Waar erger je je aan #7

Kan je het hem misschien expliciet vragen jou niet te storen? Ik merk dat verantwoordelijkheden bij mannen vaak in hun blinde vlek vallen, en tenzij je ze erop wijst ze het niet zien (of zich van den domme houden).
Of heb je dat al geprobeerd?

Wel echt kut trouwens, ik las op The Guardian al verschillende artikels over hoe de coronacrisis benadrukt dat mannen en vrouwen op huishoudelijk vlak en op gebied van kinderverzorging nog laaaang niet gelijk zijn.

1 like

Haha ja ruikt ook zo goedkoop. Matched denk ik gewoon niet bij haar eigen geur.

Heb net met verfrisser lopen sprayen en deuren open gezet want werd echt misselijk ervan.
Vriend keek me wel beetje aan dat ik me aanstel maar als ik het boven ruik en na uur dat ze weg is beneden ook nog, heb ik alle recht.

1 like

Volgende week hopelijk een artikel met niet knappe, maar wel sexy vrouwen. Oh nee die bestaan natuurlijk niet :crazy_face:

2 likes

Ik heb vooraan mijn hoofd (bovenop mijn voorhoofd?? Geen idee) allemaal babyhaartjes die nu lekker aan het groeien zijn maar door de wind heel de tijd in mijn gezicht waaien en dat kietelt :rage:. Maar ze zijn te dun/kort/stom om ze vast te kunnen zetten.

1 like

Jaa vond ik ook, maar kennelijk zijn ze lelijk :thinking:

1 like

:mad: :mad: :mad:

Ik wil een matriarchaat.

6 likes

In welke wereld is Ezra Miller lelijk?

8 likes

Die van de Privé

Maar het gaat me er meer om dat mannen minder knap, maar toch sexy kunnen zijn. Dit lees ik nooit over vrouwen. En idd die mannen hebben allemaal een neus, ogen en een mond en zien er gewoon leuk uit en dan worden ze zo neergezet.

Ja, I know maar ik was gewoon even daarover aan het piepen :stuck_out_tongue: Je hebt natuurlijk gewoon gelijk want ik kan weinig voorbeelden verzinnen behalve 'coole vrouwen" zoals Tilda Swinton.

1 like

Ik drink bijna alleen maar heet water gedurende de dag. Alleen met dit soort temperaturen duurt het echt 12 uur voordat mijn beker genoeg is afgekoeld om te drinken. Echt first world Asian problems dit.

4 likes

nou een artikel met lelijke vrouwen die toch sexy zijn zou ik ook niet echt geweldig vinden.
sowieso wat een bullshit. beauty is in the eye of the beholder

2 likes

Gewoon gekookt water zonder thee?

1 like

Gooi er een beetje koud water bij

2 likes

Ja!

@Spaarlamp nee nee, niet hetzelfde, ik bewaar nu wel telkens wat afgekoeld gekookt water.

Oh echt, nog nooit van gehoord. Ga dat binnenkort ook eens op proeven :yum:.

1 like

Nee zit er ook niet op te wachten, maar je leest nooit zoiets over vrouwen. Mannen hebben als ze een scheve neus hebben karakter etc. Het is zo krom

Aan mijn huisbaas. Hij moet hier nog wat ophalen en wat gaten in de douche plamuren. Zodra het over geld gaat kan hij wel snel terugmailen, maar voor iets anders negeert hij mijn mails compleet. Nu staat mijn gang vol met troep wat van de vorige bewoner is. Ik wil er gewoon vanaf. Hij wilde eerst al zonder afspraak dit regelen, denk maar niet dat ik toestemming geef om een vreemde mijn huis in te laten als ik er niet ben, maar wil ook van die gore zooi af.

Aan mijn mega hete voeten. Jezus

Zo joh mijn voeten zijn helemaal opgezwollen?? Krijg mijn schoenen niet eens meer aan. En nee ben niet zwanger voor zover ik weet :sob:

1 like

Alsof slapen met dit weer nog niet drama genoeg is, is er ergens verderop een feestje in een tuin.

HALLO ER WILLEN MENSEN SLAPEN ER MOETEN MENSEN MORGEN WERKEN

2 likes