Waar erger je je aan #7

Ik heb me gisteren verstapt en nu vet veel last van een spier in m’n bil dus die probeer ik uit te rollen maar doordat je daarbij je eigen gewicht moet dragen op je handen krijg ik weer last van m’n pols :broken_heart:

Alles behalve: glamorous, miss guided, nakd, st Oliver en tom tailor ajb

3 likes

Was van tevoren ook al bekend gemaakt dat je een punt aftrek zou krijgen als het een video was? Maw: wisten je team-leden dit ook?

Het is geen vaste regel die in de rubric stond oid, maar het is wel algemeen bekend dat ze er geen fan van zijn en dat je ook wordt beoordeeld op je presentatieskills. Als je nou echt een toffe video maakt waarbij het wat toevoegt kan het wel in je voordeel werken, maar dit was gewoon een voice-over bij de presentatie slides, waardoor het super monotoon was. Dat heb ik ook meerdere malen gezegd tijdens het voorbereiden, toen er discussie was over of we de presentatie live moesten doen of een video opnemen en daarom hadden we gezamenlijk gekozen voor een live presentatie ipv een video.

Maar zelfs als we dat niet van tevoren wisten, vind ik het niet kunnen dat je een groepsbeslissing op eigen houtje maar helemaal omdraait. Doe gewoon niet.

3 likes

Aha, nee dat is best aso, hebben jullie geen groepsapp waarin ze het hadden kunnen voorleggen? Snap dat echt niet

Balen!

Was mn wel benieuwd of dat punt aftrek was gecommuniceerd of als gelijkwaardige opties waren geschetst (omdat het ook nog een heftige consequentie is grr)

Ja we hebben gewoon een groepsapp en regelmatig contact met elkaar, 2x per week een online meeting etc. Het is een halfjaarsproject dus ik ga nog wel even duidelijk maken dat ik hier niet van gecharmeerd ben. :unamused:

Nu zegt een iemand heel verbaasd “Sadly they don’t like our video for presentation.” Ja vriendin dat had ik je ook wel kunnen vertellen, sterker nog, dat heb ik meerdere keren gedaan. Aaargh :mad:

2 likes

Geouwehoer met de thermostaat, hij blijft foutmeldingen geven, dan komt de installateur er die gaat rotzooien en plastic behuizingen vervangen, dan komt de man van het bedrijf van die dingen zelf die ook wat gaat rotzooien en dan al snel alles “oplost” wat alleen neerkomt om het herstellen van het gerotzooi van de eerdere installateur, aan het eind van de dag krijg ik de meldingen opnieuw.
Dit is nu al drie keer gebeurd, dan neem je weer contact op maar beginnen ze gewoon weer van vooraf aan :sweat_smile: en gaan ze weer al die plastic zooi vervangen wat niks uithaalt maar die mensen geven geen fuck dus doen steeds wat de voorganger ook al gedaan heeft, ook als je ze erop wijst, of ze zeggen “ja ik heb het gelezen maar ik heb geen andere oplossing” Gerrit je hebt helemaal geen oplossing alleen maar weer extra zinloos werk :roll_eyes:

3 likes

Ik denk dat die mensen wel denken dat ze van een dier houden, maar ik denk ook dat de mensen die zeggen dat ze niet van buitenlanders houden en wel van rachid ook denken dat ze geen racist zijn.

Dat ik net 1 dag voordat ik moet laten weten of ik een bepaalde woning wil accepteren (dat was ik wel van plan) 2e blijk te zijn geworden voor een soortgelijke woning maar dan ruimer… eigenlijk wil ik die liever, dus wil ik dat even afwachten, maar als ik nee zeg tegen die andere kleinere woning heb ik straks niks. :weary:

1 like

Maar is 't erg dan als iemand zegt dat jij niet écht van dieren houdt omdat je vlees eet?

1 like

Ik zou ja zeggen tegen die eerste, die kun je evt. later nog afzeggen als je nog geen contract hebt getekend en je hoort dat je de 2e krijgt. Heb je een idee hoe lang het duurt voor je meer weet van die andere woning? En ik zou dan contract tekenen bij die eerste zo lang mogelijk rekken.

8 likes

de conducteur die net helemaal moeilijk ging doen om mijn mondkapje (soort van elastische col, zit filter in) om vervolgens even goed te inspecteren of ik het wel was die met mijn studenten-ov reis (((: denk dat jouw stukje plastic over je halve gezicht minder beschermt meneer

Ik denk dat heel veel mensen wel ergens weten dat het vreemd is om veel van dieren te houden, maar ze ook op te eten. Het is gewoon makkelijker om het te negeren.

Treffende quote: While it is always possible to wake a person who’s sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep.

Ik zag ook mensen die naar de dierentuin gingen op Werelddierendag. Dat vind ik ook stom en hypocriet.

Maar ik vind dat van mijzelf ook wanneer ik een wollen jas koop of op het werk iets niet-vega(n) eet omdat er gewoon geen andere optie is.

Ik denk dat veel mensen ook in een proces zitten (als ze van dieren houden) en dat gaat gewoon trager dan dat van jou. Ik heb veel vriendinnen die altijd zeggen dat ze enorm van dieren houden, maar ook elke dag vlees eten. Die zitten gewoon in een bepaalde omgeving waar dat normaal is en niemand heeft interesse in verandering. Familie, vrienden, collega’s, media,… iedereen eet daar elke dag vlees. Als ze zelf niet de motivatie hebben om informatie te zoeken en verwerken, tjah dan gaat hun proces gewoon traag. Ik denk soms zelf wel eens: waarom eet ik vega(n), het is zo veel makkelijker om de default te zijn. Ik ga zondag eten in een café/brasserie en heb exact 1 vega gerecht gezien op de kaart. In de supermarkten hier kan ik bijna nooit iets vegan vinden voor lunch.

Weet niet wat ik hiermee wil zeggen, maar meeste mensen willen gewoon geen moeite doen en standaard zijn.

11 likes

Ik denk dat die persoon ongeveer een week de tijd heeft om het te bekijken en dan te laten weten, maar de kans bestaat dat diegene dat al eerder doorgeeft. Denk inderdaad dat het slim is om morgenochtend dat kleinere appartement te accepteren, dan heb ik alweer een dag extra. En dan idd maar hopen dat die andere persoon zo snel mogelijk nee zegt, en ondertussen proberen het tekenen van het huurcontract nog even te rekken :stuck_out_tongue:

En mensen die op latere leeftijd vega zijn gaan eten? Zeggen zij dus ook; ik dacht altijd van dieren te houden, maar nee - dat was pas echt oprechte liefde toen ik ook stopte met vlees eten?
Denk dat voor henzelf de liefde altijd oprecht aanvoelde
(Ik kan hier zelf niet goed over meepraten want af en toe vlees-eter en geen uitgesproken dieren fan)

5 likes

Ik hou van mijn planten en zou ze nooit dood maken maar ik eet wel groenten, ik ben ook hypocriet.
Nee maar mensen die zeggen dat ze van dieren houden hebben ook mischien wel doorgefokte honden, slaan een mug dood etc. Denk dat het wel ingewikkelder is dan dit.
(betekend dat dat soldaten niet van mensen houden omdat ze ook mensen dood maken)

8 likes

Ik heb vooral het idee dat mensen die zeggen dat ze van dieren houden alleen van huisdieren houden en niet van andere dieren. Als het gaat over dat er katten en honden gegeten worden in andere landen is het jenken maar bij een koe of een kip is dat blijkbaar ‘niet hetzelfde’ :woozy_face:

18 likes

Ik zat even vast met m’n werk thuis, dus ik dacht ik ga even lekker buiten een rondje lopen, stromende regen laat me niet deren. Word ik gewoon ge-fucking-catcalld terwijl ik buiten met m’n regenjas en capuchon op liep? Gast je rijdt achter me je kan niet eens zien dat ik vrouw ben ga weg???
Nou dat was dus mijn enige menselijke interactie van vandaag :+1:t2:

15 likes

Dat mijn WiFi snelheid 2 mb per seconde is en m’n internet kabel niet werkt vanwege een ‘ongeldige IP configuratie’, terwijl ik vorige week al 2x gebeld heb met mijn internetprovider om dit probleem op te lossen😭 Nog maar een keer bellen dan.

Webshops die hun kleding op United Wardrobe verkopen. Hallo, ik shop hier omdat ik tweedehands kleding wil en juist geen nieuwe polyester troep. Als ik geïnteresseerd was in je webshop ging ik wel gewoon daar shoppen maar dat ben ik niet. Stfu.

19 likes