Waar erger je je aan #7

Ik zit in een online klasje van mijn module opdracht en ben al zo chaggo. Iedereen is zich aan het voorstellen terwijl we elkaar hierna nooit meer gaan zien… ik heb gewoon 0 interesse :joy: Verder was die “docent” aan het zeiken op m’n geluid. Ja hallo ik kan dat ook niet fixen bruur

7 likes

Hahah heel herkenbaar. Vannacht dus gedroomd over een hele nieuwe outfit en nu heb ik zin om ouderwets te shoppen in de stad. Ga ik niet doen vanwege corona en heb het niet nodig, maar dat voelt dan echt als een teleurstelling. Alsof je iets mist wat je wel had haha

1 like

Hihi, chique naam voor een scharrel

9 likes

Oh weet je hoe vaak dit soort dingen gebeuren. Echt nasty
Ik zie het ook heel vaak als ik naar ado ben geweest. Dan loopt er dus een heel menigte naar de tram en dan staan er dus ook gewoon mannen schaamteloos tegen een boom te pissen.

5 likes

Is het dichtbij genoeg voor een supersoaker? Anders zou ik gaan voor een gastoeter en een ouderwetse flitser om ze te laten weten dat ze gezien zijn.

22 likes

Ik zou een insta of Twitter beginnen met foto’s, het is gewoon echt smerig.

8 likes

Ik werkte een tijd in een café op de zeedijk en daar wilde een volwassen man gewoon rond lunchtijd zijn peuterzoon tegen onze gevel laten pissen, hij had z’n broekje al naar beneden gedaan :sob::interrobang: ik schreeuwend er heen en ik was nog net op tijd, serieus van letterlijk elk café mag je gewoon de wc gebruiken als je het vraagt, echt zooo gestoord ik kan me er nu nog helemaal over opwinden haha

20 likes

Ik heb wel eens een keer buiten bier geschonken buiten een stadion en stond naast zo’n hek met die kar. Al die mannen stonden schaamteloos tegen dat hek te pissen en die hadden natuurlijk niet door dat ik en mijn collega’s dat super goed konden zien. Heb de hele avond tegen vieze zwabberende piemels aan moeten kijken👿

Oh ja ik zag van de week een kind(gok dat ie ongeveer 10 was) tegen de Etos aan plassen …

Bij mij in de straat doen ze het tegen de parkeermeter. Soms kijk ik ook nog zo van, he wat doet die daar. Dan krijg je soms nog iets van ranzige praat naar je hoofd geslingerd

dat een huisgenoot altijd mijn muziek in de woonkamer zachter zet terwijl hij alleen even yoghurt uit de koelkast pakt om vervolgens weer naar z’n kamer te gaan

hallo laat mij en m’n lunchrave met rust

3 likes

Hier zijn de glascontainers en de hekken die de permanente werf voor mijn deur de slachtoffers. Echt fucking smerig vind ik dat, vooral die hekken want daar moeten mensen gewoon vaak de doeken met advertenties vervangen.

Ja godver, het duurt zo lang omdat we een echte wc gebruiken met een deur, een wc-bril, toiletpapier, spoelknop en een handenwasser. Venten, smfh.

2 likes

ik zou morgenavond met twee vrienden afspreken maar nu gaat het niet door omdat eentje het vergeten was en er werk overheen gepland heeft. Kan dat zo slecht hebben tegenwoordig, ik plan echt weinig sociale dingen in want Corona maar daardoor kijk ik er echt naar uit en is het zo stom als het dan toch niet doorgaat

2 likes

Ik zie een kans voor een insta die viraal kan gaan. " Herken de plasser."

Anyhow ik erger me dood aan de mega groepen pubers zonder mondkapje of mandje in de supermarkt. Eet gewoon even normaal je boterham of laat 2/3 mensen je frikandelbroodje en energie halen ipv steeds met zn 5en en dan zon 3/4 groepjes met 5 mensen ofzo zo irri.

Ik zag laatst een man pissen op het perron in een ondergronds metrostation. Gewoon hoppaaa in een hoekje onder de trap. Je hoorde het echt spetteren op de tegels :exploding_head::nauseated_face:

2 likes

Ik erger me aan die vreselijke Snack a Jack verpakking

5 likes

Ik was vorige week op het station in Delft en toen ik langs de toiletten liep zag ik een man die daar gebruik van wilde maken, maar blijkbaar niet op de juiste manier kon betalen ofzo. Toen liep hij naar een hoekje van de stationshal en ging hij daar staan plassen :confused:

En die stationshal is dus grotendeels van glas, dus alle mensen die buiten erlangs liepen konden dat recht van voren zien. Echt waarom zijn mensen zo??

Omg ja in de fietsenstalling daar ruikt het ook permanent naar urine :nauseated_face: zo goor als je sochtends net wakker bent en daar fris gedoucht aankomt

1 like

Iewwww, gelukkig kom ik daar (specifiek in de fietsenstalling dan) nooit, bah bah

Ik was moe en wilde eigenlijk naar bed maar ging toch Harry Potter afkijken omdat deel 1 mn lievelings is. Besluit mn tv kastje helemaal aan het einde van de film even opnieuw op te moeten starten en nu heb ik precies het stukje gemist dat Griffoendor de house cup wint en dat vind ik juist zo leuk. Grrr

6 likes