Ik ga dus scheiden (sorry als dit onderwerp te vaak voorbij komt door mij) en gisteren sprak ik een vroegere vriendin via insta en toen vertelde ik dat. Daarna belde ze me en heb ik een beetje verteld hoe het zat. Dat ik middenin de scheiding zit, dat hij hier nog woont en dat dat nog wat maanden kan duren. Dat we op goede voet zijn en dat als hij straks weg is ik voorlopig echt niet aan een partner moet denken en dat ik alle mannen stom vind nu. Verder een leuk gesprek, ze vertelde over haar leven en we hebben echt gelachen aan de telefoon.
Stuurt ze me vandaag een foto van een vriend van haar en zegt ze dat ze denkt dat het wat voor me is?! Wat heb je niet begrepen aan wat ik gister zei? En ik ben nog steeds getrouwd. Zou dat zeer respectloos vinden naar mān man als ik nu ga daten. Dat zei ik ook. En dat mān hoofd helemaaaal niet naar daten staat en dat ik me straks eerst lekker op mezelf en mān dochter wil richten. Hallo ik heb geen man nodig om gelukkig te zijn? En al helemaal niet nu ik nog getrouwd ben? Ben echt beledigd.
Stuurt ze daarna een voicememo āah ja ik snap je helemaal. Maar misschien voor in de toekomst mocht je er weer voor open staan dan kun je het me laten wetenā WTF. Heb niet gereageerd.

Ben nu wel blij dat ik geen bank hoef te retourneren, zou ik nog verder van huis zijn. Zal voor de zekerheid wat huishoudfolie kopen, kan dat er dan nog omheen wikkelen als hij beneden staat.