Mijn moeder denkt allleeeen maar in problemen en is over dingen aan het zeuren waar ik totaal nog niet mee bezig ben en bezorgt me alleen maar heel veel stress en koppijn in plaats van dat ze gewoon behulpzaam is 
Mijn mondkapje drukt mijn neus omlaag
hij zit verder niet te strak maar hij is gewoon verkeerd genaaid ofzo. Maar het doet na 15 minuten echt pijn en ik moet nog vijftien minuten.
Misschien kun je terugsturen den dat je 25,- bedoeld? Daar ga ik wel mee akkoord.
Ik hoop niet dat je mij op mute zet. Ik laat mijn lover dan ook niet zien op de story.
Mensen op marktplaats zijn soms zo gek. 
hoeveel aandacht er wel niet wordt besteed aan sport, echt zo stom zon sportjournaal en waarom is er eigenlijk geen duimpje omlaag emotie
Ik heb voor het eerst in oprecht 10 jaar denk ik een gezichtsmasker op want ik kreeg er eentje gratis omdat ik verpakkingen had teruggebracht naar de Lush. Maar dan kun je dus eigenlijk je bril niet op zetten??? Hoe onhandig ik voel me echt een mol nu
Ij laat het eerst altijd even drogen en dan zet ik mn bril op
Hm hij zit er al 7 minuten op en is nog niet echt droog helaas haha
Ik moet mijn wasmachine retourneren omdat hij beschadigd is, maar ik moet dus zelf verpakkingsmateriaal aanschaffen om dat ding in te pakken. Heb me ingehouden bij de klantenservice, maar ik vind het zo’n onzin dat ik nu naar de winkel moet gaan voor materiaal voor iets wat niet mijn schuld is.
Morgen opnieuw bellen en hopen dat je een ander aan de lijn krijgt?
Nee, is vast beleid en het ophalen gaat via een derde partij. Heb al met twee personen gechat 
Ik heb iets besteld bij Amazon (wil dat eigenlijk niet doen maar ze verkochten het echt nergens anders), is zojuist het verkeerde product geleverd
fucking irritant en nu moet ik er zelf weer achteraan om het terug te sturen en hopelijk mijn geld terug te krijgen. Dat was dus meteen de eerste en de laatste keer dat ik daar iets koop. 
Al de tweede keer deze week overigens, een pakketje wat ik van een kleine webshop had besteld bevat ook het verkeerde artikel. Meh.
Wat een klantonvriendelijk beleid 
Ja, verrassend genoeg bollie
. Ga nog een klacht indienen, ook omdat ik nu een tientje extra moet gaan betalen voor dezelfde wasmachine.
Plak er vuilniszakken omheen en een verzendlabel erop.
Zo hebben we ook onze backpack verstuurd
Vuilniszakken zijn ook slim, ik zat te denken om bananendozen te halen en die om de hoeken te plakken.
Ja klinkt wel netter maar ik zou echt pissig zijn en het daarom prut verpakken.
Bedoel wat een onzinbeleid, alsof je al die dozen en piepschuim nog in huis hebt.
Ik vind het ook onzin, de verpakking heeft de bezorging meegenomen omdat ze hem niet konden tillen met plastic. Vind het héél apart voor zo’n groot bedrijf.
terugkomend op deze post waarom zit hugo borst nu op1 om fucking een cd te promoten met muziek van voetbal inside