Waar erger je je aan #7

Haha toch de bank, daar zit het (bijna) altijd!
Mijn kettinkje dus ook

2 likes

Ik word bijna aggressief van deze stomme tekst :sweat_smile:

38 likes

Dit denk ik ook steeds. Want hallo de echte winter moet nog komen en ik vind het nu al koud in huis. Hoe ga ik dan ooit de winterkou overleven :cold_face:

1 like

Wat gek, dus sarcastische doemdenkende meisjes worden niet op prijs gesteld!?

6 likes

dat mijn vriend vannacht de sleutels in de voordeur (aan de buitenkant!) had gelaten…

En waarom zijn het meisjes? Ik zie iemand van 28 eerder als vrouw dan als meisje.

1 like

Je wordt pas vrouw als je je vrolijkheid verliest. Wat na je dertigste sowieso een gegeven is als ik @Trivia mag geloven.

18 likes

Je bent dertig geweest, jij maakt geen grapjes meer…

11 likes

De pijn in mijn borst!!! Heb van mijn huisarts ontstekingsremmers gekregen maar moet voor de zekerheid toch een echografie laten maken :frowning_face:

Ik ben dit!!!

2 likes

Ik deel mijn internetabonnement met mijn buurjongen en het wordt van mijn rekening afgeschreven, dus die moet mij dan iedere maand zijn deel overmaken. Ik zou denken dat het instellen van een automatische maandelijkse overboeking in twee minuten geregeld is met je bankierenapp, maar hij lijkt het toch allemaal erg lastig te vinden :face_with_monocle:

Hij woont er inmiddels iets meer dan een half jaar, maar ik heb er al zeker vijf keer achteraan moeten zitten :unamused:

En ik voel me dan helemaal bezwaard als ik er weer over begin te zeuren, maar dat is natuurlijk de omgekeerde wereld, want hij zou zich bezwaard moeten voelen dat hij zijn shit niet regelt.

6 likes

Mijn ex gaat emigreren prima allemaal maar hij bespreekt niets met mij, een goede vriendin van mij is nu ook een vriendin van hem geworden en zij weet alles? Dit is zo fucking bizar …
Ik ben zo boos en verdrietig

3 likes

Ex als in de vader van je kinderen?

Yes ! Hij houdt mij hier alleen maar buiten

Meen je niet. Nou ben benieuwd hoe hij dat dan voor zich ziet met de kinderen straks. Vooral als jij niet op de hoogte bent :sweat_smile:

3 likes

Heeft hij geen ‘verplichtingen’ omtrent je kind/je kinderen?

Wat een rare gang van zaken joh!

Snap ik heel goed, en voorstellen dat jullie de deal omdraaien; dat jij de 1e vd maand aan hem jouw deel overmaakt?

Nee ik wilde geen co ouderschap onder andere dus hij heeft besloten voor werk naar het buitenland te gaan en 6 dagen per maand in Nederland te zijn. Terwijl ik dus nu extra opvang moet regelen, zegt hij alleen maar ja oke stuur de rekening maar. Moet het ook echt even laten bezinken

Succes met het laten bezinken, is ook wel heftig nieuws zeg

1 like

Eigenlijk had ik niet zo’n zin om dat abonnement weer op zijn naam te laten zetten (ik heb het van mijn vorige buurjongen overgenomen en dat was een heel gedoe, met formulieren per post opsturen enzo, kon blijkbaar niet online), terwijl het voor hem zo makkelijk is om even die overboeking naar mij te fixen. Maar als hij het nu niet heel snel regelt ga ik dat wel voorstellen ja.

Het was twee maanden geleden trouwens wel gelukt, toen had hij eindelijk een maandelijkse overboeking ingesteld mét het juiste bedrag. Maarja, toen besloot ik om naar een andere bank over te stappen. Dat maakte het ook niet makkelijker haha :grimacing: