Oh herkenbaar op alle punten! Ik denk dat het een grote opluchting zalzijn om openheid te geven over je diagnose op werk zodat er meer rekening meekan worden gehouden, maar is zo lastig en eng!
In ieder geval veel sterkte!
Oh herkenbaar op alle punten! Ik denk dat het een grote opluchting zalzijn om openheid te geven over je diagnose op werk zodat er meer rekening meekan worden gehouden, maar is zo lastig en eng!
In ieder geval veel sterkte!
Klein leed maar als ik 's avonds de wasmachine aan heb kan ik de tv niet meer horen omdat dat ding zoân pokke herrie maakt
Dit heb ik met mijn waterkoker, als ik iets aan het kijken ben en ik zet thee kan ik er gewoon niks meer van horen omdat het zoveel geluid maakt. Duurt gelukkig maar 1 minuut maar voor mân gevoel was dit vroeger niet zo dus ik erger me er buitenproportioneel erg aan :â)
Dit snap ik niet zo goed, dus eerst wil ze er niet over praten en nu negeert ze je. Hoe weet je dan zeker dat dit de oorzaak is?
Ik had gisteren wedstrijd. Ik zei nog zo schrijf de setstanden op want je weet maar nooit. Wij waren uitspelende ploeg dus officieel niet verantwoordelijk.
Staat nog steeds geen uitslag in de app. Alles gaat digitaal
Mijn banaan is te hard en dat vind ik héél vies.
(Ik weet het, als dit het dieptepunt van de dag is ga ik een topdag tegemoet)
Haha ik vind dit echt even relativerend.
En i feel you, zo goor.
De laatste aflevering van The 100 is al geweest maar ik moet wachten tot dinsdag om hem te kijken
Heb de neiging om mezelf te spoilen met wat er gebeurt maar ik weet dat het leuker is om te kijken als ik nog niet weet hoe het eindigt.
Normaal zou ik hem gewoon lekker torrenten trouwens ipv op Netflix wachten, maar mijn schoonbroertje wil de laatste samen kijken en hij heeft Nederlandse ondertiteling nodig.
Aaah zo irritant dat je daarop dan moet wachten. Ik heb de afgelopen 2 afleveringen nog niet gezien, maar denk dat ik mezelf ga kwellen en ga wachten tot volgende week. Dan kan ik de laatste 3 aan een stuk kijken.
Anders dan ga ik weer op Reddit lezen en zie ik alle spoilers haha, dat werkt ook niet.
Dat mijn nieuwe bank te groot âoogtâ voor de ruimte.
Hij past gewoon prima maar vind het zo een groot ding (want erg breed/hoog). Ben normaal wel goed in zaken inschatten en visualiseren etc, baal⊠ga zo Montel bellen kijken of er nog iets mee kan gebeuren 
Voorraadkast/pantry?
Schuur?
Bank?
Koelkast, huisdierenbenodigheden, vensterbank.
Dit had mijn vriend laatst ook. Hij was zijn fietssleutel kwijt en ik moest hier best om lachen, aangezien ik hem op de grond had zien liggen en hem hiervoor had gewaarschuwd. Hebben de fietssleutel twee weken lang overal gezocht en hij heeft uiteindelijk besloten om het slot door te zagen en om er een nieuw slot op te zetten.
Nou je raadt het al, paar dagen later vind ik de sleutel, tussen mijn make-up spullen, oeps 
Ik heb de vorige ook nog niet gezien! Is het toch nog een soort twee-delige finale 
Ik kijk normaal ook op Reddit hahaha lees ik al wat mensen ervan vonden voordat ik de aflevering ĂŒberhaupt heb gezien
Ik had zoiets gaars - maanden geleden een hangertje kwijt geraakt. Vorige week met schoonmaken en leeghalen oud huis gevonden (onder de plint achter de bank).
Zegt mijn moeder nog; geef maar aan mij voordat je âm in de laatste drukte weer kwijtraakt ⊠ik koppig en gewoon in mn broekzak doen
en ja hoor; weer kwijt
.
Wel echt een ieniemienie ding (minuscuul muntje) maar toch
Ik lees meestal nadat ik de aflevering heb gezien! Kijken of ik dingen heb gemist. Soms worden ook oude afleveringen aangehaald en verbanden tussen de oude en nieuwe aflevering. Vind dat altijd knap, want mijn geheugen is niet zo goed 
Ah nee haha dat is ook stom! Ben je blij dat je hem weer terughebt, raak je hem weer kwijt. Misschien in de wasmand of wasmachine?
@ezw ja je weet gewoon bijna zeker dat dit gaat gebeuren als je het eenmaal opgeeft haha. Ik hoop dat je hem nog vindt voor die tijd!
Ik zou een thuiswerkdag doen met een vriendin maar ze appt nu pas dat ze onderweg is. Ik zat net lekker in mijn werk en nu moet ik dat onderbreken door de deur open te doen en koffie voor haar te zetten. En ze wil ook een deel van de dag in een cafĂ© werken terwijl ik juist thuiswerk om minder mensen in mân space te hebben. OkĂ© dat laatste kan ik nog wel oplossen door gewoon te zeggen dat ik thuisblijf maar ik moest me gewoon ff ergeren.
Naast de fiets?
Voering van jas/tas? Of had je misschien een boodschappentas oid bij je?