Nee, helemaal niks ter compensatie!!
buiten was wel overdekt en had warmtelamp, maar het was gewoon koud. Wat me wel verbaasde was dat het hele terras vol zat en er ook steeds nieuwe mensen kwamen, maar komop, als je ziet dat wij idd voor binnen hebben gereserveerd, laat ons dan binnen zet leker de volgende mensne buiten
Ik ben een beetje aan het rondstruinen op meubelsites op zoek naar een nieuw dressoir. En echt op heel veel sites kan ik niet zoeken op afmetingen. Alsof ik er wel overheen kom dat de deur naar de kamer niet meer open kan omdat de kast ervoor staat als ik hun geweldige houtsoorten heb gezien.
Xs4all die me tijdens ontbijt maar bleef bellen en daarna de rest van de dag niet meer (en ik was het vergeten).
Ik weet dat ze niet handmatig de nummers kiezen maar stel ik had in een vergadering gezeten, vet kak als je dan zo vaak op elkaar gebeld wordt.
Van die moeders/ouders die te pas en met name onpas komen verkondigen hoe zwaar het leven wel niet is als ouder. Net bij een post van Linda meiden over wat je maandelijks aan leuke dingen kan plannen, dan zo’n moeder; Hahaha, met drie kinderen😂. Ja muts, dan doe je het niet, misschien is deze post wel niet voor jou dan.
Collega’s op werk ook; dan heb je het bijvoorbeeld over iets op tv/serie; oooh ja ik kan dat niet meer kijken sinds ik een kind heb. ‘oooh slaap jij hele nachten, daar kan ik alleen nog maar van dromen sinds m’n kleine er is’.
Ja, jammer voor je, maar het was je eigen keuze
Zit ik 45 min te pielen met zo’n online tool om een kleur te kiezen voor op de muur, kan ik die kleur niet gewoon bestellen 
Collega zegt dit dus weleens tegen mij en het doet zo’n pijn. Ik heb een chronische aandoening waarbij ik ook nog de pech heb erge vermoeidheid te hebben en dan worden er dit soort opmerkingen gemaakt.
Dit zou echt het meest vileine in me naar boven halen. Echt niet ok
En ‘je begrijpt het pas ALS je zelf moeder bent’
Nee meid ik denk dat jij het niet meer begrijpt SINDS je moeder bent
Pfff krijg net één of ander propaganda krantje in de bus tegen het coronabeleid van de overheid. Ik wil dit niet ongevraagd in huis hebben.
Staat er een adres? Dan retour afzender doen
En als het een antwoordnummer is er eerst een baksteen aan vasttapen.
Nee er staat geen adres op! Verder staat erin dat het bedoeld is voor iedereen die objectieve informatie wil krijgen hahaha. Ik ga maar niet verder lezen want erger me dood
Foto in spoiler, verwijder het later weer want wil ook geen reclame maken 
(Verwijderd)
Dat mijn vriend gewoon nooit op tijd begint aan het avondeten waardoor ik elke avond waarop hij kookt weer lig te sterven van de honger.
Ik studeer medicatie ontwikkeling en heb drie “”“coaches”"" in mijn familie. Ik ga nooit met ze in discussie als ik hun praktijken onzinnig vind maar zij sturen mij wel om de haverklap berichten over waarom medicatie slecht is en dat ik er slecht aan doe om klinisch onderzoek te doen voor mijn stage. Het zijn geen 5G gekkies maar ik word er zelf wel gek van dat ze elke keer weer dezelfde dingen aanhalen. Ja ssri’s kunnen gevaarlijk zijn goh neem ze dan ook niet als je ze niet voorgeschreven krijgt en inderdaad, bijwerkingen zijn slecht maar volgens mij is kanker toch net ietsje kutter dan misselijk zijn
niet te doen dit
Linda MEIDEN
en dan komt een moeke reageren.
Ik reageer toch ook niet op posts van de Tina, levensfase die je voorbij bent.
Dat er sinds vrijdagavond hier al een pakketje ligt van de buurvrouw. Ze is ook nog niet thuis geweest… als je weet dat je het hele weekend niet thuis bent, waarom laat je het dan thuisbezorgen… 
Ik had laatst hetzelfde, had een pakketje van de buurvrouw al 10 dagen thuis liggen. Had al een paar keer bij haar aangebeld want dacht misschien had ze geen briefje in de bus gehad, maar ze was steeds niet thuis.( Ken haar verder niet, woon in een appartementencomplex en ken haar alleen van gezicht). Maar goed, ik begon op een gegeven moment ook lichtelijk geïrriteerd te worden merkte ik en zat te twijfelen of ik het retour moest sturen? Niet gedaan en op dag elf belde een oudere man aan, die haar vader bleek, met excuses dat het pakketje niet eerder was opgehaald maar dat zijn dochter in het ziekenhuis lag en dat het niet goed ging met haar en dat hij er nog niet aan toe was gekomen om haar post te doen. Echt heel zielig. Soms weet je ook niet wat er speelt. En eigenlijk lag het pakket ook helemaal niet in de weg. Maar snap je irritatie wel hoor, had ik ook…
Zondag met Lubach en vooral de aflevering van gisteravond. Niets aan.
Er zit hier een mug (wtf oktober?!), die steeds in mijn oor zoemt. Alleen ik kan hem niet vinden en hij heeft me al helemaal lek geprikt aan de jeuk te voelen. Dus nu lig ik helemaal onder mijn dekbed en heb ik het kapot heet 
Mensen die ‘nog laten weten hoe laat ze kunnen meeten voor koffie’ om vervolgens niks meer te laten horen. Ik ga er maar vanuit dat het niks meer wordt vandaag