Je weet wel zeker dat je naar de juiste maand kijkt? Misschien obvious, maar ik dacht ook van heh ik verdiende toen niet te veel, waarom moet ik terug betekent. Maar toen bleek de toeslag voor maand erop te zijn waar ik wel meer verdiende.
Wie weet, mijn naam begint met een J.
Trouwens, het was wel het plan om mij Shirley te noemen maar 3 weken voordat ik geboren werd, noemde een dorpsgenoot haar dochter Shirley. Toen is het mijn huidige naam geworden haha.
Ik ben vaak in de avond aan het wachten om naar bed te gaan. Het gaat verder hartstikke prima, maar ik heb altijd een paar uur avond teveel op een dag.
Het ging over het hele afgelopen jaar, dus ik heb structureel het hele jaar te veel toeslag gekregen. Ik heb er wel recht op, maar ik heb (heel dom, weet ik) gewoon niet gerealiseerd dat de hoogte van de toeslag afhankelijk is van je salaris. Want ik heb altijd aan de ondergrens gezeten (tot vorig jaar).
Het klopt dus wel allemaal, maar alsnog staat dat niet duidelijk in de correspondentie vind ik.
Herkenbaar. Ik zit eigenlijk nu al te wachten tot ik weer naar bed mag, maar vooral omdat ik me verveel. Ik kan mezelf gewoon slecht vermaken.
Oh maar je weet dus wel waarom je moet terugbetalen? Ik haalde uit je eerste bericht dat je niet snapte waarom.
Ja, klopt hoor. Inmiddels wel nadat ik het zelf heb opgezocht, duurde ff. Maar ik kon gewoon niet vinden in de brieven/mijn beschikkingen hoe de hoogte dan wordt bepaald en waarom ik bedrag X moest terugbetalen.
Ik heb ook een sibeer! En ben onwijs allergisch. Inderdaad goed testen bij een nestje en als ze wat ouder worden heb je er nog minder last van. En hun karakter is ook echt fantastisch
Een vriendin heeft vrijdag per ongeluk een kabel uit mijn router getrokken en sindsdien doet dat ding het niet meer. Heb hem al 100 x volgens de handleiding proberen te herstarten of te resetten, maar krijg hem niet aan de praat. Heb ik vanavond in alle wanhoop maar een nieuwe router gekocht omdat ik morgen vanuit huis moet werken, doet dat ding het ook niet naar behoren. Ben er echt helemáál klaar mee nu
Pffft wat ontzettend naar, hoop dat je snel ongesteld wordt (dat klinkt raar haha). Heb ook wel eens gelezen dat stress de menstruatie alleen nog maar verder kan uitstellen, dus probeer - makkelijker gezegd dan gedaan, i know - toch een beetje te ontspannen! Bij mij zette ie dan bij een pregnancy schare alsnog ineens best wel snel door!
Ja meestal als je dan maar een zwangerschapstest koopt word je spontaan ongesteld als je het kruidvat naar buiten loopt
Zo inderdaad. Ik word altijd ongesteld 5 minuten nadat ik een test heb gedaan. Doei 10 euro
Ja wat hebben we toch een magisch godinnen lichaam he
Klanten die hun fucking factuur niet betalen en er fucking nonchalant over doen
Wat denk je zelf kut dat ik niet moet leven? Heb een factuur van echt behoorlijk wat geld voor werkzaamheden in april en mei. Het is vandaag 1 juli en ze heeft nog niet betaald. Het is zo respectloos vooral omdat ze het geld van een instantie krijgt dus niet uit eigen zak, ze is gewoon te laks in betalen. Ze zei 5 juni oh ja moet hem nog even indienen doe ik van de week
Morgen app ik haar dat als het geld niet binnen paar dagen er op staat dat ik per direct alle werkzaamheden stil leg
Ik zou dan eerder zeggen dat je stappen onderneemt. Niet zeggen dat je dan alles stop. Kan je veel mee jezelf mee hebben.
En dan stappen alsin laatst officieel herinnering en dan bedrijf inschakelen ofzo.
Misschien een (ongevraagde) tip: mijn vriend heeft hetzelfde als jij (keel dicht, rode ogen, jeuk, noem maar op) en wij wilden ook geen naaktkat, dus hebben wij gekozen voor een Siberische kat (staat volgens mij op nummer 1 op de lijst van hypoallergene katten). Gaat helemaal gepaard met allergietesten etc. om er echt zeker van te zijn dat je geen reactie krijgt! Ging heel goed bij mijn vriend en de mensen van de cattery zeiden dat het in 90% van de gevallen eigenlijk goed gaat.
Is de kabel dan niet kapot?
bij mijn nieuwe router zat een nieuwe kabel en ik heb het zowel met de oude als de nieuwe kabel geprobeerd, dus ik denk het niet? Wil het nog even proberen door mijn laptop direct aan de kabel en niet via de router te leggen, maar mijn werklaptop heeft niet zo’n ingang dus ik moet eerst even mijn andere laptop ophalen…
Toen ik gisterenavond ging douchen kon mijn haar nog wel 1 dag.
En nu is het vet. Heb droogshampoo erin maar lijkt alleen te werken als ik het nacht van te voren in doe.