Waar erger je je aan #7

Dat zoveel reclames tegenwoordig een slome versie van klassiekers als achtergrondmuziek hebben. Als ik nog een keer een slome versie van I Want To Break Free hoor, ga ik gillen :expressionless:

3 likes

Mijn schoonmoeder probeert me een verkoudheid aan te praten?!??

1 like

Hoe dan? Geeft ze je zakdoekjes? En waarom?

1 like

Anders 't ww veranderen tot ie 't heeft gefikst? :grimacing:

12 likes

het Nederlands filmfestival nu live op npo2 wat een gĂȘnante vertoning

1 like

Aan dat ik een huis gekocht heb met voldoende parkeer gelegenheid en er nu al een jaar lang een bouw aan de gang is waardoor het betaalautomaat niet aangesloten is.
Ik woon in de stad dus alle mensen die in de stad werken parkeren nu hun auto bij mij voor de deur.
Nu staat mijn auto half op straat omdat ik gewoon letterlijk mn huis niet in kan na een lange dag werken gadverdamme. Straten verder parkeren kan ook niet want daar is het sowieso gratis parkeren dus standaard vol.
Zit nu te wachten tot er een plek vrij komt zodat ik morgen de mensen die een marktkraam opbouwen niet in de weg sta en wil slapen mehh
Heb een parkeer vergunning betaald voor niks en ben het zo zat.

1 like

Ze denkt het de horen door de telefoon. Maar ze is zo panisch en denk overal wat achter te zien met corona.

Ik heb het hele jaar door een snotneus door operaties e.d. daardoor klink ik hooguit verkouden omdat ik door 1 neusgat minder goed kan ademen.

2 likes

Ik heb mijn vegan Dr martens al 2 jaar en ze geven me nog steeds blaren :tired_face::tired_face::tired_face:

Maandverbandtruc al geprobeerd? Dat werkt bij mij echt heel goed! Maandverband doormidden knippen en in de hiel plakken

Edit: hiel natuurlijk, niet hier

1 like

Oh ja goede tip! Morgen gelijk halen hiervoor

1 like

Op z’n minst is ie bezorgd :sob:

1 like

Wow rude, je hebt iets leuks besteld (hoop ik), geen speurtocht

1 like

Ik ben nu een week alleen met mijn broer en mijn boyfriend (de hond) thuis. Nu verdelen we wel het huishouden eerlijk, maar mijn god
 Die jongen kan niet eens fatsoenlijk zijn overhemd strijken. Ik moest hem gisteren dat leren :joy:
Hoe overleef ik dit?

2 likes

Het boek Hoe overleef ik een broer zonder strijkvaardigheid? kopen van Annet Schaap.

11 likes

Waarom is dat jouw probleem dan?

13 likes

Onthoud ff voor jezelf dat je een partner uit zoekt die het wel zelf kan. Wie doet dat trouwens als je ouders thuis zijn dan, je moeder?!

4 likes

Omdat ik geen werk heb en dus meer in het huishouden moet doen. En ik kan er niet tegen om die jongen (ahem 22 jarige man) met een ongestreken overhemd naar zijn werk laten gaan.

@Krabsalade Ja sowieso dat ik daarop ga letten. Eerste vraag op een date gaat zinn wat hij in het huishouden doet.
En ja, mijn moeder. Ik moest gewoon al in groep 6 kleding strijken als ik het per se meteen aanwilde, maar meneer
 :expressionless:

De vegans vind in ook zo lastig in te lopen, de zacht leren die zitten nu eindelijk lekker naar goed doorstappen

1 like

Is dat niet omdat de vegan docs van plastic materiaal zijn en niet zoals leer soepeler worden. Tenminste ik weet bij leer dat ze langzaam naar je voeten aanpassen, dat lijkt me minder bij synthetisch materiaal.

1 like

Jep volgens mij wel!