Waar erger je je aan #7

Ow jee…

1 like

Ik neem aan dat je dan die drie cijfers van je huisnummer intoetst en op iets van een ‘OK’ knop duwt? Anders zou ik het ook niet weten haha.

1 like

Wij hebben vorige week een bank gekocht gewoon in een fysieke winkel en daar is de levertijd ook 10 tot 14 weken, dus dat zegt niets over de betrouwbaarheid van de winkel volgens mij. Meubels hebben soms gewoon een heel lange levertijd.

1 like

Daar heb je gelijk in! Ik had ook verkeerd gekeken, er stond bij het artikel een groen vinkje met daarbij ‘in bestelling’ en mijn hoofd maakte daar ‘op voorraad van’ :redface: raakte in de waar door het vinkje

Oh toevallig die velvet stoelen? Reken dan maar op 20 weken :new_moon_with_face:

Klopt bij 2 mensen in mijn omgeving kwam het alsnog veel later binnen. Helaas geen prettige communicatie, loze toezeggingen in voortraject

Niet te begrijpen dat ze niet gewoon beterschap kunnen zeggen en het daarbij kunnen houden. Vind dat ze nu verplicht zijn fruitmanden, kaartjes, brownies per post etc te sturen, maarja dat zullen ze wel niet door hebben. Beterschap in elk geval!

1 like

Jep! Klinkt niet veelbelovend @Scorpiovibes :eek: We gaan het zien!

1 like

Die Hollandse drag race is het me toch een partij net niet. Ofnja eerder helemaal niet.

4 likes

Er is van de week een abba thema rocycle, waarom heb ik dat niet eerder gezien. Nu zit ie vol :sob:
Beter zeggen er nog mensen af

6 likes

In utrecht bij basis op dinsdag overdag, zo’n tijdstip dat je denkt dat toch niet veel mensen kunnen. Maar ook de wachtlijst is vol haha

2 likes

Ik dacht van niet en na even googlen blijkt dat dat inderdaad niet kan. Helaas!

Horeca personeel dat klachten niet kan oplossen :rage:

Speciaal gereserveerd voor binnen, maar ze hadden het zelf verkeerd opgeschreven( dit kon ze zien in de reservering) waardoor we buiten ingepland waren. We waren als eerste voor ons slot, dus er waren nog tafels vrij, maar alsnog moesten we buiten zitten en mensen na ons kwam mochtem wel naar binnen???

En toen ze aan het einde vroeg of we lekker gezeten hadden gaven we aan dat we het jammer vonden dat we buiten moesten zitten en het koud hadden, zei ze dat “de rest daar geen probleem mee had” en “dat we vast een fijne avond hadden gehad” en toen liep ze weg.

Ben echt nog steeds boos :rage:

2 likes

Wtf??? Al helemaal met dit weer kan je niet zomaar verwachten dat iedereen buiten wilt zitten lijkt me :’) ook niets van het huis gekregen oid?

Nee, helemaal niks ter compensatie!! :rage: buiten was wel overdekt en had warmtelamp, maar het was gewoon koud. Wat me wel verbaasde was dat het hele terras vol zat en er ook steeds nieuwe mensen kwamen, maar komop, als je ziet dat wij idd voor binnen hebben gereserveerd, laat ons dan binnen zet leker de volgende mensne buiten

3 likes

Ik ben een beetje aan het rondstruinen op meubelsites op zoek naar een nieuw dressoir. En echt op heel veel sites kan ik niet zoeken op afmetingen. Alsof ik er wel overheen kom dat de deur naar de kamer niet meer open kan omdat de kast ervoor staat als ik hun geweldige houtsoorten heb gezien.

1 like

Xs4all die me tijdens ontbijt maar bleef bellen en daarna de rest van de dag niet meer (en ik was het vergeten).
Ik weet dat ze niet handmatig de nummers kiezen maar stel ik had in een vergadering gezeten, vet kak als je dan zo vaak op elkaar gebeld wordt.

Van die moeders/ouders die te pas en met name onpas komen verkondigen hoe zwaar het leven wel niet is als ouder. Net bij een post van Linda meiden over wat je maandelijks aan leuke dingen kan plannen, dan zo’n moeder; Hahaha, met drie kinderen😂. Ja muts, dan doe je het niet, misschien is deze post wel niet voor jou dan.
Collega’s op werk ook; dan heb je het bijvoorbeeld over iets op tv/serie; oooh ja ik kan dat niet meer kijken sinds ik een kind heb. ‘oooh slaap jij hele nachten, daar kan ik alleen nog maar van dromen sinds m’n kleine er is’.
Ja, jammer voor je, maar het was je eigen keuze

92 likes

Zit ik 45 min te pielen met zo’n online tool om een kleur te kiezen voor op de muur, kan ik die kleur niet gewoon bestellen :angry:

Collega zegt dit dus weleens tegen mij en het doet zo’n pijn. Ik heb een chronische aandoening waarbij ik ook nog de pech heb erge vermoeidheid te hebben en dan worden er dit soort opmerkingen gemaakt.

8 likes