Waar erger je je aan #7

Och meid 3 forummers op FF hebben het toch veel zwaarder dan jij het hebt. Ze hebben alledrie een negatieve spiraal laten zetten en die pijn is voor langere tijd. :roll_eyes:

Net zo erg als mensen ‘vroeger in mijn tijd blablaaablaaaaaaaaaaa tweede wereldoorlog meegemaakt of de jaren 80 ongekende werkloosheid’.

11 likes

Mijn scharrel is ook doorgestuurd naar de kno arts!! Voor snurken

1 like

Idd ook zulke dooddoeners

Krijg al kotsneigingen van dit gedrag als ik het lees. Ik zou m’n mond niet kunnen houden, knap dat jij het wel kunt

Ja af en toe zeg dus ik wel iets maar dan iets genuanceerder als hier :sweat_smile:.

Vind het gewoon zo jammer, gewoon geen inlevingsvermogen. Je kan ook gewoon zeggen ‘goh vervelend’ en that’s it.

1 like

Zo’n hekel aan trage eters he. Wil dan echt het voedsel door zijn/haar strot duwen

8 likes

Gewoon een blender op tafel zetten, alles erin pleuren en alles achterover slaan zullen ze. Wie denken ze wel dat ze zijn. Vreten zal je.

3 likes

Dit, dit, dit!!! Jemig waarom zooooooo lang over het eten doen. Op de basisschool had ik een vriendin en ik at daar thuis 3 boterhammen met korstjes etc, en dan zat ik daarna een kwartier te wachten totdat zijn haar 1 boterham zonder korstje op had. En nog steeds is ze zo traag

2 likes
  • slome eters :gun:
  • slome praters :gun:
  • slome lopers :gun:

Doe alles gewoon een beetje op tempo. Waarom moet het leven zo tergend langzaam gaan bij sommige mensen.

33 likes

Ik kan door het internet deze emoji :anger: niet meer normaal zien.
Ik blijf maar aan deze denken: :anger::o::anger::o:

2 likes

Ik heb echt geen idee wat dit is en wat dat ding eigenlijk zou moeten voorstellen???

11 likes

Vind het wel wat lijken op een anus. Is het een anus?

1 like

Mensen die “naar” als “na” schrijven. Echt hoor. “Door na de groep” “ik ga na huis”. :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

22 likes

Hahah oh van die kegel oefeningen? Nu je het zegt :joy: ik zocht eigenlijk een :annoyed: smiley oid maar die kreeg ik niet dus dacht dan maar zoiets

Ik heb vandaag al 5 mensen moeten aanhoren over die vlucht van Quantas van Sydney naar Sydney en zo idioot bla bla bla

Echt saai de hele tijd t zelfde onderwerp, iedereen denkt dat het een ludiek stukje nieuws is ofzo

3 likes

Haha zo herkenbaar dit, dat iemand hier in de koffiepauze over begint: nou wat ik nu toch zag, blabla
 Ik: -SAAI-.

2 likes

Als mensen op instagram een foto van hun baby/kind plaatsen en het onderschrift dan aan het kind gericht is: je groeit zo snel. Je doet het zo goed. Wat maak je mama gelukkig.

:face_vomiting:

25 likes

Ik weet al heel lang dat ik geen kinderen wil. Sterker nog, ik heb nooit kinderen gewild. Vroeger (als kind) was dat omdat ik toen al de fantasie had om carriere te maken. Naarmate ik ouder werd begon ik meerdere redenen te zien om geen kinderen te willen (vanwege fysieke en mentale mankementen). Met andere woorden: dit is iets waar ik al zo lang ik me kan herinneren heel erg goed over na denk.

En toch moeten mensen ALTIJD zeggen dat ik mijn gedachte wel zal veranderen, vooral als ik “de ware” heb gevonden. Zeg nooit nooit, want je weet niet wat er kan gebeuren, maar mijn mening en toekomstdromen hangen niet af van wat mijn parter wil. En als ik een partner wil dan bespreek ik dit soort dingen al in een erg vroeg stadium en kap ik het af als onze dromen op dit soort fundamentele punten niet overeen komen.

Daarnaast: WAAR BEMOEI JE JE MEE???

32 likes

Het gaat over kegel exercise

Ah! Zat m’n antwoord dus wel nog in de buurt :glee:

1 like