Waar erger je je aan #7

Ik hoop dat de lunch van je vriend niet lekker smaakt!!

7 likes

Op zo’n antwoord zou ik dan de neiging hebben te gaan verdedigen waarom ik dat aan heb en dat is natuurlijk helemaal niet het punt.

1 like

Hij is naar een van mijn favoriete tenten :sob:

1 like

Ja zo erg want ik wilde dus in mijn post hierboven schrijven; “ik had niks geks aan, of ja wel blote benen en je zag wat decolletĂ©. En mogelijke waren mijn billen in die jurk ook te zien”. Maar hij zag dat in eerste instantie niet eens want ik zat ergens in een hoekje voordat hij erbij kwam zitten en me ging lopen uitchecken. Dus het was niet dat ik voorbij liep van kijk mij eens met al mijn vrouwelijkheid waar je niet om heen kan. En al deed ik dat wel, dan hoef je niet als een creep me de hele tijd aan te staren en later raar op me gaan staan wachten bij de deur zodat je nog eens zonder gene me kan uitchecken.
Wel goed dat je het gezegd hebt hoor. Jammer van zo’n reactie. En eigenlijk ook wel te verwachten jammer genoeg. Sukkels.

1 like

En een tampon/maandverband premie.

18 likes

Ohhh zo mee eens dit.
Ik heb mn vriend laten meebetalen aan nieuwe bhs die ik nodig heb omdat ik zwanger ben. Hallooo ik zit daar ook niet op te wachten, vind het al erg genoeg dat ik nieuwe nodig heb en dan moet ik het zeker ook nog zelf betalen.
Hij vond het gelukkig geen probleem. :relieved:

7 likes

Rondom mensen die mij en miljoen anderen taggen in hun Instagram foto in de hoop dat ik die foto dan like of zo. Gebeurt elke dag weer en ik vind het zo idioot en asociaal?? Alsof ik dan ineens ga denken oh ‘ja leuke foto laat ik die eens liken’. Hij zorgt er alleen maar voor dat ik denk ‘pleur op’

3 likes

Huh maar sta je dan ook zelf op die foto of is dit dan een random foto?
Haha echt nog nooit meegemaakt dit. Mensen willen m’n like niet :disappointed_relieved:

Ik heb dit ook allemaal bij erotische fotos :sob:

3 likes

Mijn vriend. We moeten over 3 minuten weg maar meneer wil eerst nog even douchen. Dat moet dus nu. En dat kon hij echt niet toen minuten geleden bedenken.

Een loonkloof, zwangerschapsdiscriminatie en een glazen plafond kan je krijgen.

9 likes

Ik ben grafisch designer met best wat volgers en andere random designers taggen me dan in hun werk. Alsof ik ze dan ineens ga volgen of zo :sweat_smile:

1 like

Omg nee das helemaal kut

1 like

Ik belde met een extern bureau, deze mevrouw noemde mij constant shirley, mijn naam lijkt totaal niet op shirley.
Ik heb haar 2x verbeterd in dat gesprek , ze bleef shirley zeggen.
Toen heb ik 1x echt heel duidelijk gezegd dat ik geen shirley heet maar mijn naam.

Echt :roll_eyes:

14 likes

Ik vind het zo zo zo jammer dat ik geen poes kan nemen omdat ik allergisch ben. Ik zou dat echt zo gezellig vinden :pensive:

Nee hoef echt geen kale

2 likes

Hoe erg allergisch

Heel erg. Ik stik, m’n ogen zwellen op en krijg eczeem overal.

Same :pensive:

Haha geweldig!

1 like

Belastingdienst. Eerst een brief sturen ‘je hebt teveel gekregen betaal je ff dit bedrag binnen 1 maand, groetjes - oh ja p.s. wil je weten waarom kijk dan ff op de website’ (stuur dan geen brief) kijkt op website: ja je hebt gewoon te veel gekregen sorry, kan aan een van deze dingen liggen. Je wilt weten waaraan? Moet je even op deze 15 pagina’s te kijken. Een specifiek antwoord voor jouw situatie? Ja sorry was te veel moeite om even op te schrijven’

Hoe moeilijk is het om gewoon duidelijk in 1 zin te vertellen waarop het gebaseerd is.

/eindewoedeuitbarsting

5 likes