Waar erger je je aan #7

Aan mezelf dat ik zo panisch word van thuiswerken in microsoft teams. Ik ben altijd bang na een meeting dat ik op een of andere manier nog te zien of vooral te horen ben. Vooral nu mijn teamgenoten verder gingen praten en ik met iets anders bezig ging en dus uit de meeting kon. :grimacing:

6 likes

Ik had iets geschreven, mijn baas keek er nog even naar en paste wat dingen aan. Prima, geen probleem. Nu belt ze me net op, dat ik het al verstuurde document moet terughalen omdat ik volgens haar niet duidelijk ben geweest.

Waar dan precies? In die stukjes die zij heeft aangepast. Ze heeft gelukkig wel wat suggesties voor hoe ik het duidelijker kan maken. Het lijkt verdacht veel op wat ik oorspronkelijk had geschreven :face_with_raised_eyebrow:

11 likes

Haha ja herkenbaar! Ik sluit alles af en dubbelcheck dit ook. Heel irri, dat Teams. Je hoort het wel (mag ik hopen) als Teams nog zou openstaan maar vind het ook maar vaag, alsof je makkelijker afgeluisterd kan worden?

1 like

Er zijn schilders nu die de kozijnen enzo komen schilderen. En nu ben ik voor t eerst niet alleen thuis. Maar nu is mn moeder helemaal zenuwachtig door t huis aan t rennen. " Oh ze zijn nu bezig " " Ze zeggen dit en dat" " Oh ze komen voor het raam ik wil niet dat ze mij zien"
Word er gek van.

7 likes

Herkenbaar. Ik plak mijn camera af daarna.
En microfoon heb ik nog niks op gevonden.

2 likes

Ja je zou het ook wel moeten merken als je er nog in zit want dan hoor je anderen praten, maar alsnog ben ik panisch :joy:

1 like

Ja ik ben dan bang voor het scenario dat zij wel op mute staan maar mij gewoon horen (net als ik met een collega met wie ik goed omga, na de Teams sessie na-bel om de irritaties van zonet te bespreken).
En ja ik loop dan expres even naar de slaapkamer (safety first)

1 like

Hahahaha ja ik bespreek dus ook altijd mijn ergernissen na iedere call, daarom wil ik ook niet dat ze me niet horen

1 like

Hahaha ik doorzoek nu alles grondig of we niet nog ergens 50 paprikas hebben liggen voor er nieuwe worden gekocht.

2 likes

M’n broertje zou bij me komen eten en hij appte al dat het wat later zou worden dan 18.00 uur. Stuurt hij net een bericht dat het waarschijnlijk pas 20.00 uur wordt.

Heb hongerrrrr

Ohh ik zou dit echt niet trekken. Ik zou mezelf volgepropt hebben met koekjes en vervolgens geen zin meer hebben in avondeten als hij er eindelijk is :innocent:

5 likes

Dus mijn buurvrouw heeft blijkbaar corona maar heeft gister wel de hele tijd met de schilders staan lullen die ook bij ons en de rest van de buurt komen… nou lekker dan.

Ja ze komen gelukkig niet in mn huis. Maar ja stel een niest terwijl ik net naar buiten loop ofzo.
En haar aanspreken helpt helaas niks want dan is het " Ja maaaar en ik ben zo zieligggg en weh wehhhh"

De huisarts die bereikbaar is van 8 tot 12u wat ik al lomp vind. Bel ik: de assistente is van 10 tot 1020 met pauze. …
Er zitten meer assistentes daar (die gaan nu toch niet gezamenlijk met pauze?) en het is 1025 dus waar blijven ze :stuck_out_tongue:
Edit: en nu wordt iemand anders al geholpen en word ik eruit gegooid met de boodschap bel later terug. Wtf is dit voor systeem. Doe gewoon een wachtrij.

Op het prullenbak-icoontje klikken.

3 likes

Die kunnen zeker wel stinken. Bij een vriendin van mij hadden ze een labrador thuis. Die was niet gezond en had extreem overgewicht en dat beest stonk ZO. Zijn mand lag in de berging bij binnenkomst. We knepen dan altijd onze neus dicht en liepen asap naar de woonkamer. Wat een lucht.

1 like

Andere browser is soms de oplossing! Heb zulke gekke dingen ook wel eens ><

1 like

Ik volg 2 mensen op IG die sinds kort een stelletje zijn maar ze posten en herposten ALLES van elkaar op IG stories en ik word er horendol van. Moet er maar 1 gaan ontvolgen. Alleen wie.

17 likes

Dat ik mijn manager op teams vraag hoe ik een bureaustoel moet aanvragen, hij binnen 1 seconde antwoord dat ik hem moet mailen met de vraag of ik een bureaustoel mag zodat hij toestemming kan geven en ik de stoel dan op mag halen, maar dat hij vervolgens al ruim 2,5 uur niet reageert op dat mailtje wat ik meteen gestuurd heb. Hallo nu ik na 7 maanden besloten heb dat ik die verdomde bureaustoel toch wil, wil ik hem ook meteen ophalen hoor en niet wachten op dat mailtje.

Je kan hun stories ook muten, je moet dan in je instastoriesfeed hun foto even ingedrukt houden en dan kan je ze muten

3 likes