Waar erger je je aan #7

Broekzak, tas, boodschappentas, jaszak. Je bed, tussen de bank of de post.
Ik was mijn paspoort kwijt, lag ie achter de lade in de kast. Uit de lade gevallen via de achterkant. En je schuift die la er steeds voor dus je ziet het niet.

Misschien nu ook zoiets?

Pfff nou ik hoop dat ze me mailen dan. Die optie had ik ze ook gegeven. Anders bel ik ze maandag weer.

zo snel als mogelijk voor hen bedoelen ze :stuck_out_tongue:
alleen betekent snel bij de overheid iets anders dan voor de meeste mensen

1 like

Direct. Vind het goor om naar te luisteren en waar zijn gewoon je manieren?

1 like

Ik heb me aangesloten bij een afstudeergroep van anderen omdat ik dacht dat dat me meer motivatie/ritme zou geven. Nou niet dus, erger me constant aan 1 van hun. Hij wil altijd ineens 's avonds of in het weekend een meeting houden of werken terwijl ik gewoon van een ritme houd (overdag doordeweeks school) vooral nu mijn ‘werkplek’ ook mijn vrije tijd plek is.

Of dan zijn we feedback aan het geven op elkaars leerdoelen, denkt hij dat hij alles weet omdat hij al eerder een poging heeft gedaan maar is gezakt. Maar dan zegt hij ‘hmm ja ik vind dit niet echt goed’ terwijl het geinsprireerd is door mijn vriendin die wel is geslaagd. :woozy_face:

3 likes

Hahaha snap ik! Ja, onder andere. Maar het zit in veel groenten en fruit en dat eet ik gewoon errug veel. En ik weet niet waarom maar je ziet het gewoon snel. Ik word ook snel bleek of rood en dus oranje. Bijna een stoplicht

Nog steeds niet teruggebeld. Klotezooi.

In een broek of jas of tas die je al even niet hebt gedragen (of in de wasmand zit)?

M’n pizza werd te laat bezorgd en was al koud en taai. Nu moet ik wachten tot ze m’n nieuwe bezorgen.

1 like

Mijn mailbox is ontploft. Volgens mij is het Glamour Day🤔

2 likes

dan mijn ergenis; precies de items die ik wil zijn uitgesloten van korting :mad:

2 likes

Ik vind dit echt heel tof. So 90’s early 00’s . Mja ik ben te dik voor dit :joy:

Vroeg opgestaan in het weekend omdat mensen de keuken komen demonteren. Alleen nu is hun klusjesman een uur te laat en ben ik voor niets vroeg opgestaan.

Dat er altijd verkleinwoorden wordt gebruikt voor vrouwenkleding: jurkje, topje, shirtje, rokje. Ik maak me er zelf ook weleens schuldig aan dus ik probeer er echt op te letten en dit is een hele triviale ergernis. Maar van een man zeg ik toch ook niet: nou wat heb jij een leuk truitje aan

7 likes

Jawel, ligt aan het kledingstuk.
Een dun vest: vestje
Een dunne jas voor weer als vandaag: jasje
Simpele witte shirts voor onder truien: shirtje

Doe ik bij vrouwen ook. Een jurk is gewoon wat anders dan een jurkje!

2 likes

Ik probeer wat te kopen op Marktplaats en we hebben ergens afgesproken. Eerst 11u maar omdat ik een kwartier niet op een berichtje reageerde (om kwart over negen vanmorgen) werd het 13u. Dat was al vervelend en nu stuurt die vent dat het 14u wordt.
Wtf man. Zit er op te wachten en vind dit toch zo kut.
Ugh nog erger; hij zegt dat hij om13u weet hoe laat het wordt. Wtf man

Bij jurkje vind ik het niet erg omdat ik jurk sowieso een verschrikkelijk lelijk woord vind en het daardoor iets minder lelijk vind klinken. Dan vind ik kleed of dress toch veel beter bekken.

1 like

uuurgh kapot irritant. zou echt zeggen dat je niet de hele dag kan wachten :sweat_smile:

Ja heb ik al gezegd, dat ik nu al uren zit te wachten eigenlijk :s verdomde irritant dit

wauw lekker rude dan. pfft. Kun je het alleen via die persoon vinden? Anders was ik verder gaan kijken ><