Waar erger je je aan #7

Lijkt wel kantoor ruimte.
Mijn studentenkamer had dat ook.
Was sowieso daar deprimerende plek.

Ik liep net met mijn man in het park waar ze ook geitjes en andere dieren hebben. Er staan bij de hekken om de meter bordjes met niet voeten en ook een paar bordjes waarom je de diertjes niet moet voeren.
Staat er een gezinnetje met twee kinderen doodleuk brood te geven aan die geitjes, onder zo’n bord met uitgebreide uitleg. Mijn man zegt er dus wat van, zeggen ze ‘dat bepalen we zelf wel’.

Nee? Die regel is er niet om jouw plezier af te nemen, maar om de dieren te beschermen. Echt misselijkmakend zulke mensen.

28 likes

Ik ben (om met vrienden af te spreken) dit weekend naar m’n ouders en broertje gegaan. Nu is m’n broertje ziek geworden - keelpijn, spierpijn, hoesten, beetje verhoging
 lijkt mij meer dan genoeg om super voorzichtig te zijn en hem op z’n kamer te laten bivakkeren.

Maar nee hoor ze laten hem gewoon lekker in de woonkamer hoesten? Test is wel aangevraagd maar is pas plek dinsdag (40 km verderop) en ik kan nu ook onmogelijk terug naar m’n studentenstad dus moet mezelf maar isoleren (tot uitslag)

Ik vrees zo enorm voor een hoogzwangere vriendin. Vrienden van haar vriend zie ik dit zo doen :nauseated_face:

1 like

Aan het parkeer-beleid in Rdam. Ivm aanvragen parkeervergunning als je nieuw in de wijk bent - en onduidelijkheid en kastje/muur:

Tel. gesprek vanmiddag:
u staat op nr 3 maar u kunt een tijdelijke parkeervergunning aanvragen voor de duur hiervan.
Hoe lang gaat dit duren dan? Geen idee.
Oh volgens mij zijn er geen tijdelijke parkeervergunningen in de wijk.
Oh dan kunt u op de wachtlijst, nee hoor die optie krijg ik niet. Oh dan is de wachtlijst vol (?)
Dan kunt u een abonnement in de dichtstbijzijnde parkeergarage aanvragen.
Nee die optie krijg ik ook niet, oh dan is die wachtlijst ook vol (?).
Top!

In de tuin van mijn achterburen knippert er wat. Ik zie dat vanuit mijn ooghoek.

Dat ik niets lekkers in huis heb. Ik probeer minder te snoepen, dus ik haal niets meer in huis. En nu heb ik zo’n lekkere snack trek
ahh! Morgen ben ik vast tevreden over deze avond waarop ik niet gesnoept heb, maar ik vervloek mezelf nu echt.

1 like

Ik zou dus heel graag een thuisbezorgd restaurant willen openen voor dat soort dingen. Dat je bij mij verschillende soorten chips, koekjes en dat soort dingen kunt bestellen voor 5 x de prijs die het in de supermarkt kost.

45 likes

En waar moet je nu gaan parkeren?

1 like

Wist die dame ook niet zo goed. Kwam neer op een P+R in Schiebroek (alsnog vrij ver) en dan met OV heen en weer.
Denk dat ik de auto dan liever bij mijn moeder stal, buitenwijk niet-betaald parkeren.

Frustrerende is meer die “computer says no” houding vd gemeente. Nul alternatief of perspectief (bijv parkeer eenheden toekennen) en feit dat bepaalde gezinnen er 2 hebben, en dat voor oude tarieven, en “vroega” die dingen ongelimiteerd weggegeven werden en je nu mag hopen dat iemand een 2e auto wegdoet of verhuist? .

Ik heb zelf lang de bewuste keus gemaakt in het centrum geen auto te hebben, maar nu een voordelige regeling met werk. Maar goed heb ik nu weinig aan. Grr einde rant

Moet er niet aan denken, je eigen auto in een P+R en dan daar naartoe reizen. Gatver ik snap je houding hoor, echt irritant ook dat ze geen vooruitzicht kunnen bieden.

3 likes

Mezelf, ik ben klaar met het afbetalen van meerdere schulden waardoor ik elke maand 450 euro zou moeten overhouden. Maar het verdwijnt als sneeuw voor de zon.

3 likes

Aan mijn eigen revenge sleep procrastination. Ben weer zo mooooeeeee. Waarom ga ik nou niet gewoon op tijd naar bed?

Heb je iets van rozemarijn of tijm in huis? Als het heel erg stinkt doe ik wel eens een bosje verse kruiden in de oven en dan een half uur aanzetten op 50 graden. Daar gaat je huis gelijk lekker van ruiken.

5 likes

Ja, had vorige maand al gebeld en gevraagd of ik op de lijst mocht, maar je kunt de aanvraag nog niet in gang zetten als je geen kenteken hebt. Echt van die “cant, wont do mentality” maar goed.

Klinkt misschien als een bizar advies nav mijn vorige post haha maar heb je de gemeente of brandweer al gebeld?

Dat mijn nieuwe telefoon ineens tijdelijk niet op voorraad is
speciaal naar de winkel, is er niet. Dan toch maar besteld en nu krijg ik een mail. Geen idee wanneer ie dan komt, irritant. Ik heb nu een oud toestel en die is gewoon niet fijn.

De vegan whopper is me echt niet gegund. Vorige keer was de Burger King eerder dicht dan aangegeven stond, nu was hij uitverkocht :roll_eyes:

1 like

Mensen :mad:
Ik werd net bijna onthoofd omdat iemand ineens een vliegertouw over de weg had gespannen. Je ZIET godverdomme dat ik op dat stukje weg aan het trainen ben!

Mijn relatie is een paar weken geleden uitgegegaan en het was een beslissing die mijn ex en ik samen gemaakt hebben, dus geen haat en nijd ofzo. Maar ik erger mij er echt aan dat mensen nu de hele tijd zeggen “ja jullie zijn goed uit elkaar gegaan, dus denk dat jullie over een paar jaar elkaar wel weer vinden” als ik vertel dat het uit is. Echt flikker op.

2 likes

Mensen die misbruik maken van andere mensen grr

1 like