Waar erger je je aan #7

Ja heb je helemaal gelijk in. Thanks

Dit heb ik altijd bij Sanquin. Als die lui eens zouden doorwerken, zou ik binnen 30 min buiten staan. Maar ze werken daar zo sloom dat je daar makkelijk een uur zit.

2 likes

omg ja! ik heb dus 1 collega die NOOIT vertelt hoe het gaat met zijn clienten maar alleen hoe uitmuntend hij weer is geweest in zijn behandeling
:face_vomiting: :face_vomiting:

Ik ben nu in Duitsland en die Duitsers gebruiken Weissbier en Weizen willekeurig door elkaar voor dat wat wij Weizen noemen, dat gekke witbier dat wij Hollanders maken kennen ze hier gelukkig niet.

1 like

Aan zo’n passief agressieve reactie zou ik me dan weer ergeren.
Sowieso ergernis aan bijdehante opmerkingen van horecapersoneel (en ik ben het zelf ook geweest), vind het heel ongastvrij

5 likes

maar het is toch niet direct passief agressief, kan ook prima vriendelijk/grappend gebracht worden

4 likes

Ja, het gaat ook altijd perfect en hij loopt nooit tegen dingen aan
ik geloof het gewoon niet
en ja ik word er ook wel onzeker van als mede behandelaar tbh :stuck_out_tongue:

maar dat zijn vaak vrijwilligers toch? misschien net iets anders dan vaste krachten haha

haha @HvO @Circe ik vraag me nu héél erg af of dit een echt blauwvinger probleem is

1 like

Nope, zijn betaalde krachten. Alleen degene die het eten/drinken verzorgt is vrijwilliger :relaxed:

2 likes

Hahah ja echt hĂš!

2 likes

Ik krijg gewoon elke 10 minuten een mailtje dat spam is. Word er gestoord van

Haha dit valt mij ook zo erg op!! Ik heb ze wel eens druk gezien, maar het lijkt alsof het heel vaak heel rustig is

1 like

Ik kijk al heel de tijd uit naar dat ik klaar ben met werken maar nu is het zo en ben ik nog steeds chagrijnig een beetje doelloos op mn telefoon aan het zitten omdat ik verder totaal nergens zin in heb.

3 likes

@instantramen ik ben vrijwilliger geweest en hoorde ze vaak over hoe druk het wel niet was terwijl ik dacht van nou
 dat valt toch wel mee :joy: maar het is maar net wat je gewend bent

1 like

ja dit echt alsof ze het erom doen

2 likes

Maar ze kunnen toch ook maar een paar mensen tegelijk ‘bedienen’. Ik weet nog dat er een keer een vrouw was die met drie mensen bezig was en dat was al niet te doen.

omg maar echt

ik mocht vandaag m’n medicijnen niet meenemen omdat zij het nog niet “verwerkt” hadden (en de huisarts wel)

letterlijk HET ENIGE wat zij hoefden te doen was een handtekening zetten hahaha man

2 likes

Ja in die situatie niet
Bedoelde wanneer ze een prima bezetting hadden voor het aantal mensen dat er was

1 like

Ze mogen starters wel een starterskit cadeau geven van 3 ton.

5 likes