat. Lijkt me eigenlijk wel handig om iemand op aan te spreken dat je dit niet tof vindt.

Ja probleem is dat ie dus heel graag wil afspreken, maar o.a. met thuis moet overleggen. Dus vind ik dan ook weer lastig.
Maar kan idd wel een keer aangeven dat ik hier onrustig van word.

1 like