Waar erger je je aan #7

dat je bij horeca gelegenheden in de natuur/“uitspanningen”/ijsboerderij/etc altijd omver wordt gelopen of gereden door kinderen in luiers op hun loopfietsen
die ook als doel hebben elk dienblad vol met drankjes te zien vallen

1 like

Ook echt weer de meest vage reclame net op tv.
Mijnpri.vileges.nl??

Wtf is er steeds met al die rare reclames. :roll_eyes:

2 likes

Dat een collega van mij na 2 jaar mijn naam nog steeds niet goed schrijft. We hadden vanwege corona allemaal een mok gehad met onze naam erop, zodat iedereen zijn eigen mok zou gebruiken wanneer we weer in kleine aantallen naar kantoor gaan. Superleuk natuurlijk, alleen nu heeft de collega die dit geregeld heeft mijn naam verkeerd gespeld. Dus nu zit ik op werk met een mok waar m’n naam verkeerd op staat en is er vandaag al 4x een collega die heeft gezegd “hoe schrijf je jouw naam nou?”. Nu ben ik aan het bedenken wanneer het geoorloofd is om de mok niet meer mee te nemen.

1 like

Wat een domme fout. Ik zou dan gewoon een eigen mok meenemen, dan weet men alsnog dat die van jou is en heb je geen gezeur over mensen die naar de schrijfwijze vragen.

Dat is inderdaad wel een goede oplossing! Dankje!

1 like

Of als je sassy wil doen ga je naar pipoos en haal je een rode porseleinstift, streept je naam en door en schrijft hem er goed onder.

60 likes

Ik heb een fout gemaakt bij het aanvragen van een toeslag bij DUO. Aanvragen kan wel online (was binnen 2 minuten gefixt) maar aanpassen niet? Daarvoor moet ik een of ander 7-pagina-lang formulier invullen en per post opsturen. Wtf. Doe ff rustig.

We hebben een cheque gekregen en er is geen manier om die te verzilveren in Nederland. De oplossing vanuit de aanbieder? Dan open je toch even een Amerikaanse bankrekening. Is goed joh.
Nu hebben we een papier van waarde wat voor ons waardeloos is.

2 likes

Ik ben die Wilfred en Johan discussie zo zat. Die 2 hadden van het begin af aan al geen podium moeten krijgen. Laat staan om nu eeeeeiiiiindeloos over die discussie te gaan discuseren.

13 likes

Als je iets wilt doen met iemand en je dus iets voorstelt en diegene meteen met ‘Ja maaaar’ reageert :expressionless:

1 like

Maagpijn. Of ik moet gewoon wat eten. Niet veel gedaan.
En hooikoorts, zo vaak geniest achter elkaar. Alsof er een polpluimpje in mijn neus zit.

1 like

Ik ben echt een nieuwsgierig kreng, maar ik vraag me echt af hoe je in godesnaam tegenwoordig nog aan een cheque komt? Vanuit de VS dus? But whyyyyy. Bij ING kun je ‘m innen, maar vast alleen als je daar een bankrekening hebt en het kost véél geld…

1 like

Cheques geven aan Nederlanders vind ik echt ze opzadelen met een probleem. Je kan ze vaak niet innen en als het wel kan, zijn de administratiekosten zo hoog omdat 1. het niet meer gebruikelijk is om cheques in het betalingsverkeer te laten circuleren, 2. er echt iemand onderzoek gaat moeten doen of die cheque uberhaupt geldig is en uitbetaald kan worden. Die betalingen kunnen ook best via een wereldboeking verricht worden, die kosten daarvan zijn enorm lager dan de administratiekosten in Nederland voor het verwerken van een cheque.
Toen ik nog aan de voorkant van de bank werkte vond ik dat altijd zo sneu en vervelend voor mensen als ze aankwamen met een cheque van 100 euro, want daar hielden ze als de cheque daadwerkelijk geind konden worden wat meer dan de helft van over. Echt een dooie mus, die cheque.

Kan je de aanbieder niet verzoeken om de waarde op een andere manier over te maken, een wereldbetaling, een virtuele betaling via Transferwise, …?

Alle mensen die een foto op een verkoop/weggeef facebook pagina plaatsen met de dingen die ze wegdoen + hun kat op de foto en dan is het bijschrift “exclusief de kat hihi” ja nou hihi super grappig de zelfde grap tien miljoen keer

19 likes

Ik had eindelijk ergens de liptint gevonden die ik al een tijdje zocht, verzendt de verkoper hem niet naar Nederland, maar wel naar België! Whyyyy

Volgens mij zijn ze ook lekker als je ze in de magnetron ontdooit (of was het helemaal niet :thinking:) meen ik me te herinneren toen ik dit ook eens had. Weet in ieder geval zeker dat ik geen uur heb staan wachten haha

1 like

Aan dat ik nu al wakker ben uit de nachtdienst omdat er ieder moment iemand kan komen voor onderhoud aan de cv-ketel. En mijn vriend vlucht lekker het huis uit om te gaan lunchen met een vriend. :face_with_symbols_over_mouth:

Dat is echt een kut actie :flushed: hoop dat je nu uit de nachtdienst bent

Ja, was de laatste. Anders had ik hem aan zijn oor weggesleept bij het restaurant waar ie zit.

Ik voelde me van het weekend erg onveilig in de metro door een man. Nu zit sindsdien alleen maar in mijn hoofd dat ik hem dat heel graag had voorgelegd. Zou zo’n gast weten dat hij dit gevoel veroorzaakt? En zou hij zijn gedrag aanpassen als hij dit weet? Had hem zo graag droog gezegd “Ik voel me onveilig door je gedrag, wat vind je daarvan?”. Maar ik durfde ook niet, stel dat het echt een gekkie is. Daar wil je zo ver mogelijk vandaan blijven.
Ik ben zo geërgerd dat een man dit een vrouw kan aandoen. Alleen maar omdat ik een vrouw ben en iemand zijn testosteron niet in bedwang kan houden en slechte manieren heeft aangeleerd gekregen. Bleg.

8 likes