Erger me aan mijn kat (dik, zwaar en lomp) die op de tv springt. Gelukkig is m’n tv maar 1500Eu???
Huh wat gek. En heel irritant idd. Ongevraagd advies/misschien tip. Ik moest eerst met dunne stokjes en daarna als er dan genoeg ruimte was met een stel dikkere.
Misschien zijn deze een optie. Je hebt ook de blauwe dat is maat m/l. Deze dingen breken niet snel en stoken wel goed. Ze worden ook bij de Etos verkocht.
Oh jeetje. Dat is wel heel irritant. Ik heb ook een goedkopere versie gehad maar dat was wel echt prut toenertijd. Ook amper van die ribbels die er op zitten. Deze duurdere willen ook wel eens buigen maar vaak komt dat omdat ik ze er dan verkeerd tussen steek. Anders zou je toch nog houten stokjes kunnen proberen? Of toch maar de tandarts zeggen dat je je lot hebt geaccepteerd tenzij die een betere.optie weet nog
Mijn tanden staan ook super dicht op elkaar, maar bij mij lukt het met deze van Etos wel goed:
Goede tip! Ik gebruik altijd Etos extra dun (hout). Zit wel veel verschil in de stokjes. Dus ik ga deze eens proberenz
Dat ik een Macbook Pro uit 2017 heb waarmee een bekend probleem is met het toetsenbord. Nu is er voor de tweede keer in 2 jaar een toets los. Omdat Apple zelf ook weet dat ze een toetsenbord van lik-me-vestje in een laptop hebben gezet waarvan ze doen alsof die superpremium is, hebben ze een garantieprogramma voor deze toetsenborden…
- Ten eerste loopt dat programma maar 4 jaar, daarna kan je het uitzoeken met je kapotte toetsenbord. Terwijl ze elke keer gewoon de losgeraakte toets vervangen, wat natuurlijk het onderliggende probleem helemaal niet oplost
- Ten tweede is het letterlijk onmogelijk een afspraak te maken bij de Apple Store omdat ze altijd vol zitten. Maar als je naar een premium reseller gaat nemen ze je laptop in en sturen ze hem op naar Apple. En ik heb hem nodig voor mijn werk, dus ik kan hem niet eigenlijk niet zo lang missen.
- Mochten de Apple Gods me goedgezind zijn dat er uberhaupt een beschikbaar tijdsslot in hun store komt dan moet ik VRIJ NEMEN VAN MIJN WERK om dat kloteding te gaan inleveren
Apple: onze spullen zijn veel te duur, maar dan moet je vooral niet verwachten dat daar toegankelijke service tegenover staat
Ik was de vorige keer (een dik jaar geleden) bijna 4 weken mijn laptop kwijt. Ze gaven als indicatie toen 1 week.
Kun je niet een reseller zoeken die leenlaptops heeft? Hier in mijn stad is dat een gratis service las ik (ik moet binnenkort m’n accu laten vervangen, zal ook wel even duren).
Ik heb het echt koud
Hahaha de gemeente is overal hetzelfde dus!
Ik ooook en ik ben zonder jas de deur uitgegaan wat dacht ik
O, dat is wel een goeie, daar had ik nog niet over nagedacht. Ik ga even kijken!
Ik zou laatst binnen 3 werkdagen per mail iets horen dus ik had me er op ingesteld dat het nog wel ff zou duren. Een uur(!!!) na het telefoongesprek had ik al mail, viel bijna van mijn stoel af haha.
Wahaha ik wacht al 7 weken op gemeente Rotterdam. Als ik bel " Mevrouw u moet wel even geduld hebben" Urgh
Broekzak, tas, boodschappentas, jaszak. Je bed, tussen de bank of de post.
Ik was mijn paspoort kwijt, lag ie achter de lade in de kast. Uit de lade gevallen via de achterkant. En je schuift die la er steeds voor dus je ziet het niet.
Misschien nu ook zoiets?
Pfff nou ik hoop dat ze me mailen dan. Die optie had ik ze ook gegeven. Anders bel ik ze maandag weer.
zo snel als mogelijk voor hen bedoelen ze
alleen betekent snel bij de overheid iets anders dan voor de meeste mensen
Direct. Vind het goor om naar te luisteren en waar zijn gewoon je manieren?