Ja daar heb je gelijk in, denk dat hij het gewoon niet vertelt dan?
Hij is ook zo mijn BEC ik kan gewoon niet eens in de lunch ruimte met hem zijn dus eet op woensdagen achter mijn bureau
ja ik snap ook echt niet hoe zij werken? alles komt zo omslachtig over en de mensen lijken zO incapabel, terwijl je zowel voor apotheker als assistent een degelijke opleiding moet volgen haha
Ik heb in een apo gewerkt, nu niet meer, maar voor zover ik weet zijn er heel veel leveringsproblemen met medicijnen en is dat nu met corona alleen nog maar erger.
Daarom blijven bestellingen vaak in bestelling staan omdat de groothandel ze simpelweg niet kan leveren.
Nederland heeft ook een slechte voorraad dus veel moet uit het buitenland geleverd worden.
Vaak staat er dan de ene dag nog dat het gewoon leverbaar is en wordt dat door de groothandel opeens gewijzigd.
‘Wilt u erop wachten?’. Nee geef me gewoon die fucking pillen die daar liggen.
ik had laatst dat ze gaasjes niet op voorraad hadden, toen dacht ik wel echt wat is dit voor schrale bende.
Het is ook echt heel erg met de leveringsproblemen en dat maakt het voor de medewerkers zelf ook niet leuker aangezien die er niets aan kunnen doen
Ik woon er sinds kort niet meer maar bij mijn apotheek in wijk Sh (hopelijk is de afkorting duidelijk haha) waren ze altijd nog wel redelijk snel.
ja maar gaasjes? de volgende dag waren ze er gewoon. Dat je die moet bestellen vind ik wel echt slecht voorraadbeheer. Simpele alcohol op recept hadden ze ook al niet, ik snap heel goed dat er leveringsproblemen zijn maar dat ze zulke basale dingen niet op voorraad hebben geloof ik bijna niet.
ah ja dat is helaas precies aan de andere kant van de stad voor mij haha
Ik erger me overigens zelf ook altijd als ik iets moet ophalen bij de apotheek hoor, maar bij veel apotheken is het systeem ook gewoon ronduit slecht. Ook 1 van de redenen dat ik zat was van het werk.
Bij mij ook sinds gister
haha dat doet me oprecht goed
Jalapeno in mijn neusgat
Bij mij ook sinds gister weer. Dacht dat ik er na vorig jaar vanaf was
Ik kwam hier dus eigenlijk om te klagen over al die vliegen opeens?
1 tel mn raam open en er zitten er een aantal binnen en ze zijn zo mega snel dat ik ze amper kan vangen.
Wat is dit voor plaag opeens
Ik zit Obese te kijken, maar ik krijg altijd honger van zulke programma’s.
Mensen die het mond kapje onder de neus dragen. Snapen die mensen niet hoe debiel ze dr uit zien.
En hoe compleet nutteloos het het hele mondkapje maakt?
Yoghurt in mijn neusgat
Stop eens met dingen in je neus te stoppen