Waar erger je je aan #7

Ik had jurkjes besteld en degene waar ik het meest naar uitkeek is niet geleverd, in plaats daarvan zit er een of andere lilleke jurk in die ik helemaal niet besteld had

De aflevering Vincent & The Doctor van Doctor Who werkt altijd perfect voor mij. Als je de aflevering al kent is dit ook al genoeg:

5 likes

Ah nee :cry:.
Deze is echt m’n all time favoriete aflevering

1 like

Ik vind die afval programmas obese enzo zo ontzettend toxic.
" oh heb jij geen ervaring met sporten en eet je vaak ongezond. Nou dan heb je hier allemaal eten wat je niet kent of lust en het sportschema van een topsporter. Succes met je lichaam kapot maken maar je word wel dun ! En dun is fantastisch!!"

32 likes

Dat ik sinds een paar dagen overal fucking uitslag heb, net terugkom van de huisarts, hij het ook niet weet en ik morgen naar het ziekenhuis moet. Gelukkig gaat/wil mijn vriend mee. :heart:

Oooh bij The Biggest Loser ook die trainers die dan boos worden als iemand zijn enkels blesseert.

2 likes

Precies dit. Die mensen leren helemaal niet hoe je een gezond voedingspatroon aanneemt. Althans, dat is in het programma niet te zien. Ze mogen niks wat ongezond is, moeten alleen maar op groente kauwen, een boterham is al uit den boze. Komt op mij meer over als een crashdieet wat na het programma alleen maar mis kan gaan. Ik heb er allemaal vrij weinig verstand van, maar ik zou zeggen, laat die mensen eerst eens eetwissels maken, laat ze zien wat een gezonde portie is en geef aan dat ze zich bijvoorbeeld 5 a 6 dagen daaraan houden. En dan niet die 7e dag compleet losgaan natuurlijk, maar een keer een koekje? Ga je gang joh, dat hou je niet je leven lang vol als je dat nooit meer mag. Tuurlijk zal het afvallen dan langzamer gaan, maar met die wissels zullen ze sowieso alsnog veel afvallen lijkt me

6 likes

Jaa dit idd volg die mwnsen ook wat langer. Ipv dat ze in zon korte periode zoveel moeten afvallen.

1 like

Dat mijn bestelde jurkje het fucking alarm er nog aan had hangen?? :exploding_head::face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Weer aan mezelf omdat ik na 2 dagen keto dieet al heb opgegeven :tired_face: forever dik

1 like

Mijn pakketje is bij de buren op nummer 2 geleverd, zij zeggen echter niks te hebben ontvangen. Nu is nummer 2 een studio complex dus bestaan nummers 2 - 1 t/mt 2 -20 ofzo ook nog, waar moet ik nu zijn voor mijn pakketje? Heel irritant dit.

2 likes

Aan een collega die nooit wat uitvoert en nu had ik vandaag (samen met mn leidinggevende) dingen besloten en zegt hij: oh kan je me volgende x meenemen in dit besluit.
Joh als jij niks doet dan doen anderen het, dikke doei!

Aan mijn menstruatie die 4 dagen te laat is. Nu heb ik wel al 2 dagen buikpijn en inmiddels echt zulke erge krampen.

1 like

Twee deuren verderop woont een meisje en ik noem haar en haar vriendinnen “de gillende meisjes” want elke fucking week zitten ze met zijn allen de hele nacht te gillen en gillend te lachen(?!). Ook echt bizar hard als ik het twee deuren verderop hoor terwijl ik mijn buren nooit hoor. Ben net aan de deur geweest omdat ze zó hard aan het gillen waren dat ze zelfs boven mijn oordopjes uitkwamen. Niet te doen. Het heeft niet geholpen trouwens dus nu ga ik morgen een klacht indienen bij de huisbaas. Ben er helemaal klaar mee om dit twee á drie keer per week aan te moeten horen :mad:

4 likes

Mensen die in de trein aan de gangkant gaan zitten terwijl overal staat dat je aan de raamkant moet zitten

Oh hier hangen nog overal stickers bij de raamplaatsen

Maarja dan nog erger ik mij eraan, want waarom zou je aan de gangkant gaan zitten, waar je nooit die 1,5 meter garandeert, terwijl je ook gewoon aan 't raam kan zitten.

2 likes

Ik heb een muggenbult op mijn bil en het jeukt zo gigantisch erg

Ja, hier dag 45 :slightly_smiling_face: wtf lichaam

1 like

Omdat mensen nu weer naast elkaar mogen zitten en men dat misschien niet wil. Dan kan je aan de buitenkant gaan zitten zodat het een extra stap is voor iemand om naast je te gaan zitten. En ik denk dat ze de stickers laten hangen omdat er mogelijk een tweede golf komt en het wenselijk blijft wanneer mogelijk om verder van elkaar te zitten.

Raamkant voelt viezer.