Waar erger je je aan #7

Aan mijn schoonmaakster die de volgorde van de potten verf heeft verwisseld.
Alles wat ik sinds afgelopen woensdag heb geverfd staat nu in een extra laag grondverf ipv de laatste laklaag. Al het tape is er al af omdat ik klaar dacht te zijn maar alles moet opnieuw opgeschuurd en afgelakt worden :sob:

Ik heb gedineerd bij een veganistisch restaurant maar ik heb alweer honger na 2.5 uur want er zat gewoon geen proteĂŻne in het eten. Het vulde qua volume wel eventjes maar na een tijdje is dat weg en dan heb je geen verzadigd gevoel en nu rommelt mijn maag zelfs. Echt jammer want het was niet goedkoop. Misschien moet ik nu maar een blok tofu opeten.

Ik vind het best normaal dat je na 2.5u weer honger hebt? Is lang man hahaha

3 likes

Lijkt me duidelijk dat ieder lichaam anders is en dat het voor mij niet normaal is, toch? Ik merk het gewoon meteen als een maaltijd niet genoeg proteĂŻne of ĂŒberhaupt calorieĂ«n bevat. Na drie gangen kan ik in ieder geval de rest van de avond niet nog een avondmaaltijd op. Zonde van de 40 euro ook.

3 likes

Okay sorry hoor :’) ik snap je wel en snap ook dat je je eraan ergert. Hopelijk was het wel lekker

1 like

Ik heb dus steeds als ik naar buiten ga, om te sporten bijv, dat ik echt zo’n waterige loopneus krijg. Terwijl ik dus als ik thuis zit nergens last van heb, dus t zal iets hooikoorts-achtigs zijn. maar ik voel me wel steeds zo bezwaard als ik dan loop te sniffen buiten :sweat_smile:

3 likes

Ze zijn hier al sinds maart elke week van maandag t/m zaterdag buiten aan het werk aan de balkons en gevel etc. En het begint elke keer om 07:00 uur al :cry:.

Dat heb ik ook!!! Thuis NERGENS last van en ik loop 2 minuten naar de supermarkt en loop de hele tijd daar binnen rond “niet je neus ophalen!!! Niet je neus ophalen!!!” En nu ben ik weer thuis en niks aan de hand natuurlijk.

1 like

aan een collega die een ellenlang bericht in de groepsapp van werk plaatst, dat ze the social dillema heeft gezien en haar ogen geopend zijn, dat ze al weinig social media gebruikte maar nu ook haar whatsapp gaat verwijderen, dat we de docu echt moeten zien want het echte leven is zo mooi en het online leven zo nep, blablabla oke karen stop maar

10 likes

Typisch, is het al ruim twee weken lekker weer, maar wanneer ik jarig ben volgende week gaat het opnieuw regenen.

Ik wil gewoon leuk op een terrasje zitten en me te pletter zuipen om te vergeten dat ik 30 word OKÉ!

10 likes

Katten in onze tuin, op ons balkon en in onze dakgoot.

Ik wil zoals heel Nederland een bureau thuis. Alle bureaus bij Ikea die ik tof vind zijn niet op voorraad.

Dit zie ik vooral op insta wanneer mensen bijv. een baby hebben gekregen, aankondigen zwanger te zijn, een nieuw bedrijf hebben opgestart e.d. En dan bij de reacties onder het betreffende bericht:

‘NOGMAALS gefeliciteerd!!!’

Of, nog erger:

‘Wat fijn dat nu iedereen het mag weten!!’

Ik krijg hier echt kotsneigingen van. Je wilt hier eigenlijk mee zeggen.
‘Ik behoor tot jouw inner circle/clubje van belangrijke mensen want IK WIST DIT DUS AL HÈ MENSEN. En dat moet ik ook even laten weten door het woordje NOGMAALS.

Dit zit nogal hoog :sweat_smile:

38 likes

Marktplaats?

Ugh ik ‘‘moest’’ laatst mezelf ook weer verdedigen, heel vermoeiend.

Was er niet ergens een soort lijst met antwoorden op dit soort vragen/opmerkingen?

Ik reageer van nature te akressief en negatief, dus ik moet eigenlijk het even op een rijtje zetten hoe te antwoorden, om diegene op nette maar goed onderbouwde manier in de grond te stampen, maar dacht dat het wel eens besproken was hier

2 likes

Maar wat valt er te onderbouwen of verdedigen? Je wilt het niet en die ander heeft daar niks mee te maken :woman_shrugging:t4:

1 like

Ik kan dat alleen maar agressief zegge (terecht)
Ging hem vragen waarom en toen kwam ie niet verder dan: vind ik schattig om een mini-me te hebben.

#goedereden #doehet

2 likes

Wat doe ik mezelf aan?! Vrienden die zich binnen 2 jaar tot de meest burgerlijke en saaie mensen hebben ontpopt appte zojuist, geheel in de lijn van mijn verwachting, dat ze een kindje krijgen. Wat doe ik met mijn blöde kop naast feliciteren? Voorstellen om morgen af te spreken omdat ik toevallig in de buurt ben. Nu moet ik hun life love laugh huis aanschouwen en het hebben over 20 weken echo’s en knuffels en boxen.

29 likes

Onee sterkte! Ik zou na een half uurtje weggaan, onder het mom van je andere afspraak in de buurt. Kwam laatst ook dat soort decoratieborden weer tegen ‘In dit huis vergeven we elkaar, maken we plezier etc’ :nauseated_face:

2 likes

Ik twijfel om morgen te zeggen dat een van mijn directe collega’s heeft geappt dat ze corona heeft. :grimacing:

9 likes