Mijn vriend die altijd op het allerlaatste moment wil aankomen op het vliegveld en dat ik dan op hem moet wachten terwijl ik lekker op tijd was
Oh man ik erger me echt aan dit artikel (en dat iemand dit liked op linkedin)
Hoezo?
Sowieso hoeveel mensen hebben uberhaupt een bedrijfswagen
En hoeveel mensen hebben een tuin (of een groot genoege tuin)??
Slaat zo de plank mis vind ik, leuk geschreven vanuit je ivoren toren.
Ik neem sowieso nieuwsberichten van zulke vage websites niet serieus. Zie op Facebook ook vaak mensen die vage ‘nieuwsberichten’ delen van ‘superweetjes.tk’ of iets anders vaags en er dan helemaal serieus op ingaan, haha. Maar op LinkedIn hoort het al helemaal niet thuis.
Hahah die trailer ziet er wel goed uit.
Goede vlucht waar ga je naartoe? Ik begrijp je irritatie
Naar Mallorca! Helaas was hij echt perfect op tijd en konden we overal doorlopen dus het was geen les
Oh wat heerlijk heel veel plezier op vakantie, ja jammer hè dat soort mensen ontspringen altijd de dans maar fijn dat jullie nu samen zijn
Mijn ex was altijd altijd te laat met alles was ook zo irritant vooral als hij mij er in betrok.
Ik heb allemaal cadeautjes besteld voor een verjaardag zondag. Werd woensdag bezorgd. Maar 1 ding zat er niet in en daarvoor in de plaatst iets totaal anders. Ik de webshop gebeld, zouden ze het opnieuw versturen. Krijg ik het net en je kan het al raden: zat wéér dat verkeerde artikel erin! @/$;”/ het lukte ze niet meer om nog vandaag contact op te nemen met het warenhuis, dus ik krijg het ook niet meer op tijd binnen. Super irritant!
Ik merk weer ‘eigen bad is goud waard’. Heb op vakantie echt een debiel bad. Het ziet er cool uit maar je ligt erin alsof je op een theeschoteltje ligt opgebaard?? Heb van alle kanten geprobeerd
Er zit iets tussen mn spalkje of de lijm is er deels af ofzo. Het voelt in ieder geval heel anders en ik krijg het niet weg dus nu zit ik de hele tijd te voelen met mn tong
Aan kleding van de H&M die krimpt. Nu weer een jurkje dat na 1x wassen op 30 graden twee maten is gekrompen
En aan mezelf dat ik daar blijkbaar niks van leer en die troep blijf kopen
Hee ja 100% Viscose! Die tip kende ik nog niet. Ik ga het proberen, thanks!! Blij dat ik hem nog niet heb weggegooid
Dit is toch echt al minimaal 5 jaar zo?
Heb ooit 1x zon vaag bad gehad waar je helemaal onderuit zakte en dan verdween in het badschuim.
Kan t gelukkig nog wel na vertellen. Maar was niet heel raar geweest als ik daar nu nog had gelegen.
Bureaucratie. 25 juni een mailtje gestuurd met een vrij simpele vraag; een ja of nee als antwoord had volstaan. Kreeg ik vandaag eindelijk het verlossende antwoord: hiervoor moet je op een andere afdeling zijn, stuur je mail maar naar hen. Hadden ze nou echt 9 dagen nodig om dat antwoord te formuleren? Nu heb ik de andere afdeling gemaild maar daar gaan ook weer minstens 5 werkdagen overheen voor ik antwoord heb (en dat antwoord is wederom een heel makkelijke ja of nee, het verbaast me dat het niet gewoon ergens algemeen vermeld staat).
Dat mensen in ons hotel dus in de ochtend al handdoeken neerleggen bij het zwembad?? Ben ik in fucking turkije beland of wat
Omg ik haaaaaaat dit. Eigenlijk zouden alle hotels daar een verbod op moeten hebben
Wegleggen en volhouden dat er niks lag, echt rot op hoor
Ja mag ik niet van mn vriend
Wachten tot je vriend gaat zwemmen en zijn handdoek ook wegleggen