Waar erger je je aan #7

Banaan in mijn neus!

4 likes

Helpt in ieder geval wel tegen de haaien! :+1:t3:

Aan een vriendin van mij die al enkele weken een paar keer per week gaat lunchen/dineren/stappen. En elke keer met andere mensen(waarvan niemand onderdeel is van haar huishouden), geen afstand houdt en het vol trots op alle socials deelt. Nu weet ik dat ik overdreven voorzichtig ben maar dit is wel een ander uiterste.

3 likes

Dat de kapstokken van Ikea NU PAS dit gootje hebben waardoor tops met dunne bandjes niet meer wegglijden:

image

En ik nu dus opgescheept zit met een hele hoop kapstokken waar ik uit pure wanhoop elastiekjes om heb gespand zodat ik niet telkens shit van de bodem van mijn kast moet rapen.

(Ik ga de nieuwe kapstokken alsnog kopen hoor.)

2 likes

Dat ik altijd aan mijn huid en puisten zit terwijl ik weet dat ze daarna altijd meer opvallen. Ik ga echt een maand lang van die rotdingen afblijven.

Hahaha kledinghanger*!!! Het klopte al niet helemaal in mijn hoofd toen ik het typte :stuck_out_tongue:

3 likes

Pratende mensen in de bioscoop. Echt hoe moeilijk is het om gewoon 2 uur lang je klep te houden. En ja, fluisteren horen we ook :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Ik wil heel graag huilen om iets maar het komt maar niet :angry:

Dan moet je de sound of silence luisteren

6 likes

Ik heb het geprobeerd maar zelfs dat gecombineerd met 2 slokken vodka hielp niet, denk dat mijn huilorgaan kapot is :weary:

je hebt wel guided meditations hiervoor om je naar het huilen te begeleiden, misschien heb je daar wat aan?

1 like

Komt ook doordat verbandmateriaal nu aan heel veel eisen moet voldoen. Zijn meerdere verzekeringen waarbij het niet meer door de apotheek geleverd mag worden, maar het moet dan naar een extern bedrijf die er weer meerdere dagen over doet,

1 like

Er zijn echt heel, heel veel leveringsproblemen op dit moment.

Ook hebben de meeste apotheken een zwaar personeelsgebrek. Daarom worden recepten van chronische medicatie vaak Ingevoerd in de computer in de apotheek en via een bepaald systeem doorgestuurd naar een extra service van de groothandel. Die stickert dan de doosjes en dan komt het de volgende dag binnen bij de apotheek. Heeft er ook mee te maken dat iedere zorgverzekeraar weer een ander voorkeursmerk heeft en het is voor de apotheek onmogelijk om van alle medicatie al die merken op voorraad te hebben.

3 likes

‘nee Ernie, dat ben ik’

Kutgrap vd eeuw

3 likes

Dat de sportschool weer open is.

Het was zo heerlijk niet te hoeven nadenken: zal ik naar de gym?

Neeeeee, dat kon sowieso niet.

De mentale strijd gaat weer beginnen.

4 likes

Mijn lievelingsbroek is te groot geworden :rage:. Kan hem nog wel dragen maar hij sluit niet meer mooi aan dus nu is elke outfit daarmee lelijk.

Dit. Al 2 uur lang met 3x heeeel eventjes een pauze van een paar seconden tussendoor :unamused: in het echt is het ook nog 3x zo hard, sta hier in de keuken terwijl meneer in de kamer staat

Ik pas nu broeken die ik al heel lang had onder het mom van ‘maar als ik afval pas ik ze wel!’. Niet aan te raden want dat is onzin, gewoon direct retouren. Maar goed nu pas ik ze wel en blijken ze voor geen meter te zitten :sob:

1 like

Ik erger me aan mezelf.
k zou willen dat ik mn tijd beter kon indelen en minder lui en chaotisch was. Dan zou mn leven er een stuk beter uitzien denk ik.

1 like

@instantramen Heb zelfs dat geprobeerd en dat hielp ook al niet, echt heel jammer.
@Willem Ho ho, ik wilde even huilen, niet dagenlang op de bank wegkwijnen :sob:

1 like