Haha, maar blijkbaar blijft het desondanks toch hangen! Dus is hun missie alsnog geslaagd.
Mijn collegaâs die gewoon vergeten waren dat ik ook nog op pauze moet (ik moet eerst overgenomen worden voordat ik weg mag van mijn werkplek). Nouja nu even chillen zonder andere collegaâs dan maar
Ik wil al zoân beetje mijn hele leven een hond en wij zijn nu eindelijk in een situatie waarin we kunnen adopteren, hiervoor woonden we in een appartement waar dit niet was toegestaan. We kijken nu dus voor een hond maar het is echt onmogelijk. Volgens mij winnen we op dit moment nog eerder de lotto.
Blijkbaar wil dus iedereen en zijn moeder (door de quarantaine) nu een hond adopteren en het is gewoon bijna letterlijk onmogelijk! Ook omdat asielen hier geen bezoekers toe laten door Covid, je kan wel bellen voor een afspraak waarin je 1 specifieke hond die je op het oog hebt kan ontmoeten/adopteren. Maar dit lukt ons niet eens, asielmedewerker zei dat het op dit moment zo insane is dat een hond binnen een uur en soms een halfuur dat ze op de website staan al geadopteerd zijn. Hij zei dus ook dat we de hele dag achter de computer moesten zitten te refreshen en dan gelijk reageren. En ook juist laat of heel vroeg.
Zo frustrerend dit, maar wel heel erg fijn voor de honden natuurlijk. Hopelijk blijft iedereen er ook goed voor zorgen.
Edit: zag net een hondje waar ik gelijk gek op was (bij sommige heb ik dit sterker dan andere) gelijk gereageerd en kreeg een berichtje terug dat er 150 mensen voor mij warenâŠ
Al de hele dag kan ik me amper concentreren op werk, ik laat me te snel afleiden en het lukt gewoon ff niet vandaag. Heb ik eindelijk iets uit mân vingers gekregen, loopt het systeem vast en ben ik alles kwijt waar ik het afgelopen uur mee bezig was 
Of Bijenkorfttoiletten ook gratis.
Fijn voor de hondjes dat die zo snel een nieuw huisje krijgen, maar wel heel jammer voor jullie inderdaad!
Heb je ook al eens gekeken bij websites/online stichtingen die hondjes een nieuw thuis bieden, ipv fysieke asiels? Bijvoorbeeld Verhuisdieren of Stichting Hulp en Herplaatsing Huisdieren
De huilende BNâers bij De Beste Zangers & waarommm krijg ik die zeiksnorren in mijn instagram?
Ja ik kijk bij alles! Ik woon niet in Nederland dus niet via die websites. Maar ik kijk hier op o.a. petfinder.com, daar staan honden op uit zowel asiels als organisaties/rescues maar bij beide gaat het erg hard! Bij het asiel hadden wij 44 wachtende voor ons en de 150 voor ons was bij een rescue.
Mijn hond komt van rescuedogs europe, wellicht is dat het waard om even te kijken.
Ik woon niet in Europa! Maar lief dat je meedenkt.
Ik woon in Amerika en van rescues die honden uit het buitenland redden heb ik vernomen dat die momenteel niet over kunnen vliegen door een stop op vluchten die we hier hebben.
Kost ook 50 cent 
Al ga ik daar ook als ik contant bij me heb
Hier kan je tegenwoordig contactloos bij ze betalen. Maar dan pin je voor 1 euro en krijg je 50 cent terug. Echt HEMA 
Oh! Dan heeft dat niet heel veel nut nee, haha. Heel veel succes met de zoektocht! 
Onderzetters die blijven plakken aan het glas en tijdens het drinken opeens op mij vallen
Ik schrik me dan altijd rot, haha
DIT 
Die verpakkingen maken zoân ongelofelijke herrie!
ja ik vind het elke keer echt hilarisch om te zien hoe ze zo die tranen eruit proberen te persen. Ook die circlejerk die ze wekelijks opvoeren, echt om te gieren
Tinderbioâs van middelmatige mannen (98%).
âik ben een WTAF-typeâ Is er iemand op deze hele fucking wereld die daar om geeft? Zal me een worst wezen welk type je bent.
âvraag me gewoonâ. Wat the fuck moet ik je vragen, Roelof uit Amsterdam die van reizen, sporten, Netflix en gezelligheid houdt. Je laat vrij weinig tot de verbeelding over.