Waar erger je je aan #7

Ik erger me aan mezelf. Ik voel me altijd schuldig (naar mezelf) als ik een of twee dagen niet sport? Ik sport 4 à 5x per week Dus waarom voel ik me schuldig?

1 like

Ik was laatst hardlopen en toen zag ik mn middelbare school crush ineens lopen. Die had dus boodschappen gedaan bij ‘mijn’ supermarkt en zal in de buurt wonen denk ik.

Ik ga dus zo ongeveer nog in mn pyjama naar de supermarkt en heb echt schijt normaal gezien, maar nu moet ik dus verdorie voortaan een beetje acceptabele kleding aan doen want stel je voor dat ik hem daar eens tegenkom :weary:

5 likes

Ze zijn zowel voor als achter mijn huis al heel de dag aan het schuren. Beide overburen zijn hun voordeur aan het opschuren, dus dat is een eindeloos kabaal omdat ze elkaar afwisselen.

1 like

Ik heb echt koppijn en mn buren zijn aan het boren

En is de afspraak nog doorgegaan uiteindelijk?

Kan het zijn dat ie even aan de lader moet hangen voor hij überhaupt aangeeft dat ie laadt? Heb ik vroeger weleens met een iPhone gehad.
Ik hoop dat er weer leven in komt.

Misschien een stomme tip maar even je sim kaart er opnieuw in en uit halen? Of je telefoon in de oplader doen en dan de resetknoppen op je telefoon indrukken? (Moet je ff googlen welke dat zijn, met zijkant geluid omhoog/laag oid :joy:)

En als je de lader erin stopt, en steeds beetje de kabel in een andere hoek buigt? Ik heb dat ook eens gehad, dan was de connector oid vanbinnen half kapot, en met die kabel buigen laadde t wel op (maar heel langzaam)

Heb je een losse batterij in je telefoon zitten? Ik dacht ook dat mijn telefoon kapot was omdat die niet meer oplaadde, maar de batterij maakt dus niet meer goed contact. Toen heb ik er aan de achterkant wat tussen gedaan en was het opgelost.

1 like

Afgesproken om morgen met een vriendin te gaan lunchen en ik heb er zelf al niet heel veel zin in maar toch toen straks geappt hoelaat we zouden afspreken. En krijg ik dus geen appje terug? Vind dat zo lullig en dan morgen zeker appen ohhh vergeten te reageren of gewoon afzeggen. Zie ik ook nog wel gebeuren.

En ik heb net echt een nare nare kut film gekeken waardoor ik helemaal in een rare bui ben nu

Owh zo’n vriendin had ik ook. Precies niet reageren vooraf en dan vlak voor de afspraak zelf afzeggen. Geen vriendin meer, joe ik ben geen tweede keus oid.

Slaat je telefoon misschien automatisch alles op bij google foto’s? Ik hoop zo dat je niet alles kwijt bent

Als je m op moet sturen ter reparatie vragen ze altijd je pincode zodat zij m aan kunnen zetten en kunnen testen. Mag hopen dat ze dan niet in je apps gaan snuffelen maarja geloof daar niet zo in haha.

Ja gelukkig wel!

Ik vind het zo rot voor je.

Is het een optie om de telefoon gewoon naar een ‘mannetje’ in de buurt te gaan die hem repareert, of in ieder geval een diagnose kan doen? Iemand die niet verbonden is aan een merk maar gewoon alle telefoons repareert.
Wellicht kan die je telefoon nog een boost geven, dan kan je in ieder geval je foto’s nog redden. Ik heb zelf goede ervaringen met zo’n onafhankelijk persoon, en kon ook na een reparatie zien dat hij niet in mijn Gmail had gezeten.

Via websites (Gmail, site van je bank) kan je misschien de toegang op je telefoon nog intrekken.

En welke telefoon heb je trouwens?

Heb je een telefoon die contactloos kan opladen? Bij de Action verkopen ze geloof ik zo’n goedkope oplaad-pad. Bij IKEA ook trouwens.

Dit is vast normaal hoor, maar ik moet dus eigenlijk na 6 dagen alles weer grondig schoonmaken want het niezen etc begint nu een week na schoonmaken weer (huisstofmijt allergie), maar ik vind dat dus echt veel te vaak. Ik zit echt nog in een soort studentenmodus waarin 1x per week schoonmaken veel te vaak is, maar dat is wel het echte leven natuurlijk. Maar geen zin om daar elke week een paar uur aan te besteden. Kan wel wat anders bedenken om te doen in die tijd. Zoals iets voor je werk doen op een zondag :unamused:

1 like

Ben ik uit bed gekomen om koeken en donuts bij ah te halen. Hebben ze beide niet!!! Bakken ze speculaas ipv koeken vandaag.

Wat een teleurstelling zeg… speculaas ipv donuts. Wordt toch niemand blij van

4 likes

Omg wel man! Verse speculaas gaat sowieso boven zo’n smakeloze suikerdeegbal. Meteen zin in een broodje roomboter met speculaas :drooling_face:

17 likes