Bij wehkamp en zalando niet toch? En asos volgens mij ook niet
Mijn ex-opvangkatje is vermist. Ze is 2 maanden geleden geadopteerd door haar nieuwe baasje. Ze was nog steeds heel bang en ze is kunnen ontsnappen via een open raam. Die eigenares trekt zich precies van niets iets aan.
De dag na de vermissing is ze heel de dag gaan werken, niemand is bij haar thuis even langs geweest om te kijken of ze er was. 's avonds kon ze niet gaan zoeken want ze moest heel de avond les geven. Een collega en ik zijn dan om 22u 's avonds naar haar thuis gegaan om te helpen zoeken en een vangkooi te zetten!
Ik heb 10x gezegd: bel het lokale zweefkattenproject of de opvang waarvan ze komt en vraag om vangkooien. Ik zei ook, onze vangkooi is blijkbaar vrij gevaarlijk dus vraag zeker een professionele vangkooi. Ze antwoordt niet op mijn vraag of ze dat gedaan heeft en op alles dat ik zeg/adviseer zegt ze gewoon: ok bedankt.
Ik word hier GEK van. Ik heb dan maar zelf de kat opgegeven als vermist op de grootste katten vermist website en facebook. Heb ook zelf een paar organisaties verwittigt en gevraagd of ze een oogje in het zeil konden houden.
Ben zo verdrietig en kwaad. Ze zal vast wel ongerust zijn, maar ik krijg de de indruk dat het haar allemaal niet zo veel kan schelen. Ik verwijt het mijzelf ook zo hard dat ik dacht dat ze een goede adoptant was. In het vervolg geef ik alleen maar lelijke foto’s van mijn opvangkatjes door, want ik vrees dat het baasje alleen maar voor haar uiterlijk is gevallen en de bijhorende tekst niet goed heeft gelezen.
Bij Wehkamp staat het wel apart inderdaad. Maar bij de categorieën (broeken, jurken etc.) kan je ook filteren op grotere maten. Daar staan vaak ook nog eens wat andere dingen tussen dan bij de categorie ‘grote maten’.
Iedereen die op IG vandaag de behoefte heeft om zijn of haar huisdier te laten zien. Na 3 verschillende posts van mensen heb ik wel weer genoeg dieren gezien. Ik vind katten hartstikke leuk, maar de hele ochtend dieren foto’s doorklikken… 🤦
Wat me brengt bij een andere ergernis: mensen die foto’s van hun hond opdringen om te laten zien in real life
Persoon: ahhh ik heb zo’n schattige foto van m’n hond, moet je kijken!
Ik: ik weet zeker dat ik het niet schattig vind, van mij hoef je de foto niet erbij te zoeken.
Persoon: ja nee, maar echt! Wacht nou!
laat foto zien van random hond
Ik: Nee sorry, ik vind je hond niet schattig.
Persoon: Ja maar deze foto pakt andere foto is wel echt zoooo schattig!
Laat me met rust, ik vind je hond niet schattig. Ik zeg het verdorie vanaf moment 1 dat ik je foto niet hoef te zien??
Nou maar ik weet zeker dat je mijn kat wél schattig vind!!!
nee ik begrijp je helemaal hahaha
Haha katten kan ik hebben 
Of mensen die zeggen ‘maar mijn hond stinkt niet!’. Jawel, jouw hond stinkt ook, maar je bent zelf gewend aan die geur. Haal die hond bij me vandaan, dankjewel
Ooooh dit! Serieus nog nooit een hond ontmoet die ik niet vond stinken. Ergste is als mensen hun huis niet goed luchten en die geur daar x10 hangt
.
“Nee bij ons thuis ruik je de hond/kattenbak/caviakooi écht niet hoor!!!”
Jawel. ECHT WEL.
Ik vind het juist ergerlijk wanneer alles door elkaar staat en je niet kan filteren. Tenzij je net op de valreep tussen standaard en groter valt heb je toch helemaal geen boodschap aan het zien van beide categorieën?
Nog absurder: wanneer je zwangerschapskleding niet kan wegfilteren.
@Amandelbloesem ah wat sneu!! Hoop dat 't katje veilig terecht komt (liefst bij een beter baasje
).
Ik mag er niet aan denken, vanaf dag één was mijn kat echt mijn baby.
Zo irritant is dat he! Ik zou als ik jou was wel kijken voor een nieuw bitje want ik heb dit dus te lang laten versloffen (spalkje ook nooit laten repareren nadat die stuk ging) en heb nu spijt dat alles weer scheef gaat staan en overweeg zelfs een nieuwe beugel. Spoiler: een beugeltraject zou ca € 1.500,- zijn dus als je nu nog een bitje kan laten maken, go for it 
Hahaha ik heb dit met baby’s/kinderen. Weet echt nooit hoe ik moet reageren op mensen die foto’s van hun baby laten zien.
Als ik op Instagram zie dat een kennis/vage vriendin bevallen is en regelmatig foto’s post, mute ik die persoon ook vaak. 
@VickyViolence ja de eigenares zei ook: “jammer dat ze nu weg is, ik heb toch 150 euro voor haar betaald he.” Hoe kan je nu aan geld denken op dat moment… Ik ga toekomstige adoptanten voor mijn katjes vragen een motivatiebrief te schrijven denk ik. Wil dit nooit meer meemaken.
Zit er inderdaad wel over na te denken. Heb nog wel dat spalkje onderin.
Ik had alleen spleet tussen mijn voortanden en wil die eigenlijk niet terug.
Ik heb gisteren mijn haar laten knippen en dit in mijn verhaal op Instagram gedeeld, letterlijk door middel van selfie 1 met tekst “Ik ga mijn haar laten knippen na 10 maanden!” en selfie 2 met 30 cm haar minder. Nu krijg ik een berichtje van een kennis die me volgt met “Heb je je haar geknipt?
”, waarop ik bevestigend heb geantwoord (duh hallo je kon het zelf ook zien maar oké) en waarop hij (uiteraard is het een man!) antwoordt met “
”.
Dude! Je mag het best lelijk vinden hoor, maar waarom stuur je dit?

En dit:
Waarom die selfie als je video over seriemoordenaars gaat? Mooi ooglookje wel hoor, maar…?

Met die seriemoordenaars is haar hele ding geloof ik, ze doet haar make-up terwijl ze over onopgeloste zaken of seriemoordenaars etc praat. Ik volg haar verder niet maar vind het op zich wel een interessant concept!
Oh oké, dat lucht me op haha!
Mijn vriend kreeg ook weer een spleet tussen zijn voortanden, toen heeft hij er nog een spalkje achter laten plakken en de spleet is ook weer verdwenen! Zeker het proberen waard.
Dat we twee maanden terug ons plafond hebben laten stucen (inclusief plafondplint) en dat er nu al een lange scheur in zit
. Ben zo bang dat hij de hele woonkamer door gaat lopen.
Whuttt zat er iets dieper niet goed ih fundament, of een lekkage of iets? Grrr
We hebben een houten plafond. Misschien dat het daardoor komt? Ik heb geen idee! Het is bij het deel waar je boven altijd de trap op komt, dus waar veel gelopen wordt…
Dat de appie heel veel noten en variaties verkoopt, maar geen ongezouten ongebrande macadamianoten