Waar erger je je aan #7

Moet even spuien hier…

Op het werk vertelde een collega dat ze een spiraal had laten zetten en dat ze dat erg pijnlijk vond (ja, we praten over zulke dingen). Ik heb gezegd: ik heb geen spiraal, dus ik weet niet hoe het voelt maar vervelend dat je pijn had.
Zegt de andere collega: och meid, krijg maar eerst kinderen, dan weet je wat pijn is. Ik heb er 3 gehad en die pijn gaat uren door, een spiraal is maar kort.
Ik vind dat weer zo’n stomme opmerking…die collega gooit altijd ‘ik was single mom van 3 kinderen in gesprekken’…we weten het nu wel.

Ook ging het over opruimen. Ik zeg: kan me voorstellen dat in een huishouden met een klein kind/kinderen niet altijd opgeruimd is. Zegt de übermutti: nou maar je kan ze dat toch leren? Ik had 3 kleine kinderen en het was altijd opgeruimd.
Zucht…en toen een andere collega vertelde dat het bij hem thuis een chaos is omdat zijn vrouw alleen maar met de baby in de weer is (7mnd) omdat die veel huilt en niet wil eten en slapen, zegt Mutti: och echt? Is ze overweldigd? En dan met zo’n semi triomfantelijke blik, als in: nou ik had 3 kinderen blabla.

Ik heb al eens gezegd dat iedereen anders is en het moederschap anders ervaart en dan zegt ze ook: jaaaa is zo maar ik had 3 kleine kinderen en was alleen, ik heb me ook niet aangesteld.
Bij haar mag niemand klagen of het moeilijk hebben want ze komt elke x met dat verhaal.

Verder werk ik graag met haar, dus al te veel tegen haar ingaan doe ik niet, anders is de werksfeer ook verziekt. Dus sorry, daarom moeten jullie het nu aanhoren😅

19 likes

Zo herkenbaar. Ik overweeg inmiddels aparte slaapkamers lol.

Oh ik dacht dat het om de huisarts oid ging idd. Snap wel dat het irritant is als je hebt gehaast ja. Hopelijk hoefde je uiteindelijk niet te lang te wachten.

Je bent in ieder geval niet de enige :sweat_smile: (die er agressief van wordt)

1 like

Uiteindelijk denk ik ook altijd van die mensen doen dat ook niet voor hun lol, uitlopen etc. Hun werkdag duurt ook langer zo.
Maar als je bijna elke week wel ergens een afspraak hebt, is het irritant als je je bedenkt hoeveel tijd je voor niks hebt zitten wachten (en andere taken dus ff moet laten liggen). Dan denk ik wel van plan dan wat ruimer of kijk waardoor het komt dat je constant uitloopt. Ik heb ook zorgverleners waarbij je merkt dat er wordt afgerond na x aantal minuten en de rest voor de eventuele volgende keer is. Dat vind ik zelf heel logisch.

@Denver @monkeyslut @ellegirltalk hij snurkt altijd wel, maar lichtjes. Dat is prima. Maar hij is nu verkouden en dan is het extreeeem. Even uitzitten dus :sweat_smile:.

Oordopjes ga ik morgen uitproberen ja!

Mijn serie die ik heb gedownload doet telkens 1 aflevering wel goed en dan een aflevering mega blokkerig. Elke keer dat de camera van standpunt verandert is het weer normaal maar zodra de mensen bewegen wordt het weer blokkerig :anger:

Och meid 3 forummers op FF hebben het toch veel zwaarder dan jij het hebt. Ze hebben alledrie een negatieve spiraal laten zetten en die pijn is voor langere tijd. :roll_eyes:

Net zo erg als mensen ‘vroeger in mijn tijd blablaaablaaaaaaaaaaa tweede wereldoorlog meegemaakt of de jaren 80 ongekende werkloosheid’.

11 likes

Mijn scharrel is ook doorgestuurd naar de kno arts!! Voor snurken

1 like

Idd ook zulke dooddoeners

Krijg al kotsneigingen van dit gedrag als ik het lees. Ik zou m’n mond niet kunnen houden, knap dat jij het wel kunt

Ja af en toe zeg dus ik wel iets maar dan iets genuanceerder als hier :sweat_smile:.

Vind het gewoon zo jammer, gewoon geen inlevingsvermogen. Je kan ook gewoon zeggen ‘goh vervelend’ en that’s it.

1 like

Zo’n hekel aan trage eters he. Wil dan echt het voedsel door zijn/haar strot duwen

8 likes

Gewoon een blender op tafel zetten, alles erin pleuren en alles achterover slaan zullen ze. Wie denken ze wel dat ze zijn. Vreten zal je.

3 likes

Dit, dit, dit!!! Jemig waarom zooooooo lang over het eten doen. Op de basisschool had ik een vriendin en ik at daar thuis 3 boterhammen met korstjes etc, en dan zat ik daarna een kwartier te wachten totdat zijn haar 1 boterham zonder korstje op had. En nog steeds is ze zo traag

2 likes
  • slome eters :gun:
  • slome praters :gun:
  • slome lopers :gun:

Doe alles gewoon een beetje op tempo. Waarom moet het leven zo tergend langzaam gaan bij sommige mensen.

33 likes

Ik kan door het internet deze emoji :anger: niet meer normaal zien.
Ik blijf maar aan deze denken: :anger::o::anger::o:

2 likes

Ik heb echt geen idee wat dit is en wat dat ding eigenlijk zou moeten voorstellen???

11 likes

Vind het wel wat lijken op een anus. Is het een anus?

1 like

Mensen die “naar” als “na” schrijven. Echt hoor. “Door na de groep” “ik ga na huis”. :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

22 likes