Waar erger je je aan #7

Bij mij leidt het eerder tot peuteren maar ik las dus dat het een vicieuze cirkel is. Voor mij begon het toen ik mijn neus liet piercen, sindsdien ben ik me meer bewust geworden van de snotjes > meer peuteren > beschadigd neusslijmvlies > drogere en gevoeligere neus > meer peuteren.

En nu zijn we dus 10 jaar verder en heb ik bijna constant een vervelende kriebel in mijn neus :anguished:

Dat de zoekknop op insta nu de reels (?) Knop is

250! Wow en hoe lang duurde dat?
En ere wie ere toekomt… ontvang net een mail dat ik per 1 okt een vergunning ontvang (yes!). Sinds vorige week hebben kennelijk 3 mensen tegelijk opgezegd ofzo

1 like

Mokkel die zichzelf zo woke vindt en helemaal in to body positivity is maar iedere keer weer zooi koopt via ali en dergelijke ("oOoOoh zo handig en goedkoop…) en maar commentaar blijft leveren op de lengte van iedere man onder de 185 cm :face_with_raised_eyebrow:
Echt te veel van dit soort mensen in m’n omgeving…

3 likes

Moet je nagaan wat een rem er normaal 24/7 op mij zit.

Ik ben echt nog niet gewend aan het hebben van een kind want ik zou dus vandaag met mijn moeder en nichtje gaan winkelen. Wilde mijn moeder alleen naar de h&m en tk maxx. Oke prima. Waren we in de h&m maar het was niet de bedoeling dat ik uitgebreid zou gaan passen?? En dan was ik tegen mijn moeder aan het praten liep ze door met de kinderwagen want anders was het te saai voor mijn nichtje.

3 likes

Aan het feit dat mijn handen en ellebogen (wederom) oranje beginnen te kleuren doordat ik teveel bètacaroteen binnenkrijg aaaaargh hahaha. Als nou alle ruimtes moet blijven doortochten komende winter ivm Corona… dan kan ik gewoon overal handschoenen aan.

Mensen die dramatisch doen over het weer, ik heb afgelopen week zo vaak gehoord/gelezen ‘‘het was de laatste mooie dag van 2020’’. Alsof de zon nooit meer gaat schijnen vanaf nu? Rustiggg

11 likes

Ja misschien vind ik het vooral irritant omdat ik hoop dat het niet waar is haha, het kan best 20 graden zijn in oktober toch? Please?

1 like

Wanneer ik tank verlies ik altijd benzine omdat het nadruppelt. Iemand tips? Ik wacht al 10 seconden.
Vind het altijd zonde :joy:

Ow ja ik ook, verlies altijd wat diesel maar ik snuif er altijd aan, ruikt zo lekker vind ik.
Ik pak meestal wel een doekje

5 likes

Godver is er nu geen chateau door fucking psv :confounded:

1 like

Oh PSV speelt ?? Vandaar dat mijn vriend niet terug appt, helder

19 likes

Ik dacht ik ga ff kijken hoeveel t staat. Keek heel snel en dacht eerst dat er naakt gespeeld werd​:joy::joy:. Maar t’s is gewoon een heel raar kleur shirt :joy:

1 like

Haha dat is idd de truc. Ik voel me dan altijd wel echt heel mannelijk en denk dan altijd zou een bent nou ook zo staan bij die urinoirs? :joy:

En een kleine ergenis, de bieb had altijd een hoek met sociologie/politiek boeken en die is er niet meer. De boeken nog wel maar die staan nu echt door de hele bieb heen verspreid en niet perse logisch ofzo. Zucht. ze had goede tips hoor om te zoeken en ik wen er wel aan, maar dat hoekje was gewoon zo handig

1 like

What the fuck Zara

Permanente wedgie

39 likes

Die kut bouwvakkers boven me. Weken geleden hebben ze een lekkage veroorzaakt waardoor mijn plafond nu geel is. Dat zouden ze fiksen, niks gehoord. Nu zijn ze bijna klaar en heb ik woensdag eindelijk contact met de aannemer gehad. Hij zou me nog ff appen om te bevestigen dat ze vandaag ging fiksen en hoe laat en heb weer niks gehoord. Ik ga straks weg en geen idee hoe laat ik terug kom maar nu moet ik dus eerst zo naar boven om te vragen en m’n vrije dag aanpassen aan hen :rage:

Ik ben geprikt onder de bal van mijn voet. Zo irritant. En met buitenlopen enorme traan ogen, alsof ik huil, dag make-up.

2 likes

Oh dit vind ik echt een top voor Anna Nooshin

6 likes

Ik vind dit best fascinerend, komt dit door teveel wortels enzo eten? En zo ja, hoeveel eet je er dan als ik vragen mag?

2 likes