Ja gek he? Mijn vader (met pensioen, weinig te doen) heeft laatst een keer erachteraan gebeld bij de ABN. Ik had namelijk op vrijdag geld naar hem overgemaakt (vanaf andere bank) en bij mij was het meteen van mijn rekening, maar mijn ouders hadden het pas maandag in de middag. Toen heeft hij geprobeerd uit te vinden waar dat geld in de tussentijd dan is, maar er was niemand die hem dat kon vertellen.
Hahaha ja dat komt echt vaak voor. Collegaās van mij bij bank x hebben hun loon op vrijdag en ik zit bij een andere bank en heb het altijd pas maandag rond de middag.
Alsof ze bij banken in het weekend niet werken en maandag na de lunch er iemand een knopje indrukt.
Nee hoor haha! Hiervoor was het ook al gestuct. Maar geen betonnen tussenvloer dus, maar hout. Wat kennelijk meer beweegt als je er boven op loopt! Hoor op dit moment ook mn vriend lopen terwijl ik beneden zit, het lijkt wel of hij lekker rondjes aan het stampen is.
cArona topic
Maar je kunt aan het einde van je werkdag wel de dag afsluiten door een kaarsje uit te blazen, word je helemaal zen van!
Vermicelli.
Ik had groentesoep gemaakt en er echt niet zoveel vermicelli in gedaan maar het vertienvoudigt gewoon joh. Volgende keer als ik helemaal geen vermicelli gebruik duikt het waarschijnlijk gewoon uit zichzelf op
Dat ik zaterdag naar San fran zou vliegen maar nog steeds niks over mijn vlucht gehoord heb. Als ik hem nu opzoek is hij weg, maar waarom sturen ze dan niet gewoon dat hij gecancelled is?? Oh en ok irriteer me het meest dat ik elke dag opnieuw vergeet te bellen en die website waar onmogelijk ingewikkeld is.
Oh, herkenbaar! Mijn vriend doet dit met koken. Dan vraagt hij wat ik wil eten, hoe ik dat bereid wil hebben (hij weet wel hoe het moet), of er nog dingen zijn die op moeten, of ik dit of dat voor iets speciaals bewaar en hoe laat ik wil eten. Daar wil ik helemaal niet over nadenken! Ik wil gewoon kunnen aanschuiven. Vervolgens doet hij overigens iets heel anders, dus ik geef ook nog antwoord voor niets š¤·
Een koppel die vroeger in mijn klas zat hebben nu net een baby gekregen. Een supermooi kindje, en de naam is⦠dezelfde naam als ik in mijn hoofd heb voor mijn toekomstige baby. En dit vormt helemaal geen probleem, maar toch erger ik me hier mateloos aan. Ik denk dat het een soort pijnlijke confrontatie is met wat ik nog niet heb (en wat had kunnen zijn mochten mijn ex en ik bij elkaar gebleven zijn). En ik erger me aan mezelf dat ik me hieraan erger. Argh.
Ik heb fall guys gedownload en nog geen rondje gewonnen.
Een teamgenoot die bij de politie zit verspreidde dat nepnieuws van de corona maatregelen. Omdat hij altijd maar over de politie opschept (en zn teamgenoten met plezier een boete zou geven) vind ik dit dus echt niet kunnen. Halloooo als je zo graag politie agentje wilt spelen ga dan geen nep nieuws verspreiden
Een vriend van me zou naar Amsterdam komen vanuit london omdat hij een week vrij kan krijgen. Kan het nu weer niet (net toen corona begon zou hij ook komen) omdat je 2 weken in quarantine moet vanuit Nederland. Het gaat hier zo slecht dat Nederland van de lijst met veilige landen is gehaald.
Ook jammer want grote kans dat we iets meer dan vrienden dingen zouden doenš
Dat mij verstandskies weer pijn doet 

Wat stom
Niet van de quarantaine, dat zal zeker zin hebben, maar dat dit dan niet door kan gaan!
Dat er eind deze week voor de 4e keer een monteur moet langskomen voor een inbouw apparaat in onze keuken. We wonen er net een maand, en er zijn al 3 apparaten kapot gegaan. Van mijn man mag ik niet klagen omdat het allemaal nog net binnen de garantie valt en dat is superfijn! Nee gast, superfijn zou het zijn als alles gewoon zou werken. āgeen gebreken bekendā geloof ik inmiddels niet meer zo. (Tel hier de bizar vieze wc en badkamer en de bruine vlekken van vastpakken op deuren en horren bij op, was volgens mij echt al 5 jaar niet grondig schoongemaakt en je kunt je mijn gevoel wel een beetje voorstellen denk ik).
Jammer dat hij niet kan langskomen. Dat je vanuit Nederland in quarantaine moet als je in Engeland aankomt, is trouwens al redelijk lang. Volgens mij al vanaf eind augustus.
Ik ging vanochtend uit de groepsapp van mijn opleiding en toen werd ik er weer ingegooid door iemand??? En toen ging ik er weer uit en dat ging toen nog 2 keer zo 

Over de schriftjes toch? Heb je geen afscheids groet gegeven dan?
Nee ik vind het in whatsapp krachtiger overkomen als je na zoān domme kut vraag ziet ākarl heeft de groep verlatenā
En was inderdaad over schriftjes en over mailtjes die niet geopend konden worden door de digibeet in kwestie enz