Maar je hebt ook wegen wat lijkt op een 80-weg, maar waar je bijvoorbeeld maar 50 mag
Haha same here ik smeer me elke dag in met factor 50 wn mn lichaam meestal met 30 ( maar dat vergeet ik nog wel eens)
Heb echt schijt aan die opmerkingen gekregen.
Liever dat dan rimpels en huidkanker. Doei.
Dat Kwantum mijn bestelling verprutst heeft en de kast die ik besteld had nu uit voorraad is
Het ergste is dat we er zelf achteraan moesten (op de dag van levering hadden we nog steeds geen bevestiging van de bezorgers dus heb ik klantendienst gebeld) en op geen enkele manier gecompenseerd werden. GOEIE SERVICE.
Ik deel twee wasmachines met een hoop andere mensen uit mijn gebouw en was al de hele dag aan het wachten tot er een vrij was, vandaag al een paar keer wezen kijken maar steeds niks. Toen was er eindelijk een vrij, dus ik snel mijn was halen, kom ik 2 minuten later terug, heeft iemand anders snel zijn was er in gesmiecht
Er zijn een keer kleren uit iemands wasmand gestolen in die ruimte dus ik wil mijn was daar niet laten staan, en ik moet twee zware branddeuren door om in de ruimte te komen (en dat is echt een gedoe met een wasmand in je handen) dus ik wil ook niet elke keer als ik ga kijken voor een gaatje die was meeslepen. Aargh
Maar zn kots laat ie liggen?
Volgende keer stiekem briefje met “Defect” meenemen als je gaat kijken of er eentje vrij is, dan kan je 'm ophangen en in de tussentijd je was halen
Welke zonnebrand gebruik jij? Ik krijg er altijd zo’n vettige huid van dus zoek eigenlijk nog een fijne voor dagelijkse gebruik
@Spaarlamp omg ja
Heb ook de perfecte voor een vette huid!
Zonder witte waas en krijg er geen puisten van.
Mijn telefoon heeft een update gehad en nu moet ik naar links swipen om notificaties te verwijderen ipv naar rechts en ik vind het echt sadistisch. Wie verzint dat!? WAAROM verander je dat!?
Blehhh ik snap dat t weekend is maar moet die muziek zo hard als je in de tuin zit
Het zijn ook twee feestjes die ik door elkaar hoor ofzo?
Kan toch ook moeilijk mn raam dichtdoen. Kijken waar ik mn oordoppen heb gelaten
Dat ik slaap op de begane grond en ik ben sinds kort bang in de nacht (echt omg) dus nu durf ik mn airco met slang door het open raam niet aan te hebben in de nacht als mijn vriend er niet is
Gewoon aan de ondankbaarheid soms van ouders van cliënten waar ik werk. Je doet zo je best, je levert zoveel vrije tijd in, bij sommige kan je echt niets goeds doen. Nu wil ik in augustus 2 weken vakantie krijg ik te horen: oke regel je dan zelf wel even je dagen vervanging
Ehm het team bestaat uit 3 mensen die ook niet kunnen, vaak ook gewoon met kinderen. Gun mij gewoon die vakantie, zo klaar mee hé !!!
Had al in april aangegeven 2 weken vakantie te willen.
En dat zijn dan ouders die gewoon zelf hun kind verzorgen, dus de kinderen wonen thuis. Keek op het rooster en in die 2 weken vakantie zouden ze 2 dagen geen personeel hebben. " Ja het is zo zwaar "
Ja ehm je kan wel eens zelf voor je kinderen zorgen toch, 24 uur begeleiding per dag onderhand voor je kind maar je zou het maar zelf moeten doen.
Zo gek is dat! Ik stap net in bed en vriend ontdekt dat mijn bil opeens ook onder de blauwe plekjes zit? Ik vind het bijna eng.
De burenpubers die al zolang in de tuin zitten en shaggy met mister bombastic draaien en praten. Lied zit nu in mijn hoofd. Bedenk me net dat pubers dat lied en het andere wat ze draaien misschien niet eens kennen dus de ouders zijn.
Raam zit al potdicht en hoor alles. Lig nu maar beneden, hoor ik het minder, maar kan nu dus niet slapen omdat dat lied in mijn hoofd zit.
En al die spinnen hier in huis en vooral bij de wc ben ik ook wel klaar mee.
Mn telefoon is zo vaak gevallen en de helft van mnscherm is nu zwart. Nee prima helemaal niet irritant
Ook echt moeilijk doen om twee dagen? Superkut dat je dan zo’n berichtje krijgt. Hoe reageer je daar op? Ik zou echt niet vriendelijk kunnen blijven:’)
Iets te veel wijn gedronken gisteren.
Ik ben er nog niet heel erg op ingegaan maar ik ga wel gewoon aansturen dat ze mij vrij moeten geven en dat ik ook gewoon recht op vakantie heb. Als zij zelf op vakantie gaan regelen wij 24 uur zorg per dag, mag er ook beetje flexibiliteit tegen over staan. De laatste tijd twijfel ik erg of ik dit nog langer ga doen, ik vind mijn werk super leuk en er zijn zoveel leuke mooie momenten maar die ouders komen mij regelmatig mijn neus uit die continu zeuren. Of ouders die te laat komen, heb dan een vader die na een dienst van 30 uur (die draaien we) zijn dochter standaard half uur te laat ophaalt ik wil ook naar huis, dan wil hij vaak nog even een overdracht hoe het ging en als ik dan zeg ja lees maar op de computer dan vindt hij dat onpersoonlijk. Ik zei al oke als jij dan gewoon kwart voor 3 voortaan komt, kunnen we kwartier overdragen en kan ik 3 uur naar huis. Vervolgens komt hij weer zijn afspraken niet na.
Moet wel zeggen dat niet iedereen zo is en je ook heel veel leuke ouders hebt gelukkig maar sommige behandelen je ook echt niet leuk.