Waar erger je je aan #7

Shit heb gisteravond ook eetkamerstoelen bij hen besteld :joy: Kreeg direct een mail dat het 8 tot 10 weken duurt dus dat belooft niet veel goeds

dit heeft bij mij ook ongeveer iedereen haha

1 like

Hhahaha nee ik ook niet?? Nou lopen mensen m ook vaak voorbij. We hebben twee schuifdeuren en de eerste, waardoor je bij de brievenbussen komt, staat open tot 10 uur en de tweede moet met sleutel of via de deurbel. Dus sowieso bellen mensen me dan vaak al dat ze bij deur 2 vast lopen ā€œwant jullie hebben geen belā€. Als ik dan zeg dat ze er al voorbij gelopen zijn geloven ze me ook niet? Echt alsof het rocket science is hoor

1 like

Ik bedenk mij dit al sinds gisteravond, maar wat snapt ze dan niet?

1 like

Mijn nieuwe boven buurman heeft in april het huis gekocht en is serieus ieder weekend en vaak in de avond aan het klussen. Op een bepaald moment stonden alleen de steun muren en het plafond nog. Ik zou echt geld betalen om het vandaag de laatste dag te laten zijn.

1 like

Huh vaak staat er toch boven " press housenumber + key" ? Dan hoef je dat toch alleen maar te doen?

1 like

Ow jee…

1 like

Ik neem aan dat je dan die drie cijfers van je huisnummer intoetst en op iets van een ā€˜OK’ knop duwt? Anders zou ik het ook niet weten haha.

1 like

Wij hebben vorige week een bank gekocht gewoon in een fysieke winkel en daar is de levertijd ook 10 tot 14 weken, dus dat zegt niets over de betrouwbaarheid van de winkel volgens mij. Meubels hebben soms gewoon een heel lange levertijd.

1 like

Daar heb je gelijk in! Ik had ook verkeerd gekeken, er stond bij het artikel een groen vinkje met daarbij ā€˜in bestelling’ en mijn hoofd maakte daar ā€˜op voorraad van’ :redface: raakte in de waar door het vinkje

Oh toevallig die velvet stoelen? Reken dan maar op 20 weken :new_moon_with_face:

Klopt bij 2 mensen in mijn omgeving kwam het alsnog veel later binnen. Helaas geen prettige communicatie, loze toezeggingen in voortraject

Niet te begrijpen dat ze niet gewoon beterschap kunnen zeggen en het daarbij kunnen houden. Vind dat ze nu verplicht zijn fruitmanden, kaartjes, brownies per post etc te sturen, maarja dat zullen ze wel niet door hebben. Beterschap in elk geval!

1 like

Jep! Klinkt niet veelbelovend @Scorpiovibes :eek: We gaan het zien!

1 like

Die Hollandse drag race is het me toch een partij net niet. Ofnja eerder helemaal niet.

4 likes

Er is van de week een abba thema rocycle, waarom heb ik dat niet eerder gezien. Nu zit ie vol :sob:
Beter zeggen er nog mensen af

6 likes

In utrecht bij basis op dinsdag overdag, zo’n tijdstip dat je denkt dat toch niet veel mensen kunnen. Maar ook de wachtlijst is vol haha

2 likes

Ik dacht van niet en na even googlen blijkt dat dat inderdaad niet kan. Helaas!

Horeca personeel dat klachten niet kan oplossen :rage:

Speciaal gereserveerd voor binnen, maar ze hadden het zelf verkeerd opgeschreven( dit kon ze zien in de reservering) waardoor we buiten ingepland waren. We waren als eerste voor ons slot, dus er waren nog tafels vrij, maar alsnog moesten we buiten zitten en mensen na ons kwam mochtem wel naar binnen???

En toen ze aan het einde vroeg of we lekker gezeten hadden gaven we aan dat we het jammer vonden dat we buiten moesten zitten en het koud hadden, zei ze dat ā€œde rest daar geen probleem mee hadā€ en ā€œdat we vast een fijne avond hadden gehadā€ en toen liep ze weg.

Ben echt nog steeds boos :rage:

2 likes

Wtf??? Al helemaal met dit weer kan je niet zomaar verwachten dat iedereen buiten wilt zitten lijkt me :’) ook niets van het huis gekregen oid?