Maar als ik met mijn maatje 40 in de standaardcategorie een leuke blouse zie die net in mijn maat uitverkocht is, kan ik een notificatie instellen om op de hoogte te worden gehouden wanneer 't terug in stock komt, of ik ga kijken in de winkel.
Als ik een leuke blouse zie die pas vanaf maat 44 verkrijgbaar is, dan ben ik daar niks mee haha.
Ik erger me hier ook aan, maar vooral omdat ze ās avonds weer lekker hun vleesje staan te bereiden (impopulaire mening I know)
āJa, ik houd van dierenā
Maar blijkbaar niet van alle dieren gezien je ze gewoon eet
nee, dat is anders 
Ik zeg zo vaak dat mijn hond meurt, maar mijn moeder is dus categorie: āgoldens kunnen niet stinken!ā. Ze zou anders miepen als hij naast haar stond te hijgen terwijl ze aan het eten is.
Muggen
De hele zomer maar heel weinig last van gehad en nu heb ik opeens allemaal muggenbulten.
Hoezo zijn die krengen nog niet allemaal verzopen in de regen of doodgegaan van de kou of gezellig met alle vogels naar het zuiden getrokken?
Zalando is echt fijn hoor!
Je kunt op alles filteren en dan bij pasvorm aangeven: regulier, petite, lang, zwanger, plussize
dus dan heb je ook niet dat je een superleuke jurk ziet die alleen lang verkrijgbaar is.
het enige wat zalando nog zou moeten doen (vind ik) is de filteropties ook zetten op: alles behalve
dat je gewoon alle materialen behalve polyester en fleece kan krijgen of alle merken behalve missguided
Laatste fucking 7 minuten van undercover moeten we nog en mān man zit al 25 min te bellen met een vriend waardoor we niet door kunnen kijken.
Edit; ik ben lekker verder gaan kijken bye
Mensen die zichzelf filmen en dan hele tijd opzij kijken. Volgens mij vinden mensen het wel cute ofzo, maar erger me dood.
Hier een extreem voorbeeld (story van Roxeanne Hazes van TikTok van meisje met lang blond haar @shaunjdv staat erbij, mocht de link niet werken).
Hoezo doen mensen boven de 16 dit nog? Sommige vrouwen zijn volgens mij 35+.
Ja dat is weer wat anders wat ik ook niet begrijp.
Ik heb het koud in bed. Wil een warme douche pakken maar heb het koud.
Ik zeg doen!
Docenten die cijfers voor tentamens en herkansingen veel te laat online zetten. Ik mis nog 3 studiepunten van een herkansing uit juni. Is wel gewoon nagekeken (weet ook het cijfer), maar gewoon nooit ingevoerd en ik krijg onmogelijk contact met die docent. En nu zit ik in de stress omdat ik precies die punten tekort kom om aan de afstudeereis te voldoen. Echt, hoe moeilijk is het om even iets in te voeren als iemand al meerdere mails heeft gestuurd.
Super irri! Kun je niet het secretariaat, cijfer-adm of coƶrdinator mailen? Of richting de docent aangeven dat dit je vlg stap is, zet wellicht wat druk op de ketel
Het vervelende is dus dat hij ook de coƶrdinator van dat vak is. Ik ga nu maar mān slbāer mailen, kijken of zij weet met wie ik verder nog contact op kan nemen.
Nee en ja tegelijk denk ik. Ik denk dat heel veel mensen het leed van de vlees- en zuivelindustrie niet (willen) weten (of hun ogen ervoor sluiten). En ik snap niet dat je wel een kalfje/lammetje/biggetje schattig kan vinden (zelfde factor als een puppy of kitten) maar dan wel vlees op het menu hebt staan in de avond.
Hahahaha dat is my kinda vibe.
En doe daar misschien ook nog Nak-d of hoe ze het ook willen spellen bij.
Ik ben bezig met een groot groepsproject en we moesten een (online) presentatie geven, vooraf hadden we besproken dat we gewoon live zouden presenteren en niet een video vooraf op zouden nemen (dat was namelijk ook een optie), omdat een live presentatie vaak gewoon veel beter overkomt en fijner is om naar te kijken. Twee mensen zouden samen de presentatie doen (dat wisselen we af per keer) en die zouden 's avonds nog even samen het e.e.a. voorbereiden. De volgende ochtend kwamen ze er ineens mee dat ze toch maar wel een video op hadden genomen en dat we de presentatie zo zouden doen. Daar kregen we uiteraard geen positief commentaar op en nu hebben we een punt aftrek voor de presentatie vanwege de vooraf opgenomen video, wat ik tijdens het voorbereiden al had gezegd maar wat voor die mensen blijkbaar heel moeilijk te begrijpen is.
Echt zooooooo fucking irritant, dat je ineens dingen verandert zonder te overleggen vind ik eigenlijk al niet kunnen, maar als je het dan ook nog doet op een manier die ons allemaal benadeeld⦠fuck die mensen, echt hoor.
Ja, daarom denk ik ook ja en nee. Het is makkelijker je ogen te sluiten en vast te houden aan oude gewoontes/oude normaal.
Ik ben weleens in landen geweest (Aziƫ) en daar moest je je eigen kip de nek omdraaien voor het avondeten op een moment (trektocht idee). Ik heb toen genoeg mensen zien kokhalzen/weigeren (mocht gelukkig weigeren haha)/het zielig vinden/etc. Dezelfde mensen gingen wel naar de mac of aten het als iemand anders het deed voor ze.
Zelfde idee toch denk ik.
Nu ik zelf plantaardig eet (4 maanden pas, daarvoor vega), ben ik toch stuk bewuster nog of-zo.
Een beetje het āik hou niet van buitenlanders maar mijn buurman Rachid is wel een toffe kerelā idee dus haha: totale hypocrisie.