Mijn vriend en ik zouden zondag op fietsvakantie vertrekken maar nu heeft hij een herkansing dus komt die pas dinsdag, en dondersag heeft die ook nog een tentamen.
Ik heb dus besloten in m’n eentje wel te vertrekken zonder hem, ik vind het mega spannend!!
stoer!! En balen
Er zit een fucking irritante mug op m’n kamer en ik heb net m’n been uit m’n bed geslingerd waar ik met een zaklamp op schijn als een soort lokaas, MAAR NU HOUDT IE ZICH OPEENS GEDEISD
Oh, dat is zo’n kut gevoel. Zijn dan ook altijd knalrood bij mij en voelt echt naar.
Scooters. En dan vooral het geluid. Ik erger me kapot
Zou proberen ergens anders te werken qua locatie en dan kan hij zijn best doen thuis zonder dat het jou stoort. Qua zorg uren van jullie kinderen, is het dan gelijk geweest tussen jullie? Misschien ook niet helemaal fair om te verwachten dat hij het net zo soepel kan als jij ondanks dat ik je frustratie snap. Wellicht is het voor hem ook niet fijn dat jij ziet dat het niet soepel gaat en dan ingrijpt etc of al ingrijpt voor hij het heeft kunnen doen etc. Ik vul nu dingen in maar ik heb wel vaak het idee dat er van mannen hetzelfde wordt verwacht qua opvoeden/verzorgen terwijl ze in de praktijk minder uren hebben doorgebracht met kind, sowieso na de geboorte natuurlijk en vrouwen te snel ingrijpen waardoor de man niet eens de kans krijgt een eigen weg te vinden in dingen.
Ohh niet om jouw ergernis teniet te doen, maar bij ons was het gisteren hetzelfde. Alleen was ik wel in slaap gevalleb. Om vervolgens wakker te worden van een buurman die jouw caps tekst keihard roept haha
Hahahahha ja ik viel uiteindelijk ook nog verrassend snel in slaap toen ik mn telefoon echt weg legde en een serieuze poging waagde.
Maar goed dat ik het niet echt geroepen heb dus
Ik moet zo naar een afspraak en ik kan wel een jurkje aan. Maar dat jurkje is gekrompen dus wat eerst in mijn taille zat zit nu onder mijn borsten en jezus wat haat ik zomerkleding die een beetje moet bedekken toch.
Moet zo ook kwartiertje fietsen en dat is niks. Maar met mijn zweetlijf heb ik hier zooo geen zin in. Uitzweten op plaats van bestemming en dan afdeppen en dan na paar minuten is mijn kop weer nat en kan ik weet afdeppen.
Ieeew bij enorm sterke oude vrouwen parfum moet ik direct denken aan dit:
Ik weet het niet 100 procent zeker maar volgens mij is dit mijn nr. 1 haat parfum die ik associeer met oude vrouwen parfum.
Zo maar echt, heb gisteravond maar een handdoek nat gemaakt en om mijn voeten gebonden wat een horror
Aan UPS aangezien zij nog nooit van het fenomeen deurbel hebben gehoord
Is dat iets Aziatische?! Ik doe dat namelijk ook. Of nou ja het water is echt warm maar niet kokend, en mensen doen altijd zo raar daarover. Maar het is echt lekker.
En echt ik erger me aan de hitte. Het is over warm, zal blij zijn als het morgen afkoelt. Pff.
Fruitvliegjes
Wat een irritante teringbeesten zijn dat .
Als je 1 keer met je ogen knippert zijn ze vertienvoudigd.
Klopt idd wel, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik deze rant typte toen ik net vol in de frustratie zat
Dit was ik gisteren
Ik heb dus pas 3 weken geleden ofzo ontdekt dat Anderson Cooper een afstammeling is van het VanderBilt imperium
Erger me zo aan het feit dat mijn benen niks kunnen hebben. Drie dagen op locatie gewerkt en ik ben weer bont en blauw. En dan ook geen idee waar het vandaan komt. Volgens mij krijg ik al een blauwe plek als er een insect tegen me aan vliegt.
Ik heb dit dus ook, heb ook heel vaak blauwe plekken op mijn benen zonder dat ik me kan herinneren dat ik me gestoten heb.
Ik ben uit een flat vertrokken waar de buren bij elke zonnestraal 100% nl van het balkon schalden.
Nu woon ik voor het eerst in een huis met een tuin, hebben de buren al 3 dagen sublime fm aan in de tuin??? Ik wil buiten een dutje doen omdat mn zolderkamer te heet is, en heb GEEN behoefte aan deze cool jazz op de achtergrond. Het is ook al 3 dagen 1x per uur everlasting love van Jamie nog wat mijn god
En ik wil er niks van zeggen want nieuwe buren + wij hebben net 2 weken lopen schuren haha
Kan je geen oordopjes indoen? Of gewoon een handdoek op je hoofd haha