Ja, verrassend genoeg bollie
. Ga nog een klacht indienen, ook omdat ik nu een tientje extra moet gaan betalen voor dezelfde wasmachine.
Plak er vuilniszakken omheen en een verzendlabel erop.
Zo hebben we ook onze backpack verstuurd
Vuilniszakken zijn ook slim, ik zat te denken om bananendozen te halen en die om de hoeken te plakken.
Ja klinkt wel netter maar ik zou echt pissig zijn en het daarom prut verpakken.
Bedoel wat een onzinbeleid, alsof je al die dozen en piepschuim nog in huis hebt.
Ik vind het ook onzin, de verpakking heeft de bezorging meegenomen omdat ze hem niet konden tillen met plastic. Vind het héél apart voor zoân groot bedrijf.
terugkomend op deze post waarom zit hugo borst nu op1 om fucking een cd te promoten met muziek van voetbal inside 
Ik ga dus scheiden (sorry als dit onderwerp te vaak voorbij komt door mij) en gisteren sprak ik een vroegere vriendin via insta en toen vertelde ik dat. Daarna belde ze me en heb ik een beetje verteld hoe het zat. Dat ik middenin de scheiding zit, dat hij hier nog woont en dat dat nog wat maanden kan duren. Dat we op goede voet zijn en dat als hij straks weg is ik voorlopig echt niet aan een partner moet denken en dat ik alle mannen stom vind nu. Verder een leuk gesprek, ze vertelde over haar leven en we hebben echt gelachen aan de telefoon.
Stuurt ze me vandaag een foto van een vriend van haar en zegt ze dat ze denkt dat het wat voor me is?! Wat heb je niet begrepen aan wat ik gister zei? En ik ben nog steeds getrouwd. Zou dat zeer respectloos vinden naar mân man als ik nu ga daten. Dat zei ik ook. En dat mân hoofd helemaaaal niet naar daten staat en dat ik me straks eerst lekker op mezelf en mân dochter wil richten. Hallo ik heb geen man nodig om gelukkig te zijn? En al helemaal niet nu ik nog getrouwd ben? Ben echt beledigd.
Stuurt ze daarna een voicememo âah ja ik snap je helemaal. Maar misschien voor in de toekomst mocht je er weer voor open staan dan kun je het me laten wetenâ WTF. Heb niet gereageerd.
Jezus wat ongevoelig. Vind het ook echt raar dat je het in de toekomst maar moet laten weten, als in gaat zij die gast op jou laten wachten ofzo?
Ja heel raar inderdaad. Ben echt een beetje boos.
Helemaal terecht, alsof je tegen een muur hebt lopen praten.
Ja, precies!
Heb ik ook gehad! Bovendien moest ik het pakket van 20 kilo ook zelf naar een DPD drop off point brengen - maar geen enkel drop off point wou een pakket zo groot aanvaarden 
Aaah ja naar is dat. Bij onze klantenservice moeten klanten zelfs een volledig bed of bank ook inpakken. Echt heel vervelend. Is huishoudfolie een optie? Is bij ons iig een beleid van het vervoersbedrijf, anders willen ze 'm niet meenemen⊠alleen moet je nu 10 euro meer betalen voor dezelfde wasmachine? Dat mag niet, omdat je akkoord bent gegaan met wat hij eerst kostte, dus moeten ze dat prijsverschil wel afboeken na de tijd
Ben nu wel blij dat ik geen bank hoef te retourneren, zou ik nog verder van huis zijn. Zal voor de zekerheid wat huishoudfolie kopen, kan dat er dan nog omheen wikkelen als hij beneden staat.
Thanks voor de tip inzake de meerprijs! Die neem ik mee in de email die ik nog na wilde sturen.
Ik heb hier vorig jaar zoân ruzie over gehad. En uiteindelijk het product bij de winkel zelf afgeleverd met de auto. Daaaaag! Kreeg een mooie mok cadeau als dank en sorry voor de problemen.
Sorry, hier heb jij niks aan. Maar het zit nog diep, merk ik
Meid ik leef voor jouw stories xx
Ben jij diegene die altijd nieuwsberichten met muziekjes deelt?
Mijn kapper wil het maximale aantal klanten in de zaak, logisch maar ze hebben dan dus de deur openstaan en dat is zo fucking koud als je met natte haren zit
Ohh mag ik jou volgen en zo ja, wat is je insta?
Ja dat ben ik. Wie ben jij ook al weer op IG?