Waar erger je je aan #7

Nog steeds niet teruggebeld. Klotezooi.

In een broek of jas of tas die je al even niet hebt gedragen (of in de wasmand zit)?

M’n pizza werd te laat bezorgd en was al koud en taai. Nu moet ik wachten tot ze m’n nieuwe bezorgen.

1 like

Mijn mailbox is ontploft. Volgens mij is het Glamour DayđŸ€”

2 likes

dan mijn ergenis; precies de items die ik wil zijn uitgesloten van korting :mad:

2 likes

Ik vind dit echt heel tof. So 90’s early 00’s . Mja ik ben te dik voor dit :joy:

Vroeg opgestaan in het weekend omdat mensen de keuken komen demonteren. Alleen nu is hun klusjesman een uur te laat en ben ik voor niets vroeg opgestaan.

Dat er altijd verkleinwoorden wordt gebruikt voor vrouwenkleding: jurkje, topje, shirtje, rokje. Ik maak me er zelf ook weleens schuldig aan dus ik probeer er echt op te letten en dit is een hele triviale ergernis. Maar van een man zeg ik toch ook niet: nou wat heb jij een leuk truitje aan

7 likes

Jawel, ligt aan het kledingstuk.
Een dun vest: vestje
Een dunne jas voor weer als vandaag: jasje
Simpele witte shirts voor onder truien: shirtje

Doe ik bij vrouwen ook. Een jurk is gewoon wat anders dan een jurkje!

2 likes

Ik probeer wat te kopen op Marktplaats en we hebben ergens afgesproken. Eerst 11u maar omdat ik een kwartier niet op een berichtje reageerde (om kwart over negen vanmorgen) werd het 13u. Dat was al vervelend en nu stuurt die vent dat het 14u wordt.
Wtf man. Zit er op te wachten en vind dit toch zo kut.
Ugh nog erger; hij zegt dat hij om13u weet hoe laat het wordt. Wtf man

Bij jurkje vind ik het niet erg omdat ik jurk sowieso een verschrikkelijk lelijk woord vind en het daardoor iets minder lelijk vind klinken. Dan vind ik kleed of dress toch veel beter bekken.

1 like

uuurgh kapot irritant. zou echt zeggen dat je niet de hele dag kan wachten :sweat_smile:

Ja heb ik al gezegd, dat ik nu al uren zit te wachten eigenlijk :s verdomde irritant dit

wauw lekker rude dan. pfft. Kun je het alleen via die persoon vinden? Anders was ik verder gaan kijken ><

Ik erger me aan mezelf. Ik voel me altijd schuldig (naar mezelf) als ik een of twee dagen niet sport? Ik sport 4 Ă  5x per week Dus waarom voel ik me schuldig?

1 like

Ik was laatst hardlopen en toen zag ik mn middelbare school crush ineens lopen. Die had dus boodschappen gedaan bij ‘mijn’ supermarkt en zal in de buurt wonen denk ik.

Ik ga dus zo ongeveer nog in mn pyjama naar de supermarkt en heb echt schijt normaal gezien, maar nu moet ik dus verdorie voortaan een beetje acceptabele kleding aan doen want stel je voor dat ik hem daar eens tegenkom :weary:

5 likes

Ze zijn zowel voor als achter mijn huis al heel de dag aan het schuren. Beide overburen zijn hun voordeur aan het opschuren, dus dat is een eindeloos kabaal omdat ze elkaar afwisselen.

1 like

Ik heb echt koppijn en mn buren zijn aan het boren

En is de afspraak nog doorgegaan uiteindelijk?

Kan het zijn dat ie even aan de lader moet hangen voor hij ĂŒberhaupt aangeeft dat ie laadt? Heb ik vroeger weleens met een iPhone gehad.
Ik hoop dat er weer leven in komt.