Waar erger je je aan #7

Heb dit verhaal gemaild, meer om in alle rust nog een keer te ranten (heb het gewoon lief gehouden want ik heb altijd medelijden met de mensen van de klantenservice). Kreeg te horen dat het prijsverschil wél vergoed kan worden maar gezien ik korting aangeboden kreeg ben ik daarvoor gegaan :tada:

2 likes

Dat ik dus zogenaamd zaterdag naar San fran zou vliegen en op elke mogelijke manier contact heb gezocht met de airline, maar ik wordt gewoon weggedrukt of genegeerd??? Heb zelfs mn oude twitteraccount weer geactiveerd omdat daar stond 24/7 customer support :joy::joy::joy:
Echt wat moet ik doen, ik wil gewoon geld

@ZusjevanJoost ik heb ook gemerkt dat mensen heel erg gefixeerd zijn op het vinden van een nieuwe relatie als je relatie net uit is. “Je vindt wel weer iemand” “Komt goed, er komt wel iemand op je pad”. eh…alsof ik daar nu op zit te wachten? Wie zegt dat ik dat wil??

12 likes

Inderdaad. Opbokken ik hoef even (of langer) helemaal NIKS.

1 like

Ik naar de IT support van mijn werk: hoi, ik ontvang de mails van die en die afdeling niet meer. Ik heb ook al in mijn ongewenste e-mail en spam gekeken maar daar zitten ze niet. Kunnen jullie zien waar het aan ligt?

Antwoord van de IT: ze zitten waarschijnlijk bij je ongewenste e-mails, heb je daar al gekeken?

:expressionless:

27 likes

Nee fuck! Is toch dat pakketje met dat boek erin?

1 like

En, helpt klagen op Twitter niet dan?

1 like

Nee joh dan gaan de deuren echt sneller open! Net als bij het stoplicht, als je maar vaak genoeg op het knopje drukt wordt het echt sneller groen :wink:

7 likes

Ik kreeg gisteren een berichtje van een oud-collega dat hij weer van alles te roddelen had over mijn oude werkplek. En toen zei hij ‘oh wacht even, ik ben zo terug’ en nu wacht ik dus al 12 uur op de roddels :cry:

24 likes

Haha hij was nog online geweest gelukkig. Ik heb hem maar een bericht gestuurd, hij was me gewoon vergeten. Wie vergeet er nou te roddelen?

7 likes

Ik zit nu op dag 5 en de pijn is eindelijk afgenomen.

1 like

Irritante familieleden die dingen over mijn coronabesmetting zeggen als “er is een kans dat je reukvermogen nooit meer terugkomt!!1” :crazy_face: ja echt precies wat ik wil horen als ik met gierende koorts in bed lig

1 like

Highfive zelfde dag! Wat fijn, hoop dat je snel helemaal genezen bent!

Bij mij is de zwelling is nog steeds enorm, lijk wel of ik Alberto Stegemans undercover ben joh. Maar heb gebeld met het ziekenhuis en mag extra drugs dus ik hoop dat ik snel minder pijn heb. En m’n kat heeft nog in m’n hand gebeten dus dikke pret hier! (Al hoef ik nog geen antibiotica dus laten we hopen dat de wondjes rustig blijven anders mag ik ook nog 10 dagen aan een kuur)

Ik voel me echt een aanstellerige man joh Haha

Ahh balen dat je nog steeds zoveel pijn hebt. Hopelijk geneest het bij jou ook snel!

Iedereen zei ook tegen me; ahh joh, stelt niks voor bladiebla. Nou, heb me echt wel een paar dagen aardig klote gevoeld.

2 likes

Sta al 45 minuten in de wacht om waarschijnlijk te horen te krijgen dat m’n eetkamerstoelen pas geleverd gaan worden nadat het klimaatakkoord van Parijs is behaald. Mijne güte, bestel niet bij gigameubel

Edit: OMG ZE HEBBEN ME OPGEHANGEN

Ik heb ook hele slechte ervaring met hen, meubel is prachtig maar de service en hoe ze met hun personeel omgaan…

Ik kwam er vorige week achter dat mijn buren en ik dezelfde draadloze bel hebben. Ik had eerder nog niet iets door, dacht dat er gewoon wel met enige regelmaat belletje werd getrokken maar het was me verder niet opgevallen.

Maar nu wel hoor. Ik weet niet wat die buurman aan het doen is, maar de afgelopen paar dagen is die gaat die bel minstens drie keer per dag en loop ik steeds voor niks naar mijn deur toe. Man man man. Tijd om een nieuwe bel te zoeken.

Kun je hem op een andere frequentie zetten?

Aan de mensen op tv die nu te zien zijn op een programma van Comedy Central bij een Trump Rally. De mensheid is verloren.

Mijn kaak doet pijn en nu kan ik niet chill eten :expressionless: