Ja klopt, stond ook in de brief. Maar ik heb het nu wel kunnen betalen van mijn spaargeld (ben ik er maar van af…) Vond het gewoon vervelend dat er niet duidelijk stond hoe het berekend is
Als mensen 10000 vragen gaan stellen over een sportlegging van 25,-?? Welke maat heb ik, welke maat heeft het model?? Hoe valt hij? Etc. Echt jezus zoveel vragen heb ik nog niet eens bij een legging van 100 euro.
Ja en het ergste is als ze ook nog eens om een aanfoto vragen. Vervolgens hoor je niets meer
Aan mezelf… mijn baby is vandaag voor het eerst naar de opvang en ik hoef nog niet te werken. Keek er zo naar uit om ff wat me-time te hebben maar nu zit ik de hele tijd sip op de bank naar fotos van haar te kijken en de tijd af te tellen tot ik haar weer kan halen.
Uhhl werd vanmorgen wakker met het idee dat het zaterdag is
“Ik heb op de tap een witbier” en dan een weizen krijgen. Of ben ik nu biersnob haha het is gewoon absoluut niet hetzelfde.
Of nog erger: pepsi
Ja dan kunnen ze op de site van het merk kijken. Zo ergerlijk als je dan midden op de dag je kleren uit moet doen.
Regen.
Haha oke, ik doe niet zo ongewikkeld. Cola light en klaar.
Totaal geen ergernis, maar wel een leuk verhaaltje: een vriendin heeft haar slimme lampen in huis zo ingesteld dat als de pepsi max in de bonus is, dat haar lampen groen worden. (zodra appie de nieuwe aanbiedingen heeft geupload dus)
Ha, ja ik snap de verwarring met wit bier en weizen, maar irritant is het wel
@KipTokTok Ahh dat is fantastisch! Nu wil ik ook kleurlampen in huis halen om zoiets in te stellen.
Dat m’n zusje en haar vriendje tóch mee willen waardoor ik nu op eigen gelegenheid ergens naartoe moet gaan ipv dat ik opgehaald word.
Ah ik heb echt precies hetzelfde gehad laatst. Op canvas moet je een paar keer doorklikken en toen sloot dr deadline om .59 al ipv het hele uur dus dan krijg je zo’n error.
Als je al aan het uploaden bent laat mensen het dan gewoon inleveren
Nog een ergernis, ik heb een kabeltje nodig, zou gisteren aankomen. Niet gelukt, oké vandaag dan prima, zag m al staan in de PostNL app. Is een andere stomme ‘aan de bewoners van’ reclamebrief wel al afgeleverd maar de andere envelop met m’n adapter/kabel niet agh zo irri
Volgens mij is dit echt een onpopulaire mening, maar ik vind echt dat als je perse Coca Cola wilt gewoon een Coca Cola moet bestellen. Dan kan ik zeggen ‘sorry we hebben Pepsi’. Als ik elke dag 100 keer moet zeggen ‘we hebben alleen Pepsi’ tegen iedereen die cola besteld word ik echt een robot Zeg het wel als iemand specifiek cola zero besteld though.
Ik erger me nu het terrastijd is er echt weer aan dat mensen alleen wijn zeggen. Wat wijn? Wit, rood, rose? Droog/zoet? Kijk gewoon even in de kaart en kies er een uit zonder dat we een heel interview moeten ondergaan ok
Haha ik zie dit ook zo vaak op het forum
Ik dacht dat ik een tentamen best goed had gemaakt en nu heb ik een 4 en moet ik hem volgende week nog herkansen, dus nog steeds geen vakantie. Bah, dit is zo zuur
Ik vind van die ‘dankbare posts’ op linkedin echt heel irritant. Bijvoorbeeld als mensen hun studie hebben afgerond of een vast contract hebben gekregen of weet ik veel, en dan vaak een tekst met een opsomming van wat ze hebben bereikt en hoe dankbaar ze zijn. Al helemáál als ze dan zo’n mega grote foto van hun eigen hoofd daaronder plaatsen.
Of van die ellenlange teksten over bijvoorbeeld zoiets oninteressants als recruitment en dan onderaan ‘Eens?’.
iedereen bij mijn apotheek werkt zooooo traag het is echt genant
"oh even kijken of het wel op voorraad is!!!’ terwijl ik het bij binnenkomst al zie liggen, dan eerst in de computer gaan kijken omdat ze t niet kunnen vinden etc etc
moet er ook vaak 30+ minuten wachten, lijkt me ook niet helemaal de bedoeling
Ik bestel nooit cola op een terras omdat ze overal alleen maar slootwater hebben.