Waar erger je je aan #7

Ohh dus die ouders moeten je vakantie goedkeuren? Dat lijkt me echt rot… Je baan is al zwaar en dan heb je ook nog ouders die het nog zwaarder maken:( supervervelend

1 like

Wat voor werk doe jij eigenlijk? Als je er mee over kwijt wil natuurlijk

Thuishulp bij kinderen/pubers met een niet aangeboren hersenletsel
Dus stukje begeleiden op school en ook veel in de thuis setting.
Het is onwijs leuk werk maar wat ik al zei, sommige ouders is het gewoon nooit goed of goed genoeg.

6 likes

Tof werk! Maar ben je dan een soort zzper dat zij over jouw vakantie bepalen? Of moet je vervanging regelen. Jij hebt zelf ook kids toch dus je zit zeker ook aan een seizoen vast. Snap dat zij het lastig vinden maar jeetje 2 dagen geen hulp kan prima toch.

1 like

Ik ben ZZP-er maar omdat je al snel in thuis situatie werkt word je vaak mega flexibel in een gezin, spring je wat vaker in.
Het lijkt soms er heel erg op dat ouders niet altijd realiseren dat je nog een gezin thuis hebt zitten of überhaupt een privé leven. Wettelijk gezien heb ik gewoon recht op vakantie en vrije dagen maar omdat je toch erg betrokken raakt bij een gezin ga je automatisch je eigen grenzen over. Althans ik
Dat ik 2 kinderen heb vergeten ze vaak en dat ik thuis kom en dan ook direct met de kinderen aan de slag kan wordt ook niet altijd gezien. Ik ben daarnaast ook nog eens alleenstaande moeder dus kan ook niet even iemand het laten overnemen thuis. Merk dat aan een moeder die zegt ja wel knap hoe je dat doet maar je hebt wel gezonde kinderen, alsof gezonde kinderen niet zwaar genoeg zijn.

Ik draai wel eens weekenden van rond de 30 uur en ik wil dat echt niet meer. Dus 2 dagdiensten met een slaapdienst er tussen, het is slopend en ouders die zeggen dan vaak ja oh het verdient toch goed? Ik verdien goed dat zal ik niet ontkennen maar je geeft er zoveel voor op. Nouja ik ga morgen maar eens goed het gesprek aan.

7 likes

Ik ben op fietsvakantie in m’n eentje vandaag, ik heb al 80 kilometer gefietst en ik moet nog 55 kilometer.
Moet wel zeggen dat m’n fiets elektrisch is, de wind zit mee en ik zit nu lekker op een terrasje.
Maar alsnog zie ik op tegen de komende 3 fietsuren.

14 likes

Ik probeer een patroon over te nemen maar er staan iets van 5 patroondelen door elkaar waardoor ik telkens verkeerd af sla.

2 likes

Helaas zijn de patronen van mijn naai-juf, maar dat is echt een geniaal idee!

1 like

Ik heb zin in chips maar ik heb geen chips

1 like

Alle Franse berichten die ik op Vinted krijg met de vraag of ik een aanfoto wil maken van een kledingstuk dat € 3 kost.
Niet eens een “sorry om je in het Frans te contacteren maar mijn Nederlands is niet zo goed” nee, dat doen die chauvinisten niet. (De haat zit diep, sorry)

En sowieso, girl 't kost €3, laat me met rust en koop het of koop het niet idfc.

21 likes

Dat ik aan mijn vriend vraag of hij een kastje in elkaar wilt zetten en hij dan van de week zeg.
En als ik het dan zelf ga doen hij zich overal mee bemoeit. Laat me met rust :sweat_smile:

2 likes

Ik erger me dr zo aan dat bij steeds meer winkels de karretjes niet meer los staan. Ging vandaag met mn moeder boodschappen doen en die muts zet ook doodleuk het karretje met muntje terug zonder het muntje eruit te halen. Dat was dus mn enige muntje dus nu moet ik weer ergens een muntje vandaan toveren pff. Of stop die karretjes onzin of laat ze gewoon los staan.

4 likes

Bij de ah klantenservice hebben ze altijd muntjes voor je :slight_smile: Althans, hier in het noorden.
En verder deel ik je ergenis. Al vind ik het ook heel irritant dat dan nergens aangegeven staat dat elke kar los is. Zit je voor niks onder in je tas te graaien naar een of andere stom muntje.

1 like

Ja 2 weken!
Ik ben nu bij Bennekom en vandaag fiets ik naar Almelo.
Morgenochtend komt m’n vriend en dan gaan we samen verder :smiley:

9 likes

Het topje van mn linker wijsvinger slaapt sinds ik wakker ben en het gaat niet weg :mad:

Ik heb sinds maart onderwijs via Zoom en dat loopt verrassend soepel, behalve een groepsgenoot die gewoon pertinent WEIGERT zichzelf op mute te zetten. Hij is niet aan het praten oid, maar het klinkt echt alsof hij met een hamer op zijn toetsenbord aan het rammen is en ik word er knettergek van.

En dan vraag je of 'ie op mute kan, staat hij er 5 minuten op, vindt 'ie het nodig om commentaar op de les te geven, en laat hij zichzelf daarna weer unmuted. Ik ga fucking GILLEN (wat ze van mij niet horen want ik sta wel gewoon keurig op mute).

17 likes

Nee, alleen de host, en die doet dat steeds niet :sob:

1 like

Ook niet als je schud met je hoofd?

Misschien elke keer er wat van zeggen? Dan houdt de host het na een tijdje misschien zelf wel in de gaten omdat hij/zij gek wordt van je commentaar :grimacing: heeell irritant

2 likes

Stiekem vind ik het heel irritant als een vriendin mijn lievelingsparfum bij mij opspuit. Dit is mijn geur, jij hoort niet zo te ruiken.

En ik vind het irritant dat mijn date + zijn beste vriend echt een combipackage is. We zien elkaar vaak genoeg 1 op 1 gelukkig, maar echt altijd als er iets spontaans wordt afgesproken / bedacht is die vriend er ook. Heb niets met de jongen, en dan heb ik eigenlijk gelijk al geen zin meer.

2 likes