Waar erger je je aan #7

Ja je verdient een betere vriendin dan dat!

Die kut kip met armen die al dagen ergens vooraan in mijn Instagram timeline staat! Sinds wanneer is Instagram niet meer chronologisch en komen steeds dezelfde filmpjes en foto’s tussendoor. Heb die niet voor niks de eerste keer al niet geliket :mad:

1 like

Ik kan beter helemaal solo door het leven gaan want zag vandaag een andere vriendin in de sportschool en dan gaat het echt 2 uur alleen maar over haar ex en hun ruzies. En ze vraagt dan niet een keer van hoe is het met jou of met jullie? Vind dat zo raar. Maargoed

Late reactie, ik zit terug te lezen in dit topic: maar ja, dat denk ik wel! Ik doe ook oa een combi van telefonische en chat-klantenservice voor mijn werk, en dit gebeurt bij ons inderdaad als het razend druk is. Je kan gewoon niet op twee plaatsen tegelijk zijn. Ik baal er trouwens wel van als dat gebeurt. Als het bij NS structureel is, hebben ze vermoedelijk flinke onderbezetting :frowning:

1 like

Een vriendin van mij die zichzelf als compleet blut beschrijft na een etentje. Ehm jij en je vriend hebben dikke spaarrekeningen. Ik neem even aan dat dat diner geen 30K was…

1 like

Kan ze de rekening nog wel duur vinden toch?

Dat wist ze van te voren daar schept ze ook al een paar weken over op. Ik zou mezelf met een dikke spaarrekening nooit als blut kunnen zien.

Oof dat is niet slim dan als je het van te voren weet :sweat_smile:

1 like

Vandaag zijn er twee gel nagels gesneuveld. Geen zin om nieuwe te maken en ik moet morgen werken en ik doe op mijn werk altijd alsof het mijn eigen nagels zijn en dat dat een grote leugen is nu duidelijk te zien dus

4 likes

Plak 2 pleisters :rofl:

Ja dat ga ik ook doen maar in de praktijk werkt dat niet zo goed omdat ik 100000 keer mijn handen moet wassen en desinfecteren en dan laat de pleister los.

Maar heb even het rooster bekeken en er werken geen anti nagel mensen morgen :+1:t3:

2 likes

Ik heb een deja vu

1 like

Haha gelukkig! Knap dat je überhaupt zelf gelnagels kan maken btw!

1 like

Waaarom slaap ik nog niet? Ik ben moe maar lig alleen maar te woelen en te draaien in bed

6u later: wakker en nog nooit zo fris en fruitig geweest

2 likes

Dit kan ik echt effe niet handelen op maandag ochtend :triumph:

25 likes

Er gaat al 5 minuten een vreselijke ringtone af van een collega maar HIJ IS ER NIET. Ik wil niet in zijn jaszak graaien naar die telefoon maar ik word gekkkkkkk!!! :no_mouth:

Ik wilde zeggen bel hem. Maar ja dat gaat natuurlijk niet :joy::joy:

8 likes

Loop voor het eerst sinds het voorjaar weer op mn dr martens en binnen 20min zit er al een gat in mn hiel
Dit was NIET de afspraak ze waren ingelopen!!!

3 likes

Marktplaats weer. Die vent van wie ik wat heb gekocht heeft al 100 goede reviews en zit toch te zeuren of ik nog een review kan achterlaten. Ik moet dan ook reageren op een betaalverzoek van 1 ct en jezus laat me met rust. Te veel gedoe zonder een app op mijn telefoon voor iemand die al zoveel reviews heeft.