Waar erger je je aan #7

Dat heb ik ook altijd, ik ben dingen van eerdere seizoenen ook allang vergeten dus die verbanden kan ik nooit leggen :joy:

36 likes

Ja ik snap echt niet hoe mensen dat soort details allemaal onthouden hoor hahaha. Maar denk dat er ook wel mensen zijn die seizoenen meerdere keren gekeken hebben.

1 like

Deze zwarte balk midden in het raam waardoor ik niet lekker naar buiten kan kijken :frown:

20 likes

Ik erger me aan die vreselijke bureaustoelen waarvan de rugleuning naar achteren kiept als je gaat zitten. M’n telefoon is daardoor op de grond gevallen want ik schrok me rot.

7 likes

Mn internet deed het niet op mn laptop dus ik dacht ik start mn laptop opnieuw op. En juist NU gaat hij een of andere slome Windows update draaien terwijl ik sowieso al niet echt tijd of zin had om opnieuw op te starten :tired_face:

1 like

Vader die zo communiceert op app:
“Hoi wat is adres. hoe laat”
“Hee pap het adres is x”
1 tel later mijn vader weer:
“Hoe laat”

En nu heb ik hem nodig en reageert hij niet + hij heeft 10 gig per maand ofzo en zet toch altijd zijn internet uit. Anders gaat het zo snel op …:face_with_monocle:

3 likes

Omg mijn pa ook!! Onbeperkt bellen en 10 gig maar zet letterlijk mobiel internet uit. Echt wtf krijg hem ook nooit te pakken. Oh de gesprekken duren ook 30 sec gemiddeld ofzo :sweat_smile::sweat_smile:

2 likes

Ik probeer mn geurkaars te redden door zon aluminium tentje er op te zetten maar hij tunnelt vrolijk verder :thumbsup:

De kaars in kwestie

Dit is hoe dat moet toch??

4 likes

Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik doe wel eens met een stokje als de kaars aan staat die zijkanten naar beneden drukken/in het brandende kaarsvet laten vallen.
Weet niet of het zo duidelijk is :’)

Ja dat ga ik ook maar doen, heb net als een achterlijke stukken hard kaarsvet weg staan zagen het zal allemaal wel

2 likes

snap het nut ook niet, want die ramen kunnen niet eens open!? tenminste, ik krijg ze nooit open.

1 like

Sheesh man, gewoon 10 minuten in de wachtrij aan de telefoon bij m’n apotheek. Heb maar opgehangen. Die apotheken zijn echt kut. Van boots, zowel in Apeldoorn, Amersfoort als Amsterdam.

Dat vind ik vaak ook zooooo irritant wanneer ik een andere apotheek bel om dingen na te vragen. Soms blijft ie gewoon een half uur over gaan :rage:
Maar wat ik ook irritant vind is wanneer mensen de apotheek bellen waar ik werk en de verkeerde keuze maken in het menu. En ik zit dan op een hele andere afdeling en kan hun vragen niet beantwoorden en dat snappen ze dan niet :disappointed:

Oh ja dat is ook irritant. Maar ik had wel de goede keuze. Hoezo kan dat zooo lang duren? Ik belde gewoon naar de locatie zelf alleen dan kom ik eerst in dat landelijke menu. Terwijl ik dan wel het nummer van de locatie zelf heb gebeld. Ga nog bijna liever naar de apotheek in de Kalverstraat wat altijd rete druk was en je een nummertje moest trekken. Dat schoot nog meer op haha.

Apotheken die bij een keten horen hebben idd vaak echt vage regels en rare dingen bij de telefoon. Net alsof ze geen klanten willen hebben

2 likes

Ik ga eten bij vrienden en ik had een fles wijn om mee te nemen maar die heb ik per ongeluk gisteren al opgedronken :woozy_face: nu moet ik nog langs de supermarkt boehoe

5 likes

Dat ik vergeten ben om kattenvoer te kopen voor morgenvroeg. Voel me er echt schuldig om, hele vriezer ligt vol met hondenvoer en voor hun heb ik niks :disappointed_relieved::disappointed_relieved: nu krijgen ze morgen hondenvoer maar of dat in de smaak valt weet ik niet

1 like

Mijn kat vind hondenvoer heel lekker! Hopelijk geldt dat ook voor jouw katten haha

Hahah gelukkig!

1 like