Waar erger je je aan #7

hahahaha nice! Ga ik nooit meer vergeten

1 like

DHL is DeHeL. Ik skip webshops die met DHL werken standaard.

1 like

Ja ik snap ook niet waneer je het normale nieuws kijkt ze het dat over sport gaan hebben, ik bedoel daar heb je toch sport journaal voor.
Het is ook vaak helemaal niet belangrijk ofso, ik snap als het iets groots is maar dat voetbal club a van b heeft gewonnen is toch niet belangrijk.

1 like

Ik heb voor het eerst plantaardige boter gekocht en ik vind het niet lekker.
En nu erger ik mij eraan dat ik zoiets eenvoudigs niet lekker vind terwijl het milieutechnisch beter is.

1 like

Heb je je laten verleiden door het leuke bakje

7 likes

Ook… :slightly_frowning_face:

1 like

Die van “de bloemetjes boerderij”?

Ik heb een nieuwe buur en hij heeft nu allemaal troep voor mn deur gepleurd (appartement), ik hoop dat het zo weg is want anders dan leg ik het gewoon vlak voor zn deur neer (waar ook gewoon ruimte is). Wat is dit nou weer man.

1 like

M’n wang bonkt zo hard, doet echt enorm pijn en hij is zo dik.

Ik dacht dat het na 3 dagen wel zou afnemen maar nee dus

1 like

Dat mijn schoonvader moet benoemen dat barbies voor meisjes zijn. Mijn kind wilt graag een barbie voor sinterklaas/kerst. Laat hem lekker een barbie vragen als hij dat wilt… LUL dat die ook is.

27 likes

Vind het zo raar dat mensen nog zo wakker liggen van welk speelgoed geschikt is voor welk geslacht :woozy_face: Weet niet of je kind het gehoord heeft maar hopelijk trekt hij zich er niet teveel van aan. Ik vind het zo zonde als kinderen ineens het gevoel hebben dat ze ergens niet meer mee mogen spelen ‘omdat het niet voor hun is’

Ik jatte vroeger vaak genoeg de action man poppetjes van mijn broertje zodat ik een man had voor mijn barbies :joy:

11 likes

Ik zou je kind 5 barbies geven. Wat een sukkel.

12 likes

Bij mij werken die doorzichtige plastic dingen wel goed! Die dus gewoon bij de verpakking zitten vaak. Goeie stevige dingen.
Of je moet dat heel lelijk vinden (bijv door kapsel etc?) maar voordeel is dat het niet echt opvalt!

@ellegirltalk this een aparte vent die schoonvader. Afgelopen zomer hebben zoontje en ik met matchende nagellak gelopen. Kind helemaal happy, showde zelfs aan vreemde z’n nageltjes. Noujaaa dat kon echt niet, of was het een klein homootje ben toen zó uitgeflipt tegen hem en zijn vriendin.

17 likes

Ik heb dit een keer gekocht en dat was 100% omdat ik was gevallen voor de verpakking :woman_facepalming:

Yes.
Hij is sowieso heel zacht/week maar de smaak is ook niet echt geweldig.

Ik had al het idee dat het misschien gelinkt zou zijn aan homofobie, dat heb je wel vaker bij mensen die zoveel waarde hechten aan ‘wat kan voor welk geslacht’. Maar gelukkig is het maar een opa, heb zo’n medelijden met kinderen die zulke types als ouder hebben. :pleading_face:

Het idee dat een klein jongetje die trots is op zijn nagellak is wel echt heeeel schattig trouwens

2 likes

Verstandskies? Bij mij was dag 3-4 het ergst juist, gooi jezelf helemaal plat met de max doseringen ibu en paracetamol (voor zover je dat nog niet doet). Ik had een heel schema per dag hoelaat ik wat nam. Sterkte!

1 like

Haha ja die heb ik dus ook. Valt bijna van je mes en de smaak is inderdaad een beetje flauw? Voor zover dat met boter kan haha. Probeer het nu maar op te maken met heul veul hagelslag erop. Maar echt zonde eigenlijk. Verpakking is ook zo leuk

1 like

Yes! Zit nu op dag 4 en zit idd helemaal onder de paracetamol en ibuprofen

Wat n ellende, hoop dat t snel afneemt.

1 like